Tytuł: Eaglets Chopper Team :: lk 125ccm pumaon244

Dodane przez pumaon244 dnia 16-03-2012 19:26
#1

Witam wszystkich!
Od jakiegoś czasu jestem już na forum, ale nie udzielałem się.
Chciałem zaprezentować wam moją maszynę, jest to leike z 2007r
Nie będę się bardzo rozpisywał, bo mi się nie chcę ;p od razu do rzeczy.
Chopper po przejechaniu 6000km dostał nowy silnik 125ccm, obecnie ma przejechane ponad 16800km i nadal działa, jak jeden i drugi-oryginalny silnik w ramie rometa ogara.
Łosiek nie sprawiał mi nigdy większych problemów, ponieważ dbam o swoje maszyny, regularne zmiany oleju, ustawianie zaworów itd.
Postaram się mu to wynagrodzić ;)
Pierwsze prace już ruszyły, kupiłem koło i błotnik od virago 125. Jeszcze nie zamocowane. Oto fotki:

img837.imageshack.us/img837/6716/imag0090ws.jpg

img846.imageshack.us/img846/5995/imag0091af.jpg

img825.imageshack.us/img825/2284/imag0092jy.jpg

img708.imageshack.us/img708/9866/imag0093ig.jpg

img692.imageshack.us/img692/4263/imag0094vet.jpg

W planach mam:
-przód szprycha 18"
-malowanie
-gmol
-lightbary
-nad sakwami i innymi pierdołami się zastanowię ;)
Narazie to tyle, będę uzupełniał temat jak tylko coś będzie się zmieniać w łośku ;)
Pozdro!


poprawiłem zdjęcia. szymo_97

Edytowane przez pumaon244 dnia 01-05-2012 08:20

Dodane przez Lewand dnia 16-03-2012 19:45
#2

Zdj nie działają, jakbyś chciał GMOL jakiś to pisz na gg : 40711477

Dodane przez Kryniax dnia 16-03-2012 19:56
#3

Ale zdjęcia to nie na taki hosting, przecież to jest do przesyłania plików. Od zdjęć masz imageshack, iv, itp.

Dodane przez szymo_97 dnia 16-03-2012 20:07
#4

Czy ja tam widzę gaźnik od WSKi 125tki? Mam wrażenie, że u siebie w "wiesi" mam taki sam :P.

Dodane przez Kryniax dnia 16-03-2012 20:13
#5

Z racji tego, że mi się nudzi wstawię dobre linki do tych zdjęć

Edit: Z racji tego, że szymo przekopiował już linki w pierwszy post, to zdjęcia usunę bo się zrobiło ich za dużo.

Edytowane przez Kryniax dnia 16-03-2012 21:28

Dodane przez chopper bober dnia 16-03-2012 20:14
#6

Widzę tył z virago 125cc :P do odważnych świat należy :P na tej zębatce tył z virago nie zapniesz łańcucha ponieważ ona ma 520h a king 420h poza tym jest za duża i łoś bd leciał 40km/h :P

Dodane przez kuba dnia 16-03-2012 21:17
#7

ładnie to siękomponuje, ciekawe jak ze wszystkim to bd wyglądało

Dodane przez kamil_gs dnia 16-03-2012 21:23
#8

koło konkret :D

PS: to jest GW a nie Lk. chyba że dokupiłeś osobno centralkę :P

Dodane przez pumaon244 dnia 17-03-2012 08:11
#9

Dzięki za poprawienie zdjęć ;) szymo_97 zgadza się gaźnik od poczciwej polskiej 125-tki, ale to tylko tak do testowania jak to chodzi, wkręca się na obroty jak szalony, tylko nie idzie go wyregulować, w drugim silniku 125ccm działa, bo mam też rometa z takim silnikiem jak w chopperze, w sumie mam 2 romety z chińskimi silnikami jeden 72ccm a drugi 125ccm, jak go wyczyszczę to zrobię fotki i wstawię ;p
Zresztą macie link do mojego profilu na yt jest tam filmik z jednym i drugim rometem.
http://www.youtube.com/user/RometVEVO/videos
chopper bober
Zębatka z tyłu musi być większa, bo od kinga jest mała, uchwyty zębatki od Virago mają większy rozstaw niż cała zębatka od kinga, która ma 38z, przednią mam 17, tył myślę coś około 50 zębów, koło jest duże-opona wysoka, takie jak przednie 17"
kamil_gs to jest wersja lk, gw jak się nie mylę robili od 2009?

Edytowane przez pumaon244 dnia 17-03-2012 08:23

Dodane przez szymo_97 dnia 17-03-2012 08:33
#10

Tak, GW było robione od 2009r. Sam posiadam takowe i jednak zauważyłem od razu, że to jest LK.

Pochwal się może czy to ty dorobiłeś "centralkę", czy z taką kupiłeś?

ps Ja z kolei kiedyś do WSKi chciałem wpakować gaźnik od łosia. Nie uda Ci się go pewnie idealnie ogarnąć, bo jest on do 2t.

Edytowane przez szymo_97 dnia 17-03-2012 08:35

Dodane przez pumaon244 dnia 17-03-2012 08:37
#11

hmm.. co to jest ta "centralka" ? :P

aaa, to sam dorobiłem :P przydaje się przy robieniu koła, myciu łośka itp. :)

Edytowane przez pumaon244 dnia 17-03-2012 08:40

Dodane przez szymo_97 dnia 17-03-2012 08:38
#12

Stopka centralna. Oryginalne LK mają tylko stopkę boczną.

Dodane przez pumaon244 dnia 31-03-2012 09:04
#13

Witam, przepraszam, że dość długo się nie odzywałem, nie miałem czasu się motorami zająć, ale już się zabrałem do tego.
Ostatnie zmiany w łośku:
-Zamocowany błotnik
-Przedłużony i wzmocniony wahacz
-Amortyzatory od Jawy 350 (zajebiście amortyzują)
Dziś muszę dorobić ośkę do tylnego koła i jak się wszystko powiedzie to będzie już łosiek jeździł ;)
A jeszcze dodam, bo ostatnio w moim jednym silniku 125ccm to jest noname ten za 600zł, obydwa silniki mam te same, zabezpieczenie sworznia mi wypadło i musiałem wymienić cylinder i tłok, okazało się, że te silniki są 110ccm! kupiłem cały kpl. cylinder 125ccm od crossa i nie pasuje, sworzeń jest 14mm, a tutaj 13mm, grubsza tuleja, inny rozstaw szpilek, jak ktoś chce kupić cały kpl. cylinder+tłok z pierścieniami, sworzeń, zabezpieczenia i uszczelki do zongshena to pisać! GG: 24225171, sprzedam taniej!
A tutaj fotki z ostatnich zmian:
img854.imageshack.us/img854/9439/imag0222w.jpg
img843.imageshack.us/img843/1913/imag0221mm.jpgimg543.imageshack.us/img543/3782/imag0196n.jpgimg593.imageshack.us/img593/9173/imag0197i.jpgimg845.imageshack.us/img845/8553/imag0224q.jpgimg3.imageshack.us/img3/4264/imag0227b.jpgimg341.imageshack.us/img341/7826/imag0228y.jpgimg59.imageshack.us/img59/293/imag0230u.jpgimg715.imageshack.us/img715/1513/imag0223r.jpg
Tak mi zjechało tłok i cylinder ;p
img403.imageshack.us/img403/4476/imag0133c.jpgimg138.imageshack.us/img138/1719/imag0134d.jpg
img15.imageshack.us/img15/3949/imag0234p.jpg
Tutaj widać 107cm3, a na starym pisało 124cm3, jak wspomniałem kupiłem cylinder 124cm3 i nie pasuje, do wielu sprzedawców pisałem o wymiary i od żadnego się nie zgadzają, natomiast od 110cm3 pasują wszystkie.
Jak coś tylko będzie nowego będę uzupełniał temat.
Pozdro!

Edytowane przez pumaon244 dnia 31-03-2012 09:34

Dodane przez kamil_gs dnia 31-03-2012 09:18
#14

błotnik bd fajnie wyglądał :D a gdybyś częściej wchodził na forum to wiedziałbyś że no name to 110cc :P

Dodane przez pumaon244 dnia 31-03-2012 09:42
#15

kamil_gs napisał/a:
błotnik bd fajnie wyglądał :D a gdybyś częściej wchodził na forum to wiedziałbyś że no name to 110cc :P


Dużo mam teraz roboty i rzadko włączam komputer ;p Na następny raz mam nauczkę z tymi silnikami ;p chociaż w łośku silnik już ma 10 tyś i nic nie robiłem przy nim, tylko regulacje, wymiany oleju itd. natomiast w tym co mi tak zjechało cylinder mam go półtora roku, licznika w romecie nie mam to nie wiem ile może mieć przejechane, ale myślę, że coś ok. 5tys. pękły mi w nim kartery tak to jest jak się nie zrobi mocnych uchwytów, ale na silniki nie narzekam, ładnie pracują, wiadomo, że to nie to co japany, ale dopóki będą działać to będą, za tą cenę i tak na dobre mi to wyszło ;)
Błotnik... no przyznam, że mi też się podoba ;)

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 07:47
#16

Świetnie wygląda z tym nowym błotnikiem ale ten błotnik o ile się nie mylę jest zielony więc mam nadzieję że go przemalujesz. Wstaw fotki jak skończysz.

Dodane przez chopper bober dnia 09-04-2012 12:33
#17

Carlos napisał/a:
Świetnie wygląda z tym nowym błotnikiem ale ten błotnik o ile się nie mylę jest zielony więc mam nadzieję że go przemalujesz.


Ja jebie , jaki dalton :P ten błotnik jest czarny :P

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 13:11
#18

Nie tak ostro tylko się pomyliłem :zdenerwowany:

Dodane przez kuba dnia 09-04-2012 14:25
#19

ale w tej drugiej turze zdjęć seryjnie to trochę ciemnym zielonym zalatuje

Dodane przez emilox5 dnia 09-04-2012 17:19
#20

Ale jakby na ciemno-zielony kolor pomalował chopperka to też by nieźle wyglądał:P

Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 18:30
#21

kuba napisał/a
ale w tej drugiej turze zdjęć seryjnie to trochę ciemnym zielonym zalatuje


Zgadzam się z Kubą , na tych drugich zdjęciach tak to wygląda.

Edytowane przez Carlos dnia 09-04-2012 18:49

Dodane przez pumaon244 dnia 20-04-2012 19:01
#22

Witam wszystkich :)
Łosiek dostał nowy kolor na ramie - czarny połysk ;)
Jak tylko uzbieram pieniądze biorę się za malowanie zbiornika i błotników, a kolor to niespodzianka ;D Dużo myślałem nad ciemnym zielonym, ale nie będę wam zdradzał, zobaczycie :) Dziś wziąłem się za składanie. Już stoi na kołach, przednie lagi zostały przedłużone o 9cm, na prawdę dużo lepiej wygląda :) Dodam jeszcze, że łosiek będzie miał przełożenie nie 420, a 520, testowałem już prędkość na jakich zębatkach musi być, czyli tył ok. 55z, a przód 17z. Tylna 520 45 zębów jest taka sama jak 420 55 zębów. Przednia będzie coś ok 13, 14 zębów, obecnie mam 17.
Dzięki temu myślę, że łańcuch dłużej będzie służył, bo teraz co sezon albo ze 2 razy na sezon muszę wymienić.
Fotki wstawię potem ;)

Dodane przez pumaon244 dnia 25-04-2012 16:57
#23

Witam, oto dzisiejsze fotki ;)
images40.fotosik.pl/1520/f583e3a9d959b308med.jpg
images41.fotosik.pl/1473/29602e025913b59dmed.jpg
images39.fotosik.pl/1474/949525a820960594med.jpg
images35.fotosik.pl/1340/e80a00c979455378med.jpg
Założyć łańcuch i zębatkę przednią i można śmigać :D
Dotychczasowe zmiany w łośku to:
-Koło i błotnik tylni od Virago
-Przedłużone lagi
-Nowy lakier na ramie - czarny połysk ;)
-Przedni klosz od poloneza
-Amortyzatory od Jawy 350
-Przełożenie 520 :)
W planach:
-Malowanie zbiornika i błotników
-Tylne siodełko i może oparcie
-GMOL
-Tłumik
-Przednie koło - szprycha 18" (Jeszcze się zastanawiam nad tym)
To na tyle, więcej nie pamiętam :D:D
Pozdro! LwG! ;)

Edytowane przez pumaon244 dnia 25-04-2012 17:01

Dodane przez Zipp3k dnia 25-04-2012 17:03
#24

Bardzo ładnie mu z błotnikiem od Virago. Mógł byś coś więcej napisać o przedłużaniu lagów, bo prawdopodobnie też będę przedłużać tym sposobem. (Tomana94). O ilę przedłużyłeś lagi i czy wszystkich linek starczyło. Czy to nie pierdyknie? Też mam LK, pozdro i szerokości.
Edit: Doczytałem, że 9 cm. :)

Edytowane przez Zipp3k dnia 25-04-2012 17:05

Dodane przez pumaon244 dnia 25-04-2012 17:39
#25

Co do przedłużania to tak, 9cm jest dłuższa teraz laga, tulejka ma więcej. Tulejki na nie nachodzą, laga jest wpuszczona w tulejkę jakieś 1.5cm. Przewód od hamulca będziesz musiał przedłużyć, albo założyć od czegoś innego np. Etz ;) Ja znalazłem kawałek starego przewodu to skręciłem, założyłem i wszystko gra ;)
Jak coś pisz na GG: 24225171 postaram się bardziej pomóc, jak będziesz potrzebował ;)

Edytowane przez pumaon244 dnia 25-04-2012 18:23

Dodane przez szymo_97 dnia 01-05-2012 09:05
#26

Ja bym na twoim miejscu nie zakładał tylnego siodełka, bo wygląda "mega" na solo przerobiony z tym błotnikiem.

Sorry, że odkopałem trochę temat, ale chcę się dowiedzieć czy malowałeś już bak i błotnik i czy zakładasz tą szprychę na przód.

Dodane przez pumaon244 dnia 03-05-2012 00:50
#27

szymo_97 napisał/a:
Ja bym na twoim miejscu nie zakładał tylnego siodełka, bo wygląda "mega" na solo przerobiony z tym błotnikiem.

Sorry, że odkopałem trochę temat, ale chcę się dowiedzieć czy malowałeś już bak i błotnik i czy zakładasz tą szprychę na przód.


Może i tak zostawię jak jest teraz ;p
Jeszcze nie malowałem, za tydzień prawdopodobnie będzie kasa to kupuje GMOL od Rometa 250 i kto wie może pomaluje ten bak i błotniki, a co do tej szprychy to mógłbyś mi doradzić od czego wsadzić, bo Ty szymo_97 zdaje się, że miałeś taką w swoim łośku ;) Jeszcze mam pytanko do Ciebie. Trzeba zmienić błotnik jak się zmieni koło na szprychę 18" i jak wygląda sprawa z prędkościomierzem, pasuje ślimak? Trzeba zmieniać zegary?
Pozdro ;)

Dodane przez kuba dnia 03-05-2012 08:27
#28

u mnie napędzacz ślimaka był urwany, więc licznik nie działał, błotnik przy kole 18 trzeba podnieść trochę. Mi podeszło koło od rexa smc 125, od gn podobno dobre, ale chyba trzeba wywiercić nowe dziury na tarcze, najlepiej szukaj jakiegoś, które ma 5 otworów na tarcze, bo żadko kiedy jest taka sama tarcza

Dodane przez szymo_97 dnia 03-05-2012 08:33
#29

to wszystko zależy jaką szpryche kupisz. Ja miałem od Suzuki GN 250, lecz osobiście Ci jej nie polecam, ponieważ musiałem kupować tuleje do założenia na ośkę, ponieważ była ona przystosowana do oski 15mm, a nie tak jak w kingu 12mm.

Najlepiej zrobisz jeżeli kupisz felgę posujaca na ośke 12mm, wraz z slimakiem, np. Suzuki GN 125, czy Rex SMC 125.

Co do wskazywanej prędkości to może ona nie być poprawna.

Ja nie miałem nawet ślimaka, tylko dorobilem zamiast jego tulejke, gdyż uzywalem licznika rowerowego.

prawdopodobnie, lecz niekoniecznie będziesz musiał przerabiać tarcze z łosia na dane kolo, albo przerabiać uchwyt, na którym trzyma się hamulec, aby pasował do danej tarczy...

Trzeba jeszcze podnieść blotnik, ale to drobiazg.

wydaje się, że dużo przerobek, ale w praktyce wszystko jest proste. ;).

Pozdrawiam

ps takich felg jest mnóstwo i można dorwac je za grosze.

edit: kuba mnie wyprzedził jak pisalem mój post.

Edytowane przez szymo_97 dnia 03-05-2012 08:36

Dodane przez kuba dnia 03-05-2012 08:44
#30

u mnie jedyną przeróbką to było podwyższenie błotnika i założenie liczniku rowerowego (odległość idealnie pokazuje, a prędkość zaniża, przy 72 na liczniku jest realne 95, ostatnio jechałem licznikowe 75 po osiedlowej uliczce, bo ostrą wkurwicę miałem na motor)