Tytuł: Eaglets Chopper Team :: King traci moc i gaśnie

Dodane przez wlodek dnia 04-04-2012 20:19
#1

Jak mój chopper ma spadek mocy czyli pewnego razu gdy jechałem maszyna zaczęła mi po woli zwalniać aż ustala i zgasła i próbowałem odpalić jeszcze raz znowu to samo i to samo itd. Co mogło pójść, jak to zrobić ?

// popraw nazwę tematu, ortografie i czytelność. Inaczej otrzymasz ostrzeżenie - pawelka23
EDIT: Jak sobie życzysz.

Edytowane przez pawelka23 dnia 04-04-2012 21:32

Dodane przez kuba dnia 04-04-2012 20:22
#2

podstawa : gaźnik i zawory, najprędzej gaźnik (albo regulacja, albo pływak)

Dodane przez kamil_gs dnia 04-04-2012 20:23
#3

mogło pójść smarowanie i mógł sie zatrzeć, nie odpala teraz, kopką jak się kopie ??? ciężko ??? był mocno goraćy jak zdechł ???

Edytowane przez kamil_gs dnia 04-04-2012 20:24

Dodane przez szymo_97 dnia 04-04-2012 20:32
#4


Spróbuj zdjąć gaźnik, przeczyścić i wyregulować solidnie.
Zanim jednak to zrobisz sprawdź luzy zaworowe.

Wiele możliwości, ale może Ci się też silnik powoli kończyć (cylinder z tłokiem)...

Dodane przez kew dnia 04-04-2012 20:49
#5

zatarł się najprawdopodobniej;D

Dodane przez wlodek dnia 04-04-2012 21:16
#6

ale odpala alejak daje gaz to gaśnie a ma poczatku nie dawalem gazu i mocno gazował na najwyze obroty (mam obrotomierz)

Dodane przez emilox5 dnia 04-04-2012 21:21
#7

To przeczyść gaźnik. Najlepiej sprężarką we wszystkie dyszki i kanaliki dmuchnij. Ja miałem podobne objawy:)

Dodane przez wlodek dnia 04-04-2012 21:31
#8

gaznik to nowy ok ma tydzien
:placze:

Dodane przez kamil_gs dnia 04-04-2012 21:33
#9

to nic nie znaczy bo mogło jakiegoś syfu z baku zaciągnąć, normalna rzecz ;)

Edytowane przez kamil_gs dnia 04-04-2012 21:39

Dodane przez emilox5 dnia 04-04-2012 21:35
#10

Jakby to było to i jak przeczyścisz gaźnik to załóż filtr paliwa

Dodane przez kurzac dnia 04-04-2012 22:27
#11

http://allegro.pl...47530.html

2,50 zł a żaden syf się do baku nie dostanie . JA taki sobie taki kupiłem. Wyregulować zawor gaźnik i założyć filter . I motor śmiga aż miło :D

ten oryginalny wężyk to sobie mogą wsadzić ale wiesz gdzie ,..

edytujemy zamiast pisać post pod postem - hansrpg

Edytowane przez hansrpg dnia 05-04-2012 01:03

Dodane przez kuba dnia 05-04-2012 08:52
#12

tygodniowy gaźnik też nie przeszkadza w rozregulowaniu

Dodane przez sowa_gadno dnia 22-06-2012 22:19
#13

Ja dziś też miałem taki motyw. Przejechałem jakieś 15 km zrobiłem przerwę około 20 minut i wracałem tą samą trasą po drodze zatankowałem i po przejechaniu około 5 - 7 km od tankowania motor zaczął słabnąć aż wkońcu zablokowało tłok... Kurde mam tego kinga od 2 miesięcy, ciągle go naprawiam i ciągle coś innego się psuje. Silnik zatarty najprawdopodobniej padło smarowanie i nie wiem czy warto to jeszcze naprawiać. Chociaż jak zimny to jeszcze odpali ale szybko się grzeje i jest znów to samo... Miał ktoś coś takiego? co Trzeba wymienić? jaki koszt? ile roboty? dodam, że jest to zestaw 72cc. Pomóżcie bo już mi ręce opadają:(

Dodane przez KML_TDU dnia 22-06-2012 22:25
#14

Normalne zatarcie, musisz zmienic tłok i cylinder (głowica moze zostać),Jeśli tak jak mówisz padło ci smarowanieto musisz zmienić albo całą pompę oleju albo tylkozębatke napędzającą pompe, możliwe jest też że tłoknie był smarowany ponieważ zatkał ci się filterek (takie sitko przed pompą) i nie było przepływu oleju.

Dodane przez sowa_gadno dnia 22-06-2012 22:41
#15

tak właśnie wyczytałem:( najgorsze, że na tym cylindrze zrobiłem maks 600km... Powiedzcie mi czy wasze sprzęty też tak często się psują? Jaa w mojego wpakowałem już prawie 1000zł w ciągu dosłownie dwóch miesięcy, a dalej nie mam czym jeździć.

Dodane przez KML_TDU dnia 22-06-2012 22:48
#16

Mój na początku tez sie sypał, okazałosię ze poprzedni wląścicielstrasznie go zajechal, moj silnik nie mial mocy (nie mam pojecia jakim cudem wogole jezdzil, barkowalo jednego pierścienia a drugi byl złamany i wbity w gladź cylindra) zmienilem zestaw na 72 i do niedawna nic sie nie dzialo (za wyjatkiem glupot typu gdzieś lużny kabelek itd) niedawnoe dopadlo mnie to co jest dosc częste w kingach czyli pęknal karter w okolicach lewego dolnego mocowania na początu probowalem to kleicspawac a nawet kupilem i założyłem nowy karter ale w końcu i tak skończyłemze 125-tką :D

Dodane przez sowa_gadno dnia 23-06-2012 10:56
#17

No mój to była kompletna rudera jak kupiłem... Wymieniłem 80% części został tylko silnik i rama, któtą już w 20% przebudowałem, a teraz silnik padł, miałem nadzieję, że sezon przejadę na nim. W planach mam zakup 125cc ale myślałem żeby kupować na koniec sezonu bo kasy brak, ale widzę, że muszę wymieniać bo nie pojeżdżę. Wieczorem dodam zdjęcia i opis przeróbek jake zrobiłem w mojej maszynie:)