Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Silnik 110cm3
Dodane przez matikoso dnia 24-04-2012 19:14
#1
Co myślicie o tym silniku ?
http://moto.alleg...68266.html
Miałby być do Kinga XT z 2004 roku .
I czy opłaca się taki zestaw kupywać?
Bo mam zamiar .
Edytowane przez matikoso dnia 24-04-2012 19:19
Dodane przez Bandyta dnia 24-04-2012 19:19
#2
Jeżeli chcesz mieć silnik z rozrusznikiem i koniecznie 110ccm, to opłaca się. Ma iskrownik 6 cewkowy, a to akurat bardzo dobre rozwiązanie jest. Sam mam silnik od tego sprzedawcy i jest uczciwy. Zastanów się tylko czy chcesz mieć koniecznie rozrusznik :).
Dodane przez matikoso dnia 24-04-2012 19:20
#3
a jakby bez rozrusznika to co polecasz ?
Dodane przez Bandyta dnia 24-04-2012 19:23
#4
Bez rozrusznika to najtańszy jaki jest. Bo z iskrownikami 6 cewkowymi to bez rozrusznika chyba nie znajdziesz. Możesz też kupić silnik Lifana lub Zongshena 125ccm, z tym że trochę trzeba będzie dopłacić (nie orientuje się w cenach).
Dodane przez matikoso dnia 24-04-2012 19:27
#5
a ten co podałem pasowałby do kinga ? :]
Dodane przez emilox5 dnia 24-04-2012 19:50
#6
By pasował, ale ja na twoim miejscu kupiłbym zestaw 110 i założył do swojego silnika. Zaoszczędzisz na tym jakieś 300zl
Dodane przez matikoso dnia 24-04-2012 20:01
#7
Tylko właśnie przez głupote uszkodziłem gaźnik... jakimś cudem pekło i odleciała mi srubka od obrotów... więc wole juz cały silnik kupić.
i ogólnie obecny sprzęt jest szczochrany
Edytowane przez matikoso dnia 24-04-2012 20:03
Dodane przez Krengiel dnia 24-04-2012 20:20
#8
Możesz również zrobić tak: kup zestaw 72 (cylinder + głowica) i wymień gaźnik od 110 np 19PZ albo 22PZ (jak znajdziesz). Mocy Ci przybędzie i v-max, oczywiście nie będzie to samo co silnik 110 ale zawsze coś i oszczędniej :)
Dodane przez emilox5 dnia 25-04-2012 13:31
#9
Ja bym wolał kupić zestaw 110 i nowy gaźnik ale rób jak chcesz:wink:
Dodane przez matikoso dnia 28-04-2012 16:07
#10
Kupiłem ten silnik i pojawił się problem... Otóż wszystko ładnie pasuje tylko wgl nie ma ładowania.Sprawdzałem na kablach od silnika czy jest prąd i okazuje się że nie ma. Pomóżcie ... Co to może być
Dodane przez emilox5 dnia 28-04-2012 18:33
#11
Nie zapala?
Dodane przez matikoso dnia 28-04-2012 19:57
#12
Silnik odpala ... pracuje jak należy ... tylko poprostu nie ma wcale ładowania akumulatora ani świateł. i co to może być?
Dodane przez KML_TDU dnia 28-04-2012 21:07
#13
A iskrownik masz 6 czy 2 cewki, jeśli 2 to :
ja niedawno montowalem 125 i mialem ten sam problem, nie bylo ładowania, okazało sie że problemem jest to ze w tych silnikach cewka ładowania (ta większa) jest przygotowana do montazu w motocyklu o innym typie instalacji. Miainowicie jest to cewka bezmasowa (np.junak 901 itp.) a w naszych chopperkach wystepuje cewka masowa. Podobno żeby je przerobic wystarczy podłączyc jeden kabel do stojanu cewki, ale że ja niewiedziałem o jaki konkretnie chodzi, po prostu zamontowałem tą cewke ze starego silnika (tylko cewke nie caly stojan). teraz łądowanie jest takie jak powinno. Na konkurencyjnym forum widzialem nawet poradnik jak przerobić tą cewke.
Edytowane przez KML_TDU dnia 28-04-2012 21:09
Dodane przez emilox5 dnia 28-04-2012 21:39
#14
Jest jakieś konkurencyjne forum do tego?
Dodane przez KML_TDU dnia 28-04-2012 21:55
#15
W sumie nie dotyczy ono tylko chopperków ale wszystkich 4-suwowych motocykli, ale nasz silnik ma tam swój osobny dzial, linku nie zamieszcze bo o ile dobrze rozumim regulamin to nie można.Sorry za OT
Dodane przez matikoso dnia 29-04-2012 11:06
#16
Wracając do tematu.
Na allegro gdzie zamówiłem ten silnik pisało że jest z iskrownikiem 6cewkowym. I co zrobić ? są 2 kable żółte . 1 od światła a 1 od ładowania. i na żadnym nie ma prądu . Co to może być ?
Dodane przez KML_TDU dnia 29-04-2012 14:35
#17
W aukcji an ktorej aj kupowalem tez pisalo ze ikrownik 6-cewkowy a silnik przyszedł z 2-cewkowym, takze lepiej sprawdz, roboty nie ma duzo a pomoze w diagnozie, zeby to sprawdzic musisz odkrecic lewa pokrywe i przez dziury w magnecie (jesli nie masz rozrusznika) lub na pokrywie (jesli silnik z rozrusznikiem) zobaczysz cewki, a co do kabli to u mnie tez byly 2 zolte i na obu wystepuje to samo napiecie poniewaz u mnie zasilala je jedna cewka.Wydaje mi sie ze w iskrowniku 6-cewkowym kazdy kabel powinien miec inny kolor (nie wiem na 100%). A zeby sprawdzic napiecie na cewce musisz ustawic miernik na pomiar pradu zmiennego, + bierzesz z kabla z cewki a - z silnika.
Dodane przez matikoso dnia 29-04-2012 18:06
#18
Więc tak iskrownik jest 6 cewkowy ;] rozkręciłem i myśłalem ze tylko przełoże iskrowniki i będzie pasować ... a tu dupa. Trzeba magneto całe przekładać i pokrywę od starego silnika. A nie przełoże bo pokrywa stara zrobiła się żółta i do dupy to będzie wyglądać. a że nie ma ładowania to możę być wina regulatora?
Dodane przez KML_TDU dnia 29-04-2012 20:45
#19
Tak, to moze byc wina regulatora (jakby co to jest taki jak w 90% chinskich skuterów) ale pytanie jest czy regulator popsul sie sam od siebie czy moze poszedl za duzy prad z cewek i go spaliło.
Dodane przez matikoso dnia 30-04-2012 13:47
#20
no właśnię... no trudno będe jakoś próbował. Najwyzej kupie jakiś regulator co do 6 cewkowego bd pasował
Dodane przez hansrpg dnia 30-04-2012 19:05
#21
W opisie aukcji czytamy
KONIEC PROBLEMU ZE SŁABYM ŁADOWANIEM
Ty masz jednak problem z ładowaniem, dostałeś produkt nie w pełni sprawny, więc
nic nie kombinuj tylko zgłoś to sprzedawcy i zapytaj jak on proponuje rozwiązać ten problem.
Dodane przez matikoso dnia 30-04-2012 19:20
#22
On sugeruje że iskrowniki 6 cewkowe nie pasują do łosi... i ładowania nie będzie. Więc jak to w końcu jest?
Dodane przez hansrpg dnia 30-04-2012 21:56
#23
Jeżeli sprzedawca zapewnia że silnik z tym iskrownikiem mam poprawnie współpracować, a tak nie jest to mamy ewidentne wprowadzanie klienta w błąd. Więc bez pieszczenia się albo niech sam koleś kombinuje co tu zrobić by to działało, albo zwrot towaru i całej kwoty pieniędzy, a jakby coś nie chciał to straszymy sądem, zawsze wtedy też można udać się do rzecznika konsumenta.