Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Baśka miała fajny bak :D
Dodane przez infermus dnia 05-05-2012 09:39
#1
Mój motorower to Barton Fighter z 2010 roku zarejestrowany w 2011. Jak narazie nie trafiła mi się żadna poważniejsza usterka.
Miałem nim 1 szlif, a niedawno ledwo co bikeboy uniknął drugiego (chwilowa zamiana moto). Oto kilka zdjęć mojego sprzętu z wypadów:
Jezioro w Kiczkach na przejażdżce.
Ja na wycieczce.
Bikeboy i nasze sprzęty.
Mój sprzęt
Bikeboy zdjęć nie umie robić :D
Edytowane przez infermus dnia 05-05-2012 09:50
Dodane przez kamil_gs dnia 05-05-2012 09:50
#2
hahah xDD
zdjęcia wstawiaj w znaczniki [img] [/img] ;) a myślałem że bd miał jakiegoś aero na baku a tu nie ma :P i popraw zdj w dwóch ostatnich linijkach bo zamieniłeś je miejscami :P
Dodane przez infermus dnia 05-05-2012 09:51
#3
Już zrobione sorki. Rzadko kiedy dłubie w forach :P
Co do aerografu to w wakacje sam będę się uczył malować do trochę umiem i się zobaczy jak narazie to nowy sprzęt prawie, więc nie ma trochę sensu. Muszę coś przerobić bo jest za bardzo orginalny tylko nie wiem co jakieś pomysły???
Edytowane przez infermus dnia 05-05-2012 18:10
Dodane przez szymo_97 dnia 05-05-2012 11:10
#4
Zrób mu taką fajną owiewkę jak mają niektóre motocykle turystyczne w wersjach N.
Chodzi mi o coś takiego, tylko że trochę przyciemnione. Bardzo mi się taki akcent podoba :).
Możesz też dać listwy chromowane, ale nie wiem jakby o wyglądało u Ciebie.
Dodane przez kamil_gs dnia 05-05-2012 11:15
#5
tak owiewka cud malina :) przede wszystkim to pojemność żeby chciał jechać :P
Dodane przez Carlos dnia 05-05-2012 11:24
#6
Myślę że nie kiepsko by to wyglądało w tej jego maszynce tak trochę turystycznie :23:
Dodane przez infermus dnia 05-05-2012 11:40
#7
Właśnie turystyka i choppery mnie interesują a kinga nie mam bo na mnie mały. Szyba mnie interesuje tylko nie wiem czy mam dobrą lampę. Może wezmę wyższą bo jak jadę u mnie to jak bąk w brzuch zawali podczas jazdy do sklepu przy 50km/h to jakbym dostał z elektrycznego ak 47 na alu kulki(mam doświadczenie :P) Zastanawiałem się na torbami http://moto.allegro.pl/sakwy-tekstylne-bagazowe-48l-oxford-szybka-wysylka-i2307790057.html.
Co do cylindra to teraz nie będę zmieniał, bo:
1. Mam sporo mocy, bo jest odblokowany i to nie chopper(bez obrazy) i bikeboy-a biorę bez problemu :P
2. Aktualnie chce się skupić na tuningu wizualnym
Co do tuningu mechanicznego chciałbym coś zrobić z tłumikiem, bo jest denerwująco cichy. Oprócz tego może kiedyś ten cylinder 72cm ale to na koniec, a teraz może większy gaźnik, stożkowy filtr powietrza itp. a jak wezmę cylinder to i chłodnicę oleju.
W moim temacie witającym był wątek o aerografie o czym teraz trochę zapiszę.
Może kiedyś poproszę bikeboy-a seniora o jakąś grafikę na baśce, ale aktualnie mam 2 pytania.
1.Czy warto malować na motorzę który ma ok. 0,5 r. (od nowości) u mnie???
2. Nie mam pomysłu co by miało się tam znaleźć.(interesuje się motocyklami (wow nie? :P) i grą na gitarze (jak bikeboy).
Co sądzicie i radzicie???
Edytowane przez infermus dnia 05-05-2012 11:51
Dodane przez kamil_gs dnia 05-05-2012 11:55
#8
chłodnica to taki bajer, nie jest w cale potrzeba :P (99% tutejszych moto jeździ bez)
te sakwy to chyba za duże bo 48l to jest duuużo :P (ja mam takie jak bb i jak liczylem to one mają ok 18l (tak dla porównania))
taka owiewka by ci pasowała ;)
do malowania nie ma znaczenia wiek moto :P możesz od razu z salonu do lakiernika pojechać bo kto ci broni :)
Edytowane przez kamil_gs dnia 05-05-2012 11:57
Dodane przez bikeboy dnia 05-05-2012 12:35
#9
infermus Ty mnie nie bierzesz, bo ja Ci sie daję żebyś miał radochę :D :D a tego drugi szlif byłby nie z mojej winy tylko tego głupiego jelenia co sie ze mną ścigał i wskoczył mi przed przednie koło ;D Ale udało sie utrzymać równownowage i nic sie nie stało :D
@Carlos co Ty chcesz z tego motoru zrobić Choppera?
Taką szybę do niego.. Jeszcze te torby ok, ale to.
Polecam Ci owiewke Diablo. Kolega zdemontował w Routerze WS 50 lampę i założył tą owiewke. Lepsze podobno światło, tylko nie pamiętam jakie tam są żarówki.
Edytowane przez Kropa dnia 05-05-2012 13:25
Dodane przez szymo_97 dnia 05-05-2012 14:18
#12
Ej Carlos, to zupełnie inna szyba o jaką mi chodzi (podałem wyżej zdj.)
Z wydechu możesz wywalić z jedną przegrodę, a dźwięk polepszy się. Będzie bardziej bas, ale też nie bedzie za głośny.
ŻADNYCH sakw do takiego motoru. On oryginalnie nawet fajnie wygląda, a sakwy go oszpecą.
Tak jak mówiłem. Mała szybka i wystarczy. On naprawdę seryjnie jest dużo lepszy niż seryjny łoś.
W nim nie trzeba tyle zmieniać, żeby jakoś wyglądał.
Edytowane przez szymo_97 dnia 05-05-2012 14:19
Dodane przez kuba dnia 05-05-2012 14:27
#13
co do tłumika, kolega ma od micry w zippie nekenie i dźwięk jest zaczepisty
Dodane przez Carlos dnia 05-05-2012 15:17
#14
szymo_97 ni rozumiesz że jemu się podobają turystyczne motocykle więc sakwy to podstawa w turystykach :23:
Dodane przez szymo_97 dnia 05-05-2012 15:26
#15
Akurat chodziło mi o tą szybę typowo chopperową.
Takie sakwy materiałowe w ostateczności mogą być, ale ja bym ich nie zakładał.
Dodane przez Carlos dnia 05-05-2012 15:56
#16
Ale on chce mieć motocykl który wygląda choć trochę turystycznie.
A co do przegród w tłumiku koledzy mają rację będzie bardziej basowy pomruk :wink:
Dodane przez infermus dnia 05-05-2012 15:59
#17
Co do sakw które pokazał Carlos:
Są ok tylko, cena jest trochę duża i zauważcie na zdjęciu że zasłania ona tylne kierunkowskazy, trzeba by było cudować.
Za to że utrzymałeś równowagę chwała Ci, a poza tym wziąłbym cię na 2-ce :P
Co do propozycji Kroppaa-y:
Nie chce żeby z tego mojego moto wyszedł ścigacz, bo ja ścigacze toleruje, ale ich nie lubie. Wolę choppery/Cruisery.
Co do Kuba-y:
Od jakiej micry (nissana)??!!
Dodane przez kuba dnia 05-05-2012 16:07
#18
no dokładnie od nissana (jakiś tuningowy)xD
mi sakwy do takich nakedów ni kija nie pasują, jedynie szyba i kufer tylny
Ja się nie zgodzę, sakwy będą dobrze pasować i szybka taka jaką pokazał Zipp3k. Szymo_97 ty masz jakieś uprzedzenie do sakw w moim motorze też Ci nie pasowały, a jeżeli nie chce sie wyglądać tak jak pozostali motocykliści (seryjnie) trzeba coś zmieniać ..
Dodane przez Carlos dnia 05-05-2012 17:45
#22
Zestaw fajny. A co do bikeboy-a się zgodzę motocykl z sakwami i szybą będzie wyglądał dużo lepiej niż seryjnie.
Dodane przez infermus dnia 05-05-2012 18:08
#23
Dzięki za wstawienie tego zestawu teraz muszę zdobyć sponsora :P
Kuba możesz skołować zdjęcie tego moto z tym tłumikiem?
A co do tuningu mechanicznego to myślałem właśnie nad tłumikiem(nie od micry:P), stożkowym filtrem powietrza większym gaźnikiem, zestawem 72cm3 i zestawem napędowym na przyśpieszenie.
Co myślicie?
Dodane przez kamil_gs dnia 05-05-2012 18:39
#24
no i to byłoby najlepsze :) jak dla mnie :P
Dodane przez bikeboy dnia 05-05-2012 19:26
#25
Nie mogę sobie wyobrazić takiego motoru jak twój z tłumikiem od mikry :D
Dodane przez infermus dnia 05-05-2012 21:12
#26
Ja też nie dlatego proszę o zdjęcie
Dodane przez szymo_97 dnia 05-05-2012 21:41
#27
Do bikeboy:
Ja po prostu nie lubię sakw. :)
Wolę bobbery itp.
Dodane przez infermus dnia 05-05-2012 22:14
#28
O gustach się nie dyskutuje:)
Dodane przez Carlos dnia 06-05-2012 08:40
#29
Zgadzam się z infermus-em o gustach się nie dyskutuje :wink:
Dodane przez kuba dnia 06-05-2012 08:48
#30
YouTube Video
http://www.youtub...gCICyQ4fOY
nawet filmik łapcie xD Kumpel mówił, że jego braciak miał tuningowy tłumik w micrze, a do sprzedaży wstawił oryginalny i ten mu zalegał to mu oddał do nekena
Edytowane przez kuba dnia 06-05-2012 08:49
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 10:14
#31
To tylko końcówka szkoda :P fajnie by wyglądało jak by był cały :P
szymo_97
Jak usunąć te przegrodę z tłumika???
Edytowane przez infermus dnia 06-05-2012 11:08
Dodane przez kuba dnia 06-05-2012 11:20
#32
on miał od nowa wyginany cały wydech, fajnie mu się teraz on rumieni na fioletowo xD
W takim tłumiku jak wasze, to chyba musisz go rozcinać, chyba że masz skręcaną puchę
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 11:24
#33
aha. A nie da się jakoś go po głosić, bo motor bikeboy-a mnie dołuje, bo jest głośniejszy.
Dodane przez Zipp3k dnia 06-05-2012 11:25
#34
Wybebeszyć, wyrwać przegrody w tłumiku, porozwiercać te blaszki.
Dodane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 11:25
#35
weż wiretarke i np wiertło 10, ponawiercaj do o koła otwory, wyłam pozostałość a do reszte wyszlifuj pilnikiem żeby bało ładne :) mowa oczywiście o miejscu gdzie kończy się tłumik i masz kawałek rurki przez którą wydostają sie spaliny i powstaje dzwięk :P
Edytowane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 11:27
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 11:33
#36
A to tamtędy wychodzi dźwięk :P
Czyli mam powywiercać tam jak mam otwory???
Można to zrobić na motorze???
Dodane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 11:53
#37
masz takie prostokątne przerwy, to po między nimi nawiercaj, jak wywalisz to to tak samo z następną blachą bo tak mi sie wydaje że jest najpierw ta taka z prostokątami a kawałek dalej jest ta z rurką którą masz wywalić żeby poprawić dźwięk :) oczywiście nie musisz ściągać tłumika :) ja w swoim łosiu też nie ściągałem a wywaliłem 2 z 3 blach :D
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 12:53
#38
A jak to wywalić, bo nierozumiem.
Mam rozwiercać tam gdzie prostokąty i potem jak usunąć?
Możesz podać jakiś filmik?
Dodane przez Zipp3k dnia 06-05-2012 12:54
#39
Rozwierć wietrarką miedzy tymi prostokątami. Jak już rozwiercisz na około to wyjmiesz to. Zostanie Ci takie ''poszarpane'' na około i pilnikiem to zeszlifujesz, żeby było równo i ładnie wyglądało. Jak będzie ciężko to weź jakiś pręt i wal w to aż wyleci xd
Dodane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 12:58
#40
dokładnie jak wyżej, musisz ponawiercać tak żeby jak najmniej pozostało materiału pomiędzy tymi prostokątami tylko po to żeby łatwo było ci to wyrwać bo cieniutką blache łatwiej rozwalić niż grubą :) dokładnie tak samo robisz z następną gdzie jet ta rurka, wiercisz do okoła jak najgęściej i wyrywasz to co ci zostanie i bd trzymac kawałem blachy, potam pilnikiem żeby było równo i voila :D
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 12:59
#41
ale rurkę też wyjąć???
Dodane przez Zipp3k dnia 06-05-2012 13:01
#42
Tak wyjąć, i poźniej będziesz widział następne blachy takie same jak ta pierwsza. Jak będzie jeszcze za cicho chodził to powtarzasz czynność z nastepną blachą i co wyrwiesz następną będzie głośniejszy;p
Dodane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 13:03
#43
właśnie o to chodzi żeby rurke wyjąć dlatego musisz wiercić do o koła :P przez te rurki moto pierdzi bo ma mały wylot a jak ma duży wylot to już nie pierdzi :) i możesz nagrać dla nas dźwięk przed i po przeróbce :)
Edytowane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 13:03
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 13:04
#44
Ok. Teraz muszę namówić tatę żeby pomógł, albo chociaż dał wiertarkę:)
Dodane przez Zipp3k dnia 06-05-2012 13:06
#45
Z pierwszą sobie poradzisz, jak Cię nie zadowoli efekt to następne będzie Ci musiał pewnie pomóc tata, bo czym dalej tym trudniej. ;p
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 13:07
#46
Tylko że ja mam taką osłonę jak na zdjęciu wcześniej. I ją też muszę rozwalić?
Boje się że mi coś nie wyjdzie.
Edytowane przez infermus dnia 06-05-2012 13:13
Dodane przez Zipp3k dnia 06-05-2012 13:31
#47
Tak, jak to wywalisz to bedziesz miał tak jak na tym zdjęciu, tylko będziesz widział jeszcze inne blaszki tam dalej;p
Dodane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 13:40
#48
a ta osłonka to czasem nie jest odkręcana albo jakoś przyczepiona tzn nie przyspawana ??? bo jak tak to możez ją zdjąć i wiercić w tamtej blasze i jak rozwiercisz to założysz sb z powrotem te osłonke z tymi prostokątnymi wcięciami :D bd miał fajny dzwięk i nie bd widać że coś modzone było :)
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 14:45
#49
No właśnie jest przyspawana więc nie da się tego zrobić.
A jakbym tylko trochę wiercił, ale nie rozwalał blaszek to by się pogłosiło?
Dodane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 14:47
#50
troche tak ale najlepszy efekt jest jak wywali się blache :)
Dodane przez Zipp3k dnia 06-05-2012 14:47
#51
Zrób pełno dziurek w tej blaszce to powinien troche głośniej chodzić.
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 14:49
#52
Ale wtedy taka głębie brzydko wygląda więc wole zrobił tylko dziury.
Dodane przez kamil_gs dnia 06-05-2012 14:51
#53
to jak już napierdzielisz mnóstwo dziurek to wyrwij pozostałość bo nie bd to ładnie wyglądało takie dziurawe jak ser szwajcarski :P a tak to bd fajnie wyglądało takie puste, uwierz chyba że na prawde ci sie nie podoba
Edytowane przez PeeTER dnia 09-05-2012 15:36
Dodane przez infermus dnia 06-05-2012 15:07
#54
Zastanowię się.
Zrobię chyba tak jak ten gościu
YouTube Video
A jakieś gmole też by się przydały tylko od czego są jakieś propozycje???
Oto fotki z szybą.
Poprawiłem filmik z YT - PeeTER
Edytowane przez PeeTER dnia 09-05-2012 15:40
Dodane przez szymo_97 dnia 09-05-2012 14:57
#55
Świetnie wygląda z taką szybą, tak jak mówiłem :D
Generalnie bardzo mi się teraz podoba Baśka.
Dodane przez infermus dnia 09-05-2012 15:11
#56
Dzięki. Teraz muszę znaleźć jakieś gmole do turystyka, oby nie takie jak w chopperkach, bo będzie głupio wyglądać.
Dodane przez kamil_gs dnia 09-05-2012 16:13
#57
Szyba git :) tylko ta dziura powinna byc na szerokość całego tłumika to dźwięk bd lepszy bo w tym wypadku to lepzy oryginał ;)
Dodane przez Zipp3k dnia 09-05-2012 16:52
#58
Ja bym poszukał i dopasował klatki na silnik jak już, bo gmol będzie wyglądać śmiesznie.
Klatka na silnik wygląda fajnie ale w przypadku naszego silnika 50 może to wyglądać równie smiesznie.
Edytowane przez Zipp3k dnia 09-05-2012 17:05
Dodane przez marcin113 dnia 09-05-2012 17:53
#59
Gmol do niego sobie daruj, to nie choinka żeby zakładać wszystko co sie ma pod ręką.
Co za dużo to nie zdrowo pamiętaj.
Dodane przez infermus dnia 09-05-2012 18:38
#60
Jeśli nie gmol to crash pady, bo zdarzają mi się szlify :D
Słyszałem o tym że da się przepalić tłumik, o co chodzi?
Zipp3k
Jakiej klatki na silnik???
kamil_gs
Ja mam wydech podniesiony i nawet jak ktoś będzie przechodził to widzi taką dziurę. Mi się to nie podoba.:/
Dodane przez kamil_gs dnia 09-05-2012 19:11
#61
Przepalanie tłumika to po prostu sposób na jego wybebeszenie polegające na użyciu spawarki, grubej elektrody i ustawienia dużego ampera. Po prostu blacha sie przepali jak bd ją dotykał elektrodą bo ona wytworzy dożą temp w chwili stopienia się i wybebesza sie tłumik w taki sposób :)
Rób go na nakeda a nie na SM czy Enduro bo i tak to nie wyjdzie;p Zamiast handbarów odłuż kasę na np. czarne lusterka jakieś kozackie ( wedlug mnie chromowane nie pasuja ale to gusta)
Dodane przez damspi dnia 17-05-2012 18:49
#76
Rób jak chcesz, twoje moto. Ja tylko myślę że zamiast tych handbarów możesz sobie coś ciekawszego kupić, np te lusterka.
Dodane przez infermus dnia 17-05-2012 21:24
#77
Naszła mnie wena na artystyczne zdjęcie ładne???
Dla okolicznych to fota z Rososzy :xhappyorange:
Co do handbarów i lusterek.
Chce go zrobić na turystycznego, komfortowego, a narazie nie chce lusterek kupować.
Edytowane przez infermus dnia 17-05-2012 23:47
Dodane przez GuRuMyMaster dnia 18-05-2012 12:52
#78
jakość zdjątka do upy :zadowolony:
Dodane przez infermus dnia 18-05-2012 14:28
#79
Co ja poradze telefon z 2008
Dodane przez GuRuMyMaster dnia 18-05-2012 15:37
#80
tu raczej nie wina telefonu a aparatu jaki posiada :P a maszynka ładna.
Dodane przez infermus dnia 18-05-2012 17:16
#81
Mam 2 megapixele :/ ale telefon ok więc nie zmieniam
Mam problem bo przy mocowaniu tłumika mam szczelinę. Pękła.
Czy muszę spawać/wymienić tłumik?
Dodane przez infermus dnia 21-05-2012 06:46
#82
Wczoraj miałem wycieczkę 55 km z tatą i bikeboy-em oto kilka fotek
Najpierw wybraliśmy się do Jeruzala (Wilkowyji), a tam normalnie zlot 11 motocykli. Poznaliśmy tam właściciela Hondy CBF 600
Potem do Latowicza
Tam przytkało się do nas 2 rówieśników na zippie Rangerze.
A potem tylko Sienica , Posiadały i chata :D
Dodane przez seba016 dnia 21-05-2012 07:20
#83
zacna wyprawa:)
Dodane przez Zipp3k dnia 21-05-2012 16:08
#84
Tak patrzę na to 1 zdjęcie i myślę skąd znam to miejsce, dopiero poźniej przeczytałem gdzie to. ;d
Dodane przez Luksas dnia 21-05-2012 16:19
#85
Jak tam motorki się w trasie spisywały?:p Nie było kłopotów z przegrzewaniem się silników?
Dodane przez bikeboy dnia 21-05-2012 17:04
#86
Nic się nie przegrzewało wszystko było dobrze przynajmniej u mnie..
Dodane przez infermus dnia 28-05-2012 21:59
#87
U mnie też nie było problemów. Chociaż jak raz wracałem z Wilkowyjów to czułem ciepło przy nogach :/ ale kupie chłodnice kiedyś jak kasę nazbieram.
A teraz nowa fota z wieczornej przejażdżki (robione aparatem, nie telefonem :P)
Dodane przez infermus dnia 29-05-2012 13:39
#88
wg. Zumi.pl mam tam 13km
Co mi da stożkowy filtr powietrza i jaki kuferek centralny MAŁY polecacie. (problem jest z mocowaniem)
Dodane przez Luksas dnia 29-05-2012 15:51
#89
kinroad21 napisał/a:
Daleko masz do tych Wilkowyjów? :D
Tak dla jasności to chyba Wilkowyj a nie Wilkowyjów:xhappyorange:
Dodane przez infermus dnia 29-05-2012 17:18
#90
Oj tam oj tam :P ponawiam pytanie :P co daje stożkowy i potrzebuje mocowania kufra do bartona.
Edytowane przez infermus dnia 31-05-2012 12:36
Dodane przez infermus dnia 13-07-2012 17:31
#91
Przepraszam moderatorów i adminów i tych o których nie wspomniałem, że piszę post za postem.
***
Dzisiaj przyszła paczka. Zobaczcie co w niej było
Jak to się wam podoba. To tankbag oxford 7l. Bardzo lekki i poręczny na 2 magnesy.
P.S. Sorki za jakość (telefon)
Edytowane przez infermus dnia 13-07-2012 17:32
Dodane przez Luksas dnia 13-07-2012 19:59
#92
No fajnie to wygląda...:xhappyorange:
Dodane przez infermus dnia 13-07-2012 21:00
#93
I nie mam problemu z przejechaniem przez furtkę, a bikeboy musi swojego wyginać xd
Dodane przez bikeboy dnia 13-07-2012 21:47
#94
Tylko tyle że zobacz:
jaką ty masz kierownice jaką ja mam...
jakie ty masz lusterka jakie ja mam...
a po za tym furtka nie jest od wjeżdżania na motorze...
Dodane przez bikeboy dnia 13-07-2012 21:50
#95
a i małe to :D dziwnie to wygląda na tym baku według mojego gustu ;d
Dodane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 21:54
#96
a lakiera ci to nie porysuje ???
Dodane przez bamboo dnia 13-07-2012 21:57
#97
Mam podobnego tankpada tylko ze na mapę takiego małego. Nie porysuje bo pomiędzy magnesem, a lakierem jest materiał. A przynajmniej u mnie tak jest
Dodane przez Luksas dnia 13-07-2012 22:06
#98
A jak by to się sprawdziło w łosiu?:p Są takie "torby", które pasują do kształtu baku i zarazem w miarę estetycznie wyglądają?:p
Dodane przez bikeboy dnia 13-07-2012 22:08
#99
ale do choppera takie coś? Jakoś tego nie widze.. takie rzeczy to do turystycznych ..
Dodane przez infermus dnia 13-07-2012 23:58
#100
u mnie nic nie rysuje też mam materiał pomiędzy magnesami a lakierem. Na choppera to beznadziejne
Dodane przez bamboo dnia 14-07-2012 01:19
#101
Beznadziejnie wygląda, ale jest mega praktyczne ; ))
KucaQ napisał/a:
To co traz pokazałeś to jest okropieństwo
W tego gatunku motocyklach nie ma być estetycznie tylko praktycznie, jak ktoś podróżuje po świecie.
A barton ładny. :)
Dodane przez bamboo dnia 14-07-2012 16:05
#104
Chodziło mi o to że w chopperze beznadziejnie wygląda ;P W turystyku bardzo ładnie,lecz najważniejsze że jest praktyczne. Z dużym tank bagiem jest wygodniej bo można się na nim położyć tak jakby w trakcie jazdy. W twoim brakuje mi jeszcze sakw tekstylnych... Była by ładna maszynka do dalszych wypadów.
Dodane przez infermus dnia 07-08-2012 19:42
#105
Na początku chce napisać, że nie chciałem robić tematu pimp my garaż xd tylko umieszczę to tu. Moderatorzy, mam nadzieje, że zrozumiecie.
Dzisiaj, strasznie mi się nudziło, więc postanowiłem posprzątać garaż. Tak sprzątam, sprzątam, wywaliłem wszystko, i nagle przyszedł pomysł:
Postanowiłem nabazgrać w garażu.
Wziąłem logo scigacz.pl
Siora 8-mio letnia zdjęcie robiła, więc sory
i tatuaż orła. (Sorki nie ma zdjęć, a teraz nie chce mi się robić )
A poza tym namalowałem trochę dupereli.
Wiem, wiem trochę niechlujnie, ale to nie wystawa w muzeum :)
Dodane przez szaraf dnia 07-08-2012 20:54
#106
cos czuje ze wyjedzie z tego piekny custom :D
Dodane przez infermus dnia 07-08-2012 21:05
#107
Na motor nigdy nic nie pomaluje sam.
Dodane przez infermus dnia 11-08-2012 11:49
#108
Przepraszam że post za postem, ale zobaczcie co tata upolował.
Mamy teraz bliźniaki dwujajowe xd
Mój to ten z szybą, a tata ma 72 cylinder.
Dodane przez Zipp3k dnia 11-08-2012 23:00
#109
Przemień cylinderek. :D :D
Dodane przez infermus dnia 11-08-2012 23:25
#110
Właśnie tata jest cylindrem zawiedziony, bo niby 72, ale motorem nie jest mocniejszy tylko lepiej wkręca się na obroty.
Jak myślicie co zrobić żeby był szybszy/silniejszy.
Mam jeszcze jedno pytanie:
jakiś pożal się boże mechanik wlał poprzedniemu właścicielowi (sierocie) 1,5l oleju. Czy to mogło wpłynąć na jego działanie?
Dodane przez matig dnia 12-08-2012 08:28
#111
Przez odmę wyciśnie nadmiar oleju.. Jest to szkodliwe dla silnika..
Dodane przez infermus dnia 12-08-2012 09:38
#112
Olej już jest w normie. Jest nowy 0,9l.
Z regulacją się pobawię w tygodniu.
A czy zmiany zębatki jakieś dadzą efekty, bo on leci licznikowe 80 na 10tyś obrotów. I jeszcze trochę to się rozwali. Trzeba chyba zębatkę na prędkość tak?
Dodane przez Zipp3k dnia 12-08-2012 14:07
#113
Jak idzie realne 70-75 to max na 72cc. Więc jak mało. :D Sprawdź najlepiej GPSem. :P
Dodane przez infermus dnia 12-08-2012 22:19
#114
Nie mam uchwytu na GPS, chyba że bym coś wycudował, bo mam na szybę, a ja mam szybę :)
Dodane przez infermus dnia 29-08-2012 19:22
#115
Przepraszam że post za postem.
Dziś dokręciłem Baśką okrągłe 10000 tyś. km.
Jak myślicie co może się zepsuć po takim przebiegu i jak temu zapobiec, lub co trzeba wymienić?
Edytowane przez infermus dnia 29-08-2012 19:25
Dodane przez kamil_gs dnia 30-08-2012 01:11
#116
wymienić. najlepiej cały motor xD bd chodził, tyle czasu nic mu nie było to z dnia na dzień się nie zepsuje choć nie wiadomo :p
Dodane przez Kryniax dnia 30-08-2012 09:02
#117
Podobają mi się te liczniki :D
Dodane przez infermus dnia 30-08-2012 09:17
#118
Dzięki za pomoc.
Dodane przez infermus dnia 09-10-2012 15:43
#119
Siemasz po długiej przerwie. Właśnie założyłem na moto pewien gadżet. :) Kto zgadnie co to?
Dodane przez bamboo dnia 09-10-2012 15:48
#120
mówiłeś kiedyś coś o stuncie... Klatka ?
Dodane przez kuba dnia 09-10-2012 15:56
#121
prędzej spodziewałbym się sakw lub kufra
Dodane przez turystyczny dnia 09-10-2012 16:07
#122
A może chłodnica ?
Dodane przez infermus dnia 09-10-2012 16:35
#123
bamboo, kuba, turystyczny, kucaQ NIE
dodam że zestaw kosztował razem z dostawą +-100 zł :)
i nie jest związane z stuntem.
Dodane przez wujek dnia 09-10-2012 17:34
#124
Jaki masz V-max? Pamietam jak prosilem mame zeby pozwolila mi kupic Fightera odp. byla "nie bo to za duze na Ciebie" i jakos wyszlo ze kupilem Benzera LK.
Dodane przez infermus dnia 09-10-2012 20:00
#125
KucaQ wygrałeś wyścig przed startem :) Jeszcze o tym nie wspomniałem.
Lusterka muszę kupić. Dobra dalej kolejna podpowiedź ma plastikowy element.
wujek realny v-max 75 a wg. licznika 110 xd.
Edytowane przez infermus dnia 09-10-2012 20:00
Dodane przez Zipp3k dnia 09-10-2012 20:02
#126
HANDBARY!! :D
Dodane przez kuba dnia 09-10-2012 20:32
#127
owiewka przednia ufo czy coś takiego
Dodane przez Kropa dnia 09-10-2012 21:18
#128
Owiewka diablo albo coś, np. inna szyba : o. Nie wiem w sumie :)
Dodane przez infermus dnia 09-10-2012 21:53
#129
!!!WINNER!!!
Zipp3k
Skąd wiedziałeś???
Do innych ufoka nigdy nie kupie do mojego sprzętu
Edytowane przez infermus dnia 09-10-2012 21:56
Dodane przez Zipp3k dnia 09-10-2012 21:55
#130
No i gites. :D A przypomniało mi się o handbarach bo kiedyś coś pisałeś, o nich. :) Czekam na zdjęcia bo ciekaw jestem jak to będzie wyglądać.
Dodane przez bamboo dnia 09-10-2012 21:56
#131
A masz jakieś takie lepsze ? Bo ja też wczoraj do cezety zamówiłem, ale takie za 40 zł.
Dodane przez infermus dnia 10-10-2012 00:19
#132
Zipp3k gratulacje. Wygrałeś konkurs na pomysłowość :)
Dam fotkę jak będą lusterka, bo teraz jest bez i nie ładnie to wygląda.
bamboo kupiłem porządne za 100 zł. Dają mojemu jednośladowi pazura. :)
Dodane przez infermus dnia 12-05-2013 11:31
#133
Dawno nie byłem i postanowiłem trochę zaktualizować mój temat, a więc:
Przebieg podskoczył z 10.000 do 13.000
Trochę przeróbek:
- halogeny
- kierunki przód i tył
- dawniej wspomniane handbary
- lusterka (bo chrom nie pasował)
Będę robił:
-tłumik (bo ten mam pocharatany)
- montaż chłodnicy
Dodane przez szaraf dnia 12-05-2013 11:33
#134
no no. Bardzo ladnie,ja bym tu widział tekstylne boczne torby :P
ale to kwestia gustu
Dodane przez kew dnia 12-05-2013 11:34
#135
spoko;P handbary fajna sprawa i w sumie przydatna rzecz.
Dodane przez Kryniax dnia 12-05-2013 11:34
#136
O żesz w mordę, to ty żyjesz jeszcze :D. Lubię czarne elementy, także podoba mi się :D
Dodane przez infermus dnia 12-05-2013 11:37
#137
Kryniax żyje, ale jakie to życie :P
szaraf toreb raczej nie będzie, a propo widzieliście jakie bańki krzysztof z tyłu robi :P
Dodane przez infermus dnia 12-05-2013 12:21
#138
silnik będzie jak ten padnie, a krzysiek zrobił sobie takie kufry 3x 50l i jak by z przodu dał taki 1 to mógłby pływać :P
Edytowane przez infermus dnia 12-05-2013 12:22
Dodane przez szaraf dnia 12-05-2013 13:25
#139
sorki za off.ale jaki krzysiek?
Kucaq masz racje, rzadko kiedy widac ladnie zrobionego bartona :)
Edytowane przez szaraf dnia 12-05-2013 13:26
Dodane przez infermus dnia 12-05-2013 15:30
#140
Krzysiek on już chyba nie ma tu konta.
Miał takiego łośka w płomienie z wklepanym bakiem. Jak sobie przypomnę stronę na której teraz jest to dam wam linka.
Co do Bartona to dzięki za pochwały :)
Dodane przez infermus dnia 16-05-2013 17:42
#141
Z góry sorki za 2 post pod rząd
Wczoraj wpadł nowy wydech nówka, dzięki niemu barton zyskał trochę basiku :)
Dodane przez infermus dnia 20-06-2013 20:17
#142
Żyje, żyje, tylko jestem raczej pasywny :)
Jutro może wpadnie chłodnica, jak będę miał czas, a poza tym w ten weekend strzeliło 14000 i się nie rozkraczył ani razu :)
Dodane przez LukMoto dnia 20-06-2013 22:25
#143
infermus z czego wydech ? i lepszy przelot niż oryginał ?
Bo w moim bartonie też *CENZURA*aty ten wydech i chcę zmienić...
I jak możesz zdradzić, to jaka cena ? :)
Dodane przez infermus dnia 21-06-2013 07:05
#144
Ja miałem wydech z fightera 2012 , więc to dla ciebie niepotrzebny wydatek :)
A cena kompletu nie przekraczała 100 zł ;)
Dodane przez infermus dnia 21-06-2013 12:39
#145
Powiem ci, że tamten był uszkodzony, a z samą puszką musiałbym się bawić w spawanie itd., a nie mam do tego ani narzędzi ani umiejętności.
Chociaż on robi względny hałas bo ma 95dB (sprawdzane na telefonie z decybolomierzem)
Dodane przez infermus dnia 21-06-2013 14:19
#146
może taki telefon, mój był sprawdzany jedną z nowszych nokii i decybelomierz wydawał się realny ;)
Dodane przez LukMoto dnia 21-06-2013 18:15
#147
Ooo nie nie :D ja mam 2013r. i mam wydech w tym moim ECO taki c*CENZURA*owy że ja *CENZURA*e ! (ten wydech -.- ) Wylot ma średnice małego palca u ręki, i jak chcę dodać gazu, to ma takiego doła, i musże odjąć gazu :P
Edytowane przez LukMoto dnia 21-06-2013 18:21
Dodane przez infermus dnia 21-06-2013 21:19
#148
luk faktycznie lipa... trza będzie coś zrobi ;)
Dodane przez LukMoto dnia 21-06-2013 22:28
#149
Haha dobre to co mówisz :P To że jest cichy ma dwie złe strony... Ogranicza wylot spalin, przez co go trochę blokuje... i jak jadę z kolegą który ma junaka 901 sport i tą wielką głośną tube :D to przy każdym skrzyżowaniu myśle że mi zgasł, ale patrze na obrotomierz i ... "chodzi" :D Ale naprawde jak dodaje gazu, to ma takiego doła czasem. i ewidentnie wina leży po stronie wydechu :P
Dodane przez LukMoto dnia 21-06-2013 23:20
#150
Ja nie wiem jak on jest skonstruowany a szkoda rozcinac :P zobaczymy koniec offu :)
Dodane przez infermus dnia 22-06-2013 08:13
#151
No to mi się dyskusja na temacie zrobiła :D
P.S.
Wczoraj zamontowałem chłodnicę od juszczaka i wszystko byłoby pięknie gdyby nie jakaś mała nieszczelność na wężu dolotowym, do silnika jest suchy i git, a tamten będę męczył, aż uszczelnię, zdjęcia będą potem, bo lece do maka :)
Edytowane przez infermus dnia 22-06-2013 08:17
Dodane przez kamil_gs dnia 22-06-2013 08:42
#152
weź wypie-rdol te węże i kup porządne, bo takie uszczelnianie nic nie da :P
Edytowane przez kamil_gs dnia 22-06-2013 08:42
Dodane przez infermus dnia 22-06-2013 11:57
#153
właśnie zauważyłem, trasa ok. 30 km i poszło olej kapie jak krew z nosa (na szczęście, ale jednak)
Dodane przez infermus dnia 11-07-2013 21:28
#154
Dawno nic nie pisałem, więc odświeżę:
Chłodnica jest już cud malina, sucha.
Po zastanowieniu, postanowiłem, że nie montuje 70-tki, bo nie mam odwagi samemu zrobić, mechanicy chcą kupę kasy, a poza tym za rok 125 to poczekam :)
(Gdy zapinka na górze - "zamknięta strona" zapinki w kierunku silnika).
Dodane przez infermus dnia 26-07-2013 09:57
#163
Panowie pojawił się problem, bo śruba wyżej pokazana odkręca się od drgań silnika, a jak ją dokręcam to się obraca i nie chce zakręcić, wyjąc tą śrubę i dać kontrę i czy jak ją wyjmę to mi silnik się nie rozleci?
Dodane przez jobal_96 dnia 26-07-2013 10:25
#164
Jeżeli odkręca się to daj kontrę, przecież do założenia kontry nie trzeba wyjmować śruby. Obraca się? To ją przytrzymaj z drugiej strony kluczem (to chyba logiczne;)).
PS:gdy będziesz wyjmował śrubę aby ją wymienić czy coś tam innego:D silnik się nie rozleci bo trzyma się on oryginalnie na 2 śrubach, chyba że masz dodatkowe mocowanie :P
Edytowane przez jobal_96 dnia 26-07-2013 10:27
Dodane przez infermus dnia 26-07-2013 10:58
#165
Dobra dzięki za info, jutro ruszam na 500km i nie chce żeby mi padł
EDIT:
Czyli ta śruba przechodzi na wylot cały silnik?
Edytowane przez infermus dnia 26-07-2013 11:05
Dodane przez szymo_97 dnia 26-07-2013 11:53
#166
Tak
Dodane przez infermus dnia 26-07-2013 11:57
#167
A mógłbym ktoś zrobić zdjęcie która to z drugiej strony?
EDIT:
Już wiem gdzie wychodzi ta śruba...
I jestem teraz w *BRZYDKO*.
Z drugiej strony cała śruba ułamała się przy ramie, nie idzie nawet nakręcić nakrętki ;(
Ma ktoś pomysł jak to naprawić, na jutro muszę mieć moto sprawne bo jadę w trasę
POMOCY!!!
EDIT 2:
Jak nazywa się dokładnie ta śruba łącząca kartery, muszę ją zdobyć do jutra!
Edytowane przez infermus dnia 26-07-2013 12:16
Dodane przez CoX_Rider dnia 26-07-2013 12:59
#168
Zmierz tą śrubę urwaną, dodaj z 20-30mm - w zależności ile widać śruby z drugiej strony (gwint zapewne M8) i idź kup do jakiegoś sklepu ze śrubami, najlepiej 8.8 i pamiętaj o nakrętce samokontrującej bo zwykłe mogą się odkręcać.
Edytowane przez CoX_Rider dnia 26-07-2013 13:01
Dodane przez infermus dnia 26-07-2013 14:24
#169
Dobra kupiłem śrubę, niestety nie 8.8 tylko 5.8, ale z braku laku...
5.8 będzie dobra?
Dodane przez kurzac dnia 26-07-2013 14:57
#170
przykręć i zobacz czy nie lata .
Dodane przez infermus dnia 28-07-2013 17:09
#171
W ten weekend przejechałem moją najdłuższą wycieczkę
660 km do Zamościa na 2 dni z noclegiem u taty znajomych.
660 kilometrów non stop 70km/h i żadnej awarii :D , choć kanapa w moim fighterku to masakra, na krótkie trasy nie przeszkadza, ale 80-100 km i przerwa.
Tutaj zaznaczyliśmy z tatą trasę:
Tutaj, najładniejszy pałac podczas trasy, w Radzyniu Podlaskim:
Na tych zdjęciach cel podróży, Zamość:
A tutaj trochę widoków:
Nie zabrakło także off-road-u jednak był on krótki, kilka kilometrów na najwyższe wzniesienie w okolicy, jechałem za tatą i mnie przykurzyło :P
(To już po ok. 350 km w garażu, więc trochę piachu rozdmuchało :D )
Dodane przez infermus dnia 05-08-2013 14:56
#172
Panowie, silnik zaczyna się buntować tzn. czarny dym z wydechu, poza tym złamała się szpilka mocująca wydech, więc czas na 70-tkę :)
Pytanie, czy lepiej kupić głowicę kompletną, czy może lepiej przełożyć bebechy głowicy. Czy te części w głowicy które by trzeba było przenieść są bardzo wadliwe tzn. czy po 15k km, mogły się uszkodzić? Jak z trwałością, takich 70-tek, dam radę kolejne 15 tysiaków zrobić?
Dziękuje za przeczytanie i liczę na odpowiedź :)
Dodane przez Kropa dnia 05-08-2013 15:57
#173
Tego za 129zł, bo już wszystko złożone. Chyba, że sobie poradzisz, to kupuj ten najtańszy i składaj.
Dodane przez klemens244 dnia 05-08-2013 16:12
#174
Cześć klubowy Bracie.
Ważne jest to, ażeby uszczelka pod głowicę miała aluminiowy pierścionek uszczelniający. Chyba wiesz dlaczego. W kompletach tych BRAK jest gumowych oringów nad i pod cylinder, bez których chłopakom wycieka olej. Czytasz chyba ich żale. Jak kupisz głowicę z koniecznością "DO PRZEKŁADKI klawiaturę" to PAMIĘTAJ o dotarciu gniazd zaworowych na 45 st. Są do tego DOCIERAKI w warsztatach sam/motocyklowych. Zrób TYLKO cieniutki ślad dotarcia, a nie całą powierzchnię docierania w gnieździe zaworowym w głowicy. Nawet w CHIŃSKICH głowicach KOMPLETNYCH jest to B.WAŻNE. Przynajmniej masz gwarancję, że NIC nie będzie Ci dmuchało spod nich. Co do przebiegu, sam wiesz, że zadałeś trudne pytanie. To nie są materiały z aluminium ze znanych markowych firm i nie za 120 zeta tylko za ~300-600 zł. Ktoś mądrze napisał, że starsze modele miały żelazo w stopie a nie sam węgiel, czyli bardzo nietrwały duraluminium.
NOTA:
Co do zakładania zamków to metodą na "papier toaletowy" Klucz sztorcowy z duzą ilością papieru i wciskasz zamki. Same WSKAKUJĄ. Poważnie.
Edytowane przez klemens244 dnia 05-08-2013 16:19
Dodane przez infermus dnia 05-08-2013 16:40
#175
Klemens, prawdę mówiąc bardzo się cieszę że odpisałeś na moje pytanie.
Twoje wypowiedzi są bardzo rzetelne, co jest bardzo ważne.
Jeśli chodzi o zakładanie zestawu, zajmie się tym, znajomy mechanik, ja wolę się za to nie brać.
Jeszcze jedno pytanie, gdzie kupić te gumowe oringi pod i nad cylinder?
P.S.
Czy widzisz w którymś z linków które podałem tą uszczelkę z pierścionkiem aluminiowym uszczelniającym?
Dodane przez infermus dnia 05-08-2013 19:37
#176
Dobra, wielkie dzięki KucaQ, klemens i Kropa, kupuje ten zestaw za 129 zł.