Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Pomarańczowe evo II by Patryczekk344/Magic
Dodane przez patryczekk344 dnia 27-07-2012 23:00
#1
A więc jak sebek dodał swojego Rovera to i ja nie będę gorszy ;)
A więc. Czerwony EL z 97r
Zaczynamy od modów bo seryjnie ten maluch był może z miesiąc.
Silnik:
Głowica 2,5mm niżej
Koło zamachowe z 7,5kg na 2,6kg
Modzony gaźnik
Głowica o powiększonych kanałach i brak prowadnic w kanałach dolot/wylot
Wał bis(700ccm) lżejszy i inaczej wyważony
Wydech breda in Magic Czyli wydech od łosia z jedną przegrodą
Dodmuch powietrza do gaźnika
Polerowane zawory i denka tłoków
Buda:
Niżej, niżej :D
Resor 5 cm + amorki tył zalane olejem 80/90
Sprężyny tył -2 zwoje + gumy usztywniające, amorki zalane olejem 80/90
Ustawiony negatyw na przodzie + dystanse 0,5cm na koło
I mimo ustawień na tyle zbieżności nadal jej nie ma ale są i + tego. mokra ulica i nadmiar mocy na zakrętach i tył napęd ;>>
dokładka MK3 GTI
halogeny 18cm przód
Audio:
Coś gra.
2x blaupunkt 6x9 półka tył
Przód pioneer 13cm 120w + półka 1szt 13 120w
Radio Pioneer deh 3900mp + pilot
Tuba JBL 1000w
Wzmak ORION COBALT 500.1
To tak w skrócie ;p
Foto:
później poszło tak.
Drużyna EL-a i BIS-a :D
niby rok a mało co się zmieniło z profilu ;)
Marcin nie raz widział jak to wygląda więc może się wypowiedzieć :D
Jeżeli temat się nie podoba i góra stwierdzi że auto do moto się nie nadaje proszę aby temat zniknął.
Edytowane przez patryczekk344 dnia 07-06-2013 09:55
Dodane przez matig dnia 27-07-2012 23:11
#2
Szacun ...
Jakie to śliczne. <33..
Dodane przez patryczekk344 dnia 27-07-2012 23:13
#3
klikając na zdjęcie wyświetla się duży rozmiar tak dla jasności ponieważ wkleiłem miniaturki
Dodane przez Kubix dnia 27-07-2012 23:36
#4
Według mnie zajebistą glebe ma ten biały maluszek na 11zdj. z zielono-czarnymi kołami. Ciekawe czy daje rade jeździć po Polskich drogach ..
Twój maluszek, powiem szczerze, prezentuje się zajebiście, jednak ja wolałbym zostawić na kołach ze zdj. nr. 5. Nie wiem dlaczego, ale te koła mi się podobają. O ile się nie mylę są to org. z maluszka tylko poszerzane ? Na ile cali jeśli można wiedzieć ? Masz jeszcze zamiar zbliżyć go do ziemi ? 8)
Dodane przez patryczekk344 dnia 27-07-2012 23:40
#5
Znajomy z okolicy. Jego jest niższy o ok 2-3cm tyle że ja nie mogę już zejść niżej przodem na 13" kołach. Zaś tył na dniach będę obniżać bo jest w chu* za wysoko. odnośnie jazdy jest spoko kwestia umiejętności w jeździe
Szersze 12" robione na 5,5j czekam na kolejne 2x12" 5,5j
Do tego wróci bagażnik na dach i na bagażniku wyląduje 12" 8j z oponą od skutera 130/70-12
Edytowane przez patryczekk344 dnia 27-07-2012 23:40
Dodane przez marcin113 dnia 27-07-2012 23:41
#6
OOOO
W końcu dodałeś tutaj tą czerwoną strzałę :)
Nie zdziwię się jak niedługo na ECT będze fan club tej bestii :)
Że tak powiem "Zacny pojazd milordzie" :P
Dodane przez patryczekk344 dnia 27-07-2012 23:59
#7
Dodać dodałem ale mam mało zdjęć z obecnej wersji jak wygląda :) Po włekendzie coś dodam nowego :)
Dodane przez marcin113 dnia 28-07-2012 00:00
#8
Ty to nie dodawaj zdjęć tylko pieca szukaj :) bo słyszałem jakie masz plany co do niego :)
Dodane przez patryczekk344 dnia 28-07-2012 00:02
#9
Akurat nie do tego tylko do tamtego drugiego co gadaliśmy ;) jestem na etapie szukania także spokojnie na zimę wyjadę :D
Dodane przez marcin113 dnia 28-07-2012 00:16
#10
No mam nadzieje że wyjedziesz, to skręcimy jakiś filmik jak da rade plac do driftu ogarnąć :P
Dodane przez kuba dnia 28-07-2012 08:56
#11
zajedwabisty ten maluszek, ale faktycznie ładniejsze są felgi ze zdj. 5, a jeżeli myślisz na poważnie o drifcie, to lepiej skrój sobie coś na bazie sierry lub poldka, bo maluch jak mu zrobisz te 60 km, to może będzie lepiej smalił od tamtych, ale będzie gorzej się prowadził w drifcie (za mały rozstaw osi), chociaż jak się uprzesz i wyćwiczysz się z maluszkiem to i on bd dawał rade
Dodane przez szaraf dnia 28-07-2012 09:09
#12
jeden z ladniejszych maluszkow jakie widzialem.
szacun do ciebie ze nie skonczyl na wies tuningu,bo to czeste w srud mlodych.
Dodane przez patryczekk344 dnia 28-07-2012 10:05
#13
Co wy wiecie o zabijaniu ;) ten maluch jest tylko do lanserki i na tym zawieszeniu nie wjadę na żadnych rajd szutrowy itp.To auto jest do zapierdalania po mieście i robienia terroru :)
W następnego malca będę wkładał 1.1 SPI 55KM i tamten będzie do kzk/kjs szykowany jak i o szybszego poruszania się po mieście. A latać bokiem maluchem jest zajebiście i tylko kwestia wyczucia go.
Dodane przez szaraf dnia 28-07-2012 10:12
#14
Polerowane zawory i denka tłoków
patryczek,jak mozesz to wyjasnij co to da?naprawde nie wiem,i rozkminiam ;)
Dodane przez Toman94 dnia 28-07-2012 10:13
#15
Zmiana mocy odczuwalna po polerce zaworów i tłoków?
PS.Wejdź na GG
Dodane przez patryczekk344 dnia 28-07-2012 11:46
#16
Bylo robione kilka modyfikacji podczas składania silnika także przyrost mocy był. Polerka zaworów polega tylko na tym aby nie osadzał się nagar z spalin. Zaś na ssących szybszy przelot ponieważ mieszanka się "ślizga:
Toman jestem w robocie i nie mam gg będę wieczorem na gadu.
Miał być up w niedziele ale nie było zdjęć. Nawet w gazecie jestem ;p
Edytowane przez patryczekk344 dnia 31-07-2012 22:53
Dodane przez patryczekk344 dnia 23-08-2012 16:08
#19
Dobra. Toruń zaliczony. Silnik od Wtorku wieczora pokonał już 900 km (około) i ma się dobrze. Jedynie problemy z ładowaniem były lecz kwestia regulatora napięcia. Dodam kilka zdjęć.
Ostatni up to zmiana silnik, opuszczenie tylu, nowe radio, bagażnik na dach
Dodane przez kuba dnia 23-08-2012 16:53
#20
zmiana silnika na...? a gleba to zawodowa, pół opony w nadkolu, pewnie deko trze na max skręcie.
Dodane przez Bandyta dnia 23-08-2012 19:08
#21
Gratuluję maluszka. Bardzo ładnie zrobiony, przede wszystkim jest "oryginalnie". Jakieś zmiany jeszcze będą?
Dodane przez patryczekk344 dnia 23-08-2012 19:58
#22
W zależności czy jadę do tyłu czy do przodu bo jak do tyłu to nie trze ale jak do przodu to niestety tak. Wina za wysokiej opony.
Silnik? hmm po remoncie i małych usprawnieniach. Głowica 3.5mm, zamach 2,6kg, nowe sprzęgło + docisk, komplet panewek (wał i korby) nowy rozrząd, pierścienie, uszczelniacze zaworowe na sprężynach a nie teflonowe, no i druga skrzynia czyli już w tej budzie trzecia. No i 4 silnik ;) zmiany będą takie że wracam na chwilę obecną na poszerzki (szeroka stal) i na tym zakończę lub jak znajdę opony to będą amelinowe 13
Dodane przez kamil_gs dnia 23-08-2012 21:42
#23
masz prądnice czy przerobiłeś na alternator ?
Dodane przez patryczekk344 dnia 23-08-2012 21:55
#24
maluchy od rocznika ~ 80 nie posiadają prądnicy. Wszystkie 600 i pierwsze 650 miały prądnicę. Zaś mam \EL-a i wszystko jest elektronicznie włącznie z zapłonem.
Dodane przez sebek96 dnia 23-08-2012 22:34
#25
patryczekk344 Szacun ! :D Śliczny maluszek i ryj mi sie cieszy jak widze, że ktoś to docenia i dba ;) Na Twoim miejscu pokusiłbym się o opony na niższym profilu. Nie wiem jak będziesz poczyniał dalej ale teraz jest na prawdę dobrze ;) życzę powodzenia, pozdro ! ;)
Dodane przez patryczekk344 dnia 23-08-2012 22:43
#26
Poczynania są takie chwilowo jak napisałem wyżej. Później zaś sprzedaż i w międzyczasie dokończenie swap-a. Lub jeżeli się nie sprzeda wszystko co się da zostawię a budę będę musiał oddać na złom. Niestety takie życie. Spodu nie ma a są za duże koszta aby go robić.
Dodane przez patryczekk344 dnia 14-10-2012 22:41
#27
Jako że łosiem nie jeżdżę a dupowozy zaczynają przybierać na sile odświeżę i dodam co nieco :)
650-
Biała szeroka stal Zawitała
Lekko jeszcze usiadł niżej jak i zalicza kolejne zloty/spoty
Powstaje też czerwona wersja lansowozu ale nie na 650 ;) (czerwona ale to się zmieni)
Seryjne 55KM przez zimę musi dac radę :)
YouTube Video
Oczywiście seryjnie ten maluch nie mógł zostać taki wysoki ;) Poszedł w dół jakieś 4cm :)
Edytowane przez patryczekk344 dnia 14-10-2012 22:42
Dodane przez robin318 dnia 15-10-2012 16:32
#28
Szacun ... Super gleba !! I gratuluje pomysłu :wink: Rób tak dalej :happyorange:
Dodane przez didi1102 dnia 15-10-2012 17:39
#29
uuuu kolejny swapik się szykuje :-) nie wiem czy dobrze widzę ale chyba nie wycinałeś przy pompie hamulcowej blachy przerabiasz maskę? jakiś wylot gorącego powietrza w masce??
Dodane przez szymo_97 dnia 15-10-2012 18:10
#30
Manufaktura widzę :).
Ale ekstra na tych felach wygląda :D
Dodane przez chopperxt50q dnia 16-10-2012 19:37
#31
Zarąbisty malec ;)
Dodane przez patryczekk344 dnia 17-10-2012 00:13
#32
Wszystko jest tak wycięte że nie będę robić wieśniackich wlotów na masce.
Szymo- tak, tak manu jak najbardziej ;)
'
Kucaq- Zwracając uwagę na wiek ja jeżdżę na kat "B" prawie już dwa lata :)
Dodane przez Kubix dnia 17-10-2012 17:41
#33
Patryczek, roz*CENZURA* jednym słowem !
Podziwiam tą glebę i o ile nie masz nic przeciwko, ustawiłem pierwsze zdjęcie jako tapetę, bo jest piękne. Gleba z przodu jest taka sama jak w maluszku którego mam na oku, ale on nie posiada przednich sprężyn :lol:
Jak Ci się skręca i ogólnie jeździ przy takiej glebie ? Ile razy już co urwałeś ?
Życzę gładkiej drogi ! :D
Edytowane przez Kubix dnia 17-10-2012 22:11
Dodane przez patryczekk344 dnia 17-10-2012 23:31
#34
Kubix spoko nie ma problemu :) Maluch nie ma seryjnie sprężyn ;) Tylko resor piórowy ;) Jeździ się normalnie bo auto służy na co dzień :) Skręt. Hmm no jest trochę ograniczony (kwestia wysokiej opony na przodzie ) Ale i tak da się jeździć no i latać bokiem :P
Nic jeszcze nie urwałem :) Jedynie wypięła mi się kilka razy dokładka (złe mocowanie zrobiłem jej i dlatego )
Dodane przez patryczekk344 dnia 27-10-2012 22:46
#35
Poranny spacer ;) albo rozprostowanie kości :)
v
Swap jeździ i ma się dobrze. Jedynie zerwałem zabierak. (a mówili nie strzelaj ze sprzęgła :P ) trzeci bieg odcięcie 120km/h chwilowo osiągnąłem prędkość 140 km/h ;) i to by było na tyle. Obecnie nie mam zdjęc ale jest bardziej poskładany
Edytowane przez patryczekk344 dnia 27-10-2012 22:48
Dodane przez Kubix dnia 27-10-2012 23:54
#36
Obstawiam, że silniczek 1.1 z fiata uno, ale na pewno nie będzie to oryginalny silnik :D
Czekam teraz na skończenie kolejnego maluszka i mam nadzieję, że nagrasz jakiś filmik jak to się zbiera. I jeżeli można wiedzieć, to tego maluszka robisz pod wyścigi (kjs itp.) czy pod lanserke ?
Edytowane przez Kubix dnia 27-10-2012 23:55
Dodane przez patryczekk344 dnia 28-10-2012 07:09
#37
silnik z CC sporting. Chwilowo seryjny tzn przez zimę tak będzie. Pojemność wiadomo 1.1 jeżeli będzie mało wleci 1.2 ;) Nagrać nagram tyle że u mnie spadł śnieg i sprawdzanie przyspieszenia ze szperą 100% staje się niebezpieczne :P Ma być wierna kopia czerwonego (na foto tego na białej stali) tyle że wysokość zawieszenia pozostaje tak jak jest. jedynie będzie usztywniony tył na tyle ile się da maksymalnie
Dodane przez kuba dnia 28-10-2012 08:14
#38
mam nadzieję, że ciebie też i będą filmiki jak leci bokiem po śniegu
Dodane przez patryczekk344 dnia 28-10-2012 14:08
#39
Lepiej się lata po mokrym asfalcie :S I tak na zimę zakładam seryjną skrzynię
ja tak patrzę, że w serii od 0 do50 to tyle samo czasu co w 1.1 od 50 do 100 xD
Dodane przez patryczekk344 dnia 01-11-2012 18:27
#42
to 1.1 nie jedzie. coś mam zjeb**e i sonda nie jest podłączona. Zaś przepustnica się nie otwiera do końca...
Dodane przez marcin113 dnia 01-11-2012 22:19
#43
Było by cieplej to bym podjechał tą bestie obejrzeć z bliska :)
Dodane przez patryczekk344 dnia 01-11-2012 22:35
#44
Pojawiam się już tym pojazdem w EBE :)
Dodane przez patryczekk344 dnia 11-11-2012 09:40
#45
To trochę odświeżymy :) Swap ma wyciągnięty silnik włącznie z skrzynią którą zmieniam na skrzynię z dłuższymi przełożeniami :) (fakt odcięcie na 3 mnie nie zadowala przy 120 :P )
Chwilowo auto przechodzi małe mody / usprawnienia. Przejechałem ponad 600 km i stwierdziłem że szpera dobra jest tylko na rajdy/kzk-ki :)
Edytowane przez patryczekk344 dnia 02-02-2013 15:23
Dodane przez patryczekk344 dnia 02-02-2013 15:17
#46
No jako że pokrak skończył na hucie. Spokojnie sama buda poszła całość została u mnie :P
A więc swapiszcze jeździ ma się dobrze ostatnimi czasy zmieniłem uszczelniacz na wale, kolektor wydechowy 4-2, ogarnięte wnętrze i zapewne jeszcze jakieś pierdoły się znajdą ;)
łooo stary.. nagrasz jakis filmik z jazdy? np. po jakims placu czy cuś ? ;]
Dodane przez patryczekk344 dnia 03-02-2013 12:53
#49
Czy mogę? Hmm zapewne ale nie ma kto tego nagrać :E
Zmienię kapcie na letnie z tyłu to wtedy coś nagram :D
Dodane przez kuba dnia 03-02-2013 15:06
#50
weź jakiś stołek, postaw sprzęt nagrywający i włącz nagrywanie :) malczan zaebisty jest, ten dźwięk... kociak :D
Dodane przez patryczekk344 dnia 04-02-2013 00:44
#51
To nie to samo już ;) Spokojnie zrobi się cieplej będę coś nagrywać bo mając zimówki na tyle niestety za bardzo się trzyma.. Wczoraj próbując zebrać rondo bokiem niestety nie poszło i wylatując zrobiłem 180 więc kwestia miesiąca i będzie film :P
Dodane przez patryczekk344 dnia 15-02-2013 21:56
#52
tak też właśnie jest :E
Dodane przez Kropa dnia 15-02-2013 23:21
#53
oczywiście gleba musi być. :)Powiedz mi, ile obniżyłeś?
A jeszcze, czy plecionka musi być w tym tłumiku?
Dodane przez patryczekk344 dnia 17-02-2013 02:19
#54
Ile? nie wiem :D uklepałem resor na 10 cm i stwierdziłem że może być. Czyli niżej od serii o jakieś 5-6 cm na przodzie ;)
Plecionka to inaczej łącze elastyczne. No niby powinienem mieć dwa ale nie miałem to robi to jako kawałek "rury" ;)
Auto stało ok 2 miesięcy i zbierałem się do tego malowania jak pies do jeża. Przemogłem się i wygląda to teraz tak.
Tak wyglądało to na początku
Edytowane przez patryczekk344 dnia 24-05-2013 09:01
Dodane przez kuba dnia 24-05-2013 15:34
#62
gruuubo :D te poszerzenia, felgi i gleba wyjebane, ja bym wywalił zderzaki jeszcze :D
Dodane przez PeeTER dnia 24-05-2013 17:20
#63
Nie, zderzaki są zacne, na pewno lepiej wyglądają od tych plastikowych odlewów, no ale jeżeli miałbyś się ich pozbyć, to chętnie bym je przygarnął do swojego malca :D
Jakie tam masz felgi, opony ?
Dodane przez szaraf dnia 24-05-2013 18:11
#64
pieknie. Jestem ciekaw ile warty jest teraz twój dupowóz :P
Dodane przez Kedziorek dnia 24-05-2013 19:10
#65
Widać z daleka że to Polska moc :D
Dodane przez Kropa dnia 25-05-2013 00:07
#66
A jak z przeglądem? Poprzedni maluch przeszedł bez problemu?
Dodane przez patryczekk344 dnia 28-05-2013 10:49
#67
Felgi ogółem ATS Classic 6j i 13" z oponami 175/50-13. Przód chwilowo ATS CUP 5,5j 13" z oponami 165/50-13.
Zderzaki zostają te co są fakt chrom już nie nadaje się do polerowania ponieważ wyszła na wierzch miedź... Jedynie do chromowania a to jest nie opłacalne. Wpadną może Włoskie P4 choć nie wiem.
Co do przeglądu chwilowo mam jeszcze z wersją 650 ccm więc nie podchodzę z autem do przeglądu ;) Poprzedni też nie przechodził przeglądu "normalnie" tylko sam dowód ;)
Co do wartości szacuję na kwotę 3-4 tyś. chcę zalegalizować to auto, wstawić klatkę i cieszyć się tym co powstało poprzez jakieś 13 miesięcy walki w garażu ;)
Dodane przez patryczekk344 dnia 05-06-2013 00:38
#68
Mała aktualizacja ;)
I najważniejsza osoba :)
Dodane przez Damian8907 dnia 05-06-2013 00:52
#69
ooo pamiętam pracę nad swoim malaczem hehe długie tygodnie pracy żeby się wyróżniał niestety po przygodzie została mi tylko kupa części :(
Dodane przez sebek96 dnia 05-06-2013 20:43
#70
Kozacka sprawa :)
Dodane przez patryczekk344 dnia 06-06-2013 01:34
#71
Między innymi kolor auta był dobrany specjalnie pod nią ;-)
Dodane przez patryczekk344 dnia 17-06-2013 00:13
#72
Aby kolejne projekty wychodziły jak te..
Dodane przez Kedziorek dnia 17-06-2013 21:16
#73
Na takie sprzęty to można patrzyć całe dnie piękne maszyny ja też mam malucha w garażu ale stoi tylko i rdzewieje bo nie chce odpalić a na remont nie ma zbytnio czasu :D
Dodane przez Kropa dnia 17-06-2013 23:07
#74
Klasyk. Właściwie klasyki. Jest dobrze!
Dodane przez patryczekk344 dnia 26-06-2013 16:34
#75
Przepisowo!
:E
Koło takie jakie było w pokraku
Dodane przez patryczekk344 dnia 04-07-2013 00:03
#76
I człowiek zaraz szczęśliwszy :)
Dolot był nad wydechem więc trzeba było jakoś go oddzielić :)
Dodane przez patryczekk344 dnia 20-08-2013 14:16
#77
Zloty, spoty i chu* wie co jeszcze :E
Dodane przez szymo_97 dnia 20-08-2013 14:27
#78
Elegancko :)
Zlot fiatów 126p w Manufakturze w Łodzi?
Zmieniło się coś jeszcze od twoich ostatnich postów? ;>
Jaki to ma w ogóle v max? :D
Dodane przez patryczekk344 dnia 20-08-2013 16:07
#79
Tak dokładnie zlot na manu. Hmm. Zmieniłem koło zamachowe, obszyte kubły. A i polerka całego auta.
V-max? granice 160 na obecnej skrzyni :)
Dodane przez szymo_97 dnia 20-08-2013 16:39
#80
A będzie jakaś inna skrzynia? :D
Dodane przez patryczekk344 dnia 20-08-2013 17:10
#81
Jedynie przewidzenia to skrzynia maluchowska tylko że z wersji BIS. Przyspieszenie takie samo lecz jest o 10km/h "szybsza"
Dodane przez Pchla10198 dnia 20-08-2013 20:06
#82
Zajebisty w uj! jak na niego patrze to mi się gra Maluch Racer przypomina:)
Dodane przez patryczekk344 dnia 10-09-2013 23:47
#83
Padało, plastikowe opony na tyle więc i z 2 się latało ;)
Edytowane przez patryczekk344 dnia 20-02-2014 21:34
Dodane przez Kropa dnia 20-02-2014 23:12
#85
czo to za reflektor? kto robił? ;d
Dodane przez kamil_gs dnia 21-02-2014 00:53
#86
mi to na angela wygląda, dużo dymu, idealne do burnout nomination na FB :P
Edytowane przez kamil_gs dnia 21-02-2014 00:54
Dodane przez patryczekk344 dnia 21-02-2014 22:54
#87
Lampy sam składałem ;) Lampa od mazdy 323f do tego soczewka E34 a reszta to inwencja twórcza ;)
Dodane przez patryczekk344 dnia 02-11-2014 09:33
#88
Magicznego dawno nie było :D
W "międzyczasie" pojawił się "Daily Car"
Które też czeka na swapa z 2.0 16v 135KM na 2.0 16v 155KM ;)
Dodane przez Kedziorek dnia 03-11-2014 17:41
#89
Maluszek jak zawsze piękny.Często jezdzisz nim po zlotach?:D
Dodane przez wujek dnia 03-11-2014 18:34
#90
Masz jakieś nowe plany na projekty? ;) Coś z min. 2.0l ? :)
Dodane przez patryczekk344 dnia 04-11-2014 19:35
#91
Maluch stał się tak naprawdę autem zlotowym tylko.. Choć tej zimy nie będzie miał lekko :D
Co do malucha jest do włożenia skrzynia 5b od skody która leży u mnie rok czasu oraz dołożenie turbiny po skrzyni. A do 306 lekki zamach i delikatne poprawienie serii oraz może kiedyś tak skrzynia 6 i turbo