Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Jak naprawić ładowanie po zmianie silnika na 110 etc.

Dodane przez GoraNR dnia 29-08-2012 20:39
#1

1. wymiana magneto na to od iskrownika 2 cewkowego z 50tki, zmiana iskrownika na ten z 50tki, zamontowanie tego w pokrywie z silnika 50tki :)
2. kupno iskrownika 7 cewkowego masowego , magneto, stojanu, regulatora napięcia i pasujacej pokrywy. Szału z ładowaniem nie ma ale działa :)

I tak to działa.


proponuję podczepić temat bo masa osób ma jeszcze z tym problem

Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 29-08-2012 20:49
#2

A to popularny problem, bo pierwsze widzę :D? jak tak to mówić, podczepię

Dodane przez KML_TDU dnia 29-08-2012 23:01
#3

Niby popularny (przyzmianie na 110/125) ale moje rozwiązanie już jest podczepione, konkretnie to http://www.eaglet...ad_id=4233

Dodane przez GoraNR dnia 30-08-2012 06:48
#4

Tak ale tyczy się to tylko sytuacji gdy kupimy silnik z iskrownikiem 2 cewkowym. Wtedy faktycznie wystarczy przełożenie cewki. Z tego co widzę na aukcjach to zdecydowanie teraz na topie są raczej silniki z iskrownikiem 6 cewkowym, a tego twoje rozwiązanie nie obejmuje ;). "Moje" jest uniwersalne.
A co do umasowienia cewki: byłem u kilku elektryków i żaden nie chciał się podjąć tego.

Edytowane przez GoraNR dnia 30-08-2012 06:48

Dodane przez klemens244 dnia 14-05-2013 03:13
#5

Cewki masowe=prosta sprawa. Ale meritum podczepienia /do przeniesienia/ tematu wynika z przełożenia iskrownika 2-cewkowego na 6-cewkowy wraz z deklem. Zdjęcie wszystko wyjaśni, dlaczego po dwóch dniach szukania iskry w końcu ją znalazłe. Wymiany reglera, CWN, modułu, świecy, fajki NIC NIE DAŁY:
imageshack.us/scaled/thumb/507/czujnikhalla.jpg
Nałożyłem smar, znalazłem przyczynę braku iskry. Impulsator /czujnik Halla/ nie pokrywał się z magnesikiem na kole magnesowym. Musiałem zrobić to co na zdjeciu. Mała rozdzielczość jest, więc: impulsator przesunąłem TYLKO o 7 mm wzdłuż osi wału i przybliżyłem go o 0,7 mm do koła magnesowego. To chyba już nie jest ŚMIESZNE. Iskrą mogę oświetlać drogę, hahahaha. Tu będzie lepiej widać:http://imageshack.us/v_images.php

Edytowane przez klemens244 dnia 14-05-2013 05:21

Dodane przez klemens244 dnia 14-05-2013 12:20
#6

KucaQ: masz rację i w tym przypadku też ją będziesz miał. Ja zakwestionowałem zakup silnika na allegro, gdzie była ukł. 6-cewkowy, więc dostawca przysłał mi iskrownik6-cewkowy +dekiel. Wieczorem dam Ci na gg schemat elaktryczny już rozbudowany m.in. o buzery do migaczy. Są super przydatne w ruchu miejskim na skrzyzowaniach, które mijasz po skręcie. Wiesz ZAWSZE, że migacze JESZCZE działają. Tu mamy układ "gwiazdy " 5-cewek z bocznikową cewką impulsatora. Masz nie jedną sinusojdę, lecz jest ich 5-ć ponad osią OX. Zagąszcenie 360 stopni : 5szt = co 60 st. impuls doładowujący światła i akumulator. Masz lepsze, bo płynniejsze doładowanie tych ostatnich odbiorników.
imageshack.us/scaled/thumb/23/25122012466.jpg

Edytowane przez klemens244 dnia 14-05-2013 12:20

Dodane przez klemens244 dnia 12-07-2013 20:20
#7

Wymieniłem iskrownik 6-o cewkowy na NOWY i taki sam, bo "stary" dawał mi BARDZO MAŁE NAPIĘCIE ŁADOWANIA. I po włączeniu świateł /H4 - white light/ napięcie leciało na pysk na 10 V. Kataklizm totalny dla akumulatora. ALE dałem też regler od Keeway'a 2T. Reglery te odcinają napięcie wyżej niż oryginały na 4T. Niezły pomysł. Napięcie mam teraz STAŁE - z prądnicy 12,6V. NIE SPADA POD WPŁYWEM OBCIŻENIA ŻARÓWKAMI. To jest sukces !!!

Edytowane przez szaraf dnia 13-07-2013 19:30