Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Dźwignięcie zawieszenia
Dodane przez karolu15 dnia 05-10-2012 20:53
#1
Witam wszystkich chopperowców. Powoli dochodzimy do końca sezonu i znowu by coś podłubać przy maszynach :)
Mam do Was takie pytanie, czy możliwe jest do wykonania dźwignięcie choppera, napewno wiecie o co chodzi,
o tą rurę wydechową która nie dużo brakuje a trze o ziemie. Chciałbym jakoś przerobić, by rura tak nisko nie była.
Macie jakieś pomysły? :happyorange:
Dodane przez KML_TDU dnia 05-10-2012 20:58
#2
Większe koło, kazdy inny sposób zrobi z niego taka koze ze ja pie*dole.
Dodane przez kamil_gs dnia 05-10-2012 21:18
#3
zmiana lag, amorów, kół. Szukaj w dziale moja maszyna zdj, na pewno coś znajdziesz dla sb ;)
Dodane przez klemens244 dnia 06-10-2012 01:05
#4
Czy podgięcie kolanka wydechowego coś Ci pomoże ? Ja w kierownicy od LK mając łokcie przy sobie rozgiąłem ją. Podgrzewając palnikiem zniszczyłbym chrom. Więc wybrałem metodę kowali - na zimno. Nasypałem w kierownicę piasku full. Zatkałem wyloty. Wsadziłem ją w imadło kowalskie, bo duże i poprzez przedłużkę/dźwignię np. kij baseballowy wygiąłem ją z w trzech płaszczyznach. Rzecz jasna bez przesady, ażeby nie doprowadzić do zmęczenia materiału. W przypadku kolanka wydechowego też się sprawdzi. Ale czy Ci o to chodziło ? Podniesie końcówke tłumika spokojnie o kilka cm.
Dodane przez kew dnia 06-10-2012 08:33
#5
jeśli wygnie kolanko to nie spasuje mu na mocowaniu pod podnóżkiem pasażera. Radziłbym wymienić koło na 15', ponieważ to najpewniejszy i najbardziej estetyczny sposób;P Mój też tarł ale o dziwo przestał. A jedyne co w tamtym czasie wymieniałem to amortyzatory na nowe. Więc może to też coś dać, lecz jeśli twoje są we względnie dobrym stanie to zostaje najlepsza metoda. Wymienić koło.
Dodane przez karolu15 dnia 06-10-2012 21:07
#6
Kolanka nie odegnę bo jak kolega wyżej mówił, nie spasuje mi na mocowania.
Dodane przez klemens244 dnia 06-10-2012 21:17
#7
Dodaj więc blachę pośredniczącą, przenoszącą punkty mocowań wzg. starych mocowań o pewną wartość. Dojdziesz sam przecież o ile cm w górę podniesiesz tłumik. Ja z kolei dam dłuższe tulejki dystansowe /wewnątrz/, ażeby "uciec" z tłumikiem od wahacza, bo zakładam przedłużki do amorów.
Edytowane przez klemens244 dnia 06-10-2012 21:25
Dodane przez karolu15 dnia 07-10-2012 11:57
#8
a nie da się podłożyć coś na wahacz i się automatycznie podniesie?
Dodane przez kew dnia 07-10-2012 13:02
#9
nie;P
Dodane przez Lewand dnia 07-10-2012 13:28
#10
Daj przedłużki amorków i łoś do góry sie podniesie razem z tłumikiem ;) Wiem bo sam u siebie mam tak :)
Dodane przez karolu15 dnia 08-10-2012 15:23
#11
spróbowałem dać gumę na wahacz, i jednak go dźwigło :)
Nad wahacz położyłem na próbe gume jakąś a teraz będe kombinował nad czymś trfalszym :D
Dodane przez kew dnia 08-10-2012 15:46
#12
a dużo Ci się udało podnieść?
Dodane przez karolu15 dnia 09-10-2012 22:03
#13
w zależności od gumy, jeśli guma ma 5 cm to 5 cm itd :D
Dodane przez kew dnia 09-10-2012 22:13
#14
no to powodzenia jeśli tłumik jest wyżej to dobrze.
Dodane przez karolu15 dnia 10-10-2012 17:45
#15
jeśli porozkręcam to wrzuce jakaś fote tego :D