Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Potrzebuję porady

Dodane przez Szycu1997 dnia 03-02-2014 17:02
#1

Witam.
W zeszłym sezonie kupiłem kinga i na ten sezon mam zamiar go trochę podrasować.
Oczywiście nowy kolor itd.
Ale chciał bym się poradzic co do mechaniki.
(mam do dyspozycji warsztat samochodowy wiec bez problemu z narzedziami).
Ale do rzeczy:
Chcę kupić kompletny cylinder z głowicą 80 do tego gaznik od 110 (podobno są z wylotem do króćca 22mm a nie 19mm, do tego stożek oraz nowy napęd. I teraz pytania:
Jakie najlepsze zębatki pod zestaw 80 aby zyskac i na mocy i predkosci. Co do tego gaznika czy faktycznie sa 22 i czy to sie oplaca. Do cylindra raczej nie mam pytań chyba że macie jakieś porady ktore sie przydadza. Do tego oczywiscie moduł i króciec pod gaznik.
Prosze o podzielenie sie zastrzeżeniami itd. Mile widziane linki do aukcji np allegro.
Pozdrawiam

Dodane przez Kropa dnia 03-02-2014 17:17
#2

Allegro, to wpisujesz sobie elegancko cylinder xxx 4T/chopper/łoś.
Na marginesie, nie ma 80ccm. Kupujesz cylek, tlok, glowica. Elementy zasilania silnika, to konieczne nie sa, ale mozna. Tak, są 22mm jak i rowniez gaznik.
Optymalne przelozenie (tak jak pisales moc i predkosc), to 15-38 albo 16-38- przy tym trooche szybszy, w sumie bardziej bieg sie wydluza.

Dodane przez szymo_97 dnia 03-02-2014 17:20
#3

Gaźnik klasyczny pz22, zgadza się :)
Przełożenia? To kwestia gustu, ale prawie wszyscy do 72cc (tyle w rzeczywistości ma zestaw potocznie nazywany "80" ) zakładają przednią zębatkę 16 i odpowiada im to przełożenie. Jest to coś co godzi ze sobą trasę i miasto :)

Gaźnik 22mm
Zestaw 72cc z nieuzbrojoną głowicą (ale jak masz warsztat i umiejętności to żaden problem)
Zębatka 16z, 420
Filtr powietrza 35mm (do wyboru, do koloru)

Edytowane przez szymo_97 dnia 03-02-2014 17:22

Dodane przez kurzac dnia 03-02-2014 17:48
#4

zakładaj 16 z . ja miałem 15z i przy nich miał krótkie biegi ;d teraz mam 17 z i jestem bardzo zadowolony mocy ma dużo a można spokojnie śmigać na niskich obrotach

Dodane przez szymo_97 dnia 03-02-2014 17:58
#5

Ja najbardziej polecam do LK/GW 15z, a do XT 16z.
Jak niektórzy z Was pewnie wiedzą XT ma trochę krótsze przełożenia w skrzyni biegów, dlatego nie warto paskować tam 14z.

Dodane przez Toman94 dnia 03-02-2014 21:31
#6

Ja przy moim 55kg, 72ccm przełożenia 17/38 są dobre :) Silnik XT'kowski.

Dodane przez LukMoto dnia 03-02-2014 21:46
#7

Ja miałem 16/38 w LK przy 72cc i było zajebiście. Nigdy nie brakowało mocy a jeździł dość szybko :) Też polecam