Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Potrzebuję porady
Dodane przez Szycu1997 dnia 03-02-2014 17:02
#1
Witam.
W zeszłym sezonie kupiłem kinga i na ten sezon mam zamiar go trochę podrasować.
Oczywiście nowy kolor itd.
Ale chciał bym się poradzic co do mechaniki.
(mam do dyspozycji warsztat samochodowy wiec bez problemu z narzedziami).
Ale do rzeczy:
Chcę kupić kompletny cylinder z głowicą 80 do tego gaznik od 110 (podobno są z wylotem do króćca 22mm a nie 19mm, do tego stożek oraz nowy napęd. I teraz pytania:
Jakie najlepsze zębatki pod zestaw 80 aby zyskac i na mocy i predkosci. Co do tego gaznika czy faktycznie sa 22 i czy to sie oplaca. Do cylindra raczej nie mam pytań chyba że macie jakieś porady ktore sie przydadza. Do tego oczywiscie moduł i króciec pod gaznik.
Prosze o podzielenie sie zastrzeżeniami itd. Mile widziane linki do aukcji np allegro.
Pozdrawiam
Dodane przez Kropa dnia 03-02-2014 17:17
#2
Allegro, to wpisujesz sobie elegancko cylinder xxx 4T/chopper/łoś.
Na marginesie, nie ma 80ccm. Kupujesz cylek, tlok, glowica. Elementy zasilania silnika, to konieczne nie sa, ale mozna. Tak, są 22mm jak i rowniez gaznik.
Optymalne przelozenie (tak jak pisales moc i predkosc), to 15-38 albo 16-38- przy tym trooche szybszy, w sumie bardziej bieg sie wydluza.
Dodane przez kurzac dnia 03-02-2014 17:48
#4
zakładaj 16 z . ja miałem 15z i przy nich miał krótkie biegi ;d teraz mam 17 z i jestem bardzo zadowolony mocy ma dużo a można spokojnie śmigać na niskich obrotach
Dodane przez szymo_97 dnia 03-02-2014 17:58
#5
Ja najbardziej polecam do LK/GW 15z, a do XT 16z.
Jak niektórzy z Was pewnie wiedzą XT ma trochę krótsze przełożenia w skrzyni biegów, dlatego nie warto paskować tam 14z.
Dodane przez Toman94 dnia 03-02-2014 21:31
#6
Ja przy moim 55kg, 72ccm przełożenia 17/38 są dobre :) Silnik XT'kowski.
Dodane przez LukMoto dnia 03-02-2014 21:46
#7
Ja miałem 16/38 w LK przy 72cc i było zajebiście. Nigdy nie brakowało mocy a jeździł dość szybko :) Też polecam