Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Gilera

Dodane przez Adrianoo dnia 01-06-2010 22:46
#1

Witam.
Chcialem sie zapytac czy ktoś z Was wie może gdzie sie znajduja blokady w tej gilerce? Przypuszczam, ze w rurze wtedy odciac i zaspawac , gaznik wieksza dysze i jezeli modul bylby zablokowany wystarczy go wymienic, czy to wszystkie miejsca gdzie moga znajdowac sie blokady?
2 pytanie
Czy zmiane tylnej zebatki z 50z na 45z bardzo zmniejszy jego zrywnosc i start?
Narazie tyle chciałbym sie dowiedziec, w miare czasu przypuszczam ze dopisze pare pytan z nadzieja ze mozliwe pomozecie :)

Pozdrawiam.

Dodane przez marcin dnia 02-06-2010 07:24
#2

A jaką prędkość osiąga twoja maszyna?

Dodane przez Adrianoo dnia 02-06-2010 07:35
#3

45-50km/h , na starcie jest dosyc przymulona ale to dlatego ze pelno syfu sie w niej zgromadzilo, widoczne ze wizualnie motor byl ladnie prowadzony ale niestety nie dbal o to co najwazniejsze..

Dodane przez Jarecki_kombinator dnia 02-06-2010 09:22
#4

Gruntownie wyczysc gaznik, sprawdz jaki jest duzy, 20-22mm to bylby bardzo dobry wynik.
Pozatym, modul, zwezka w kolanku wydechowym, w kroccu ssacym

Dodane przez pawel10 dnia 02-06-2010 16:04
#5

Np. w mojej Aprili nie było blokad zwiększyłem tylko przepustnice do cylindra... ile biegów ma twój silnik? w tych motorach ogólnie nie ma nie wiadomo jakich blokad... ile zębów mają twoje zębatki? (przód i tył)

Dodane przez Adrianoo dnia 03-06-2010 00:37
#6

Silnik jest 6-cio biegowy, maszyna z 1995 roku

bodajże 50 z tylu i 12 z przodu

http://www.polska...t_50/96837

----

Wyjezdzam na dlugi weekend, wracam w niedziele.

Edytowane przez Adrianoo dnia 03-06-2010 10:27

Dodane przez pawel10 dnia 03-06-2010 10:14
#7

Wow... no to coś musi być nie tak... jeszcze nigdy się nie spotkałem żeby motor z silnikiem AM6 jechał 50km/h... twój motor powinien spokojnie jechać te 90km/h... a sprawdź kompresje...?

Dodane przez Adrianoo dnia 03-06-2010 10:32
#8

Postaram sie sprawdzic, dziekuje. Motor jest strasznie przymulony i przy tych 50km/h widac ze chce jeszcze wiecej jechac no ale cos mu na to nie pozwala. A jesli chodzi o wybor wiekszej dyszy to czym moge sie kierowac, to jest moj pierwszy motor takze nie za bardzo wiem co i jak a nie chcialbym czegos za przeproszeneim spieprz..

Dodane przez pawel10 dnia 03-06-2010 10:37
#9

To najlepiej nic nie rób ;) zostaw tak jest oryginalnie ;) no to z tego co piszesz to coś jest nie tak jak powinno być... mamy to siebie jakieś 150km możemy się gdzieś spotkać kiedyś a jak nie to w Raciborzu na zlocie z forum:D dopisz się ;)

Dodane przez patryczekk344 dnia 03-06-2010 11:05
#10

Możesz napisać do osób które mają takiego samego na PolskaJazda :) może oni Ci coś podpowiedzą :)

Dodane przez jnqwy dnia 03-06-2010 13:22
#11

Gilera Eaglet ma silnik Morini a nie Minarelli am ;P

Dodane przez stopa251 dnia 14-06-2011 15:32
#12

moja gilera eaglet zamyka licznik a ze świateł zawsze ruszam pierwszy. aktualnie troche ja remontuje a dokładnie napęd zmieniam. wiecie gdzie można kupić części? albo od jakiej innej maszyny pasują?

Edytowane przez stopa251 dnia 14-06-2011 15:36