21 ℃
teraz
13 ℃
noc
Zobacz temat
Eaglets Chopper Team » EAGLETS CHOPPER TEAM » Jestem NOWY
 Drukuj temat
Przywitaj się
kamil_gs
Temat w którym witają się wszyscy nowi użytkownicy. Należy podać skąd się jest, czym się jeździ. Jeśli ktoś chce może podać swój wiek i imię :)
Edytowane przez kamil_gs dnia 15-02-2013 22:58

Jimny
Cześć jestem Rafał jeżdżę od 3 lat.Czuję że popadłem w związku z tym w nałóg.Moja maszyna to kingway chopper xt50

Kompozytor
Cześć jestem Piotr jeżdżę od 4 lat. Moja maszyna to kingway chopper lk50 z cylinderm wałem i resztą bebechów 110cm.

kamild4997
Witam, jetem Kamil.Moja maszyna to Gilera Eaglet 70cm, powoli uczę się okiełznać tę bestie.Mieszkam niedaleko Żyrardowa.

Felix97
Część mam na imie Feliks, mam 16 lat, jeżdżę Kinroadem xt50q od około 3 lat. Mieszkam w Wielkopolsce niedaleko miasta Oborniki w Rożnowie wink

grimm33
Siema mam na imię Grzegorz mam 16 lat, jestem posiadaczem xt60q od czerwca 2011 roku. Mieszkam w Łódzkim niedaleko Piotrkowa

kat
siema mam na imię Michał jeżdżę od około 2lat. Mieszkam w Stolecznej i zabardzo nie znam się na mechanice

LapaSRC
Siemka nazywam się Michał mieszkam w Raciborzu posiadam moto od miesiąca więc jestem zielony w tych sprawach.

IceCuT
Siemaneczko ... xd Mam na imię Damian i mam 17 lat.
Moim sprzętem jeżdżę od prawie 2 lat. Jest to Chopper King XT-50Q .. ;D

jacol
Siema. Jestem Jacek. Mam kingway'a choppera XT50Q, tylko że z silnikiem kinroada. Jeżdżę od początku 2013roku.
Mieszkam w małej wsi Sukowy, 25km od Inowrocławia.
...Motocykl mą miłością,
lecz nie dam mu się zabić...

rafal_RedRose50
Siemka,
Jestem Rafał, mam 17 lat i mieszkam w okolicach Chełma (Lubelskie). Jeżdźę od 6 lat, na początku Chopper Łoś King 50, później doszła Aprilia Rs 50, a przedwczoraj stałem się posiadaczem Aprilii Red Rose 50 :D Niestety tydzień temu pozbyłem się Kinga, ale wspominam go z wielkim sentymentem. :)

rebeszkomoto