Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Porównanie silników
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 23-02-2012 21:49
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
Witam. Chodzi mi pogłowie kupno mocniejszego silnika. Zastanawiam się nad tym : http://allegro.pl...33095.html. Zastanawiam się tylko jak on wygląda w porównaniu do oryginalnej 50tki z kinroad'a king'a. Mi te wymiary : DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA - 42 cm SZEROKOŚĆ- 33 cm WYSOKOŚĆ LICZONA DO ROZRUSZNIKA-24 cm ŚREDNICA NA OŚ DO MONTAŻU-9mm DŁUGOŚĆ EL.MONTAŻU SILNIKA-92mm ODLEGŁOŚĆ OD OTWORÓW MOCUJĄCYCH SILNIK Z RAMĄ- ok.160mm WAGA -ok.20 kg niewiele mówią, a Wy jesteście już obeznani w sytuacji kinga. Dla tego się Was pytam, czy te wymiary są zbliżone do wymiarów oryginalnego silnika Kinga (może dla porównania ktoś zna jego wymiary) ? Jak z tego silnika (110) pozbyć się oznaczenia pojemności (czy jest ono tylko na naklejce) ? Czy oprócz rzeczy wymienionych w aukcji : WRAZ Z SILNIKIEM W STANDARDZIE OTRZYMUJESZ: -ŚWIECĘ -USZCZELKI -KOLEKTOR SSĄCY -GAŹNIK -OSŁONĘ ZĘBATKI -ŚRUBY MONTAŻOWE potrzebuję coś jeszcze zakupić aby go zamontować (to pytanie wydaje mi się trochę bezsensu, ale wolę się upewnić) ? Generalnie jak Wam się widzi ten silnik do kinga, czy na moim miejscu byście go wzięli ? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Edytowane przez mcaffey dnia 23-02-2012 21:50 |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 23-02-2012 22:12
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Ogólnie silnik jak każdy inny - Made In China. Silniki 125cc i 110cc pasują bez przeróbek do ramy z łosia, ponieważ są na tych samych karterach co 50cc, tylko mają po prostu inne bebechy ![]() ![]() P.S "SILNIK 110 cc 4T O MOCY 10 KM CZTEROBIEGOWY" - nie wierz w to ![]() Pozdro Edytowane przez PeeTER dnia 24-02-2012 15:31 |
|
|
matrix |
Dodany dnia 23-02-2012 22:14
|
Doświadczony biker![]() Postów: 486 Data rejestracji: 13.04.10 |
Silnik różni się tylko długością góry silnika (cyl i głowica) W realu jest to niewidoczne. Napis z cylindra można zdrapać pilnikiem. Raczej nic więcej nie musisz kupić, ale radzę zrobić dolne mocowanie silnika. Edytowane przez matrix dnia 23-02-2012 22:17 Jazda jest po to, aby się nią cieszyć ![]() ![]() ![]() |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 24-02-2012 10:29
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
Wielkość cylindra 110cc w porównaniu do 50cc jest widoczna i to dosyć mocno. |
|
|
matrix |
Dodany dnia 24-02-2012 12:52
|
Doświadczony biker![]() Postów: 486 Data rejestracji: 13.04.10 |
samego cylindra może tak ale jak silnik jest w ramie to nie da się tego zauważyć. Jeżeli ktoś widzi 1 raz to nie ma mowy żeby zauważyć.
Jazda jest po to, aby się nią cieszyć ![]() ![]() ![]() |
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 24-02-2012 13:16
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
Wielkość cylindra 110cc w porównaniu do 50cc jest widoczna i to dosyć mocno. 1. A wiesz może ile mniej więcej wynosi różnica (w %/cm) ? 2. Czy Twoim zdaniem ktoś, kto się zna na tym, na pierwszy rzut oka spostrzeże się, że to nie jest 50 ? |
|
|
Rafal_xt50q |
Dodany dnia 24-02-2012 14:11
|
Początkujący biker![]() Postów: 19 Data rejestracji: 08.12.11 |
Ja np. bym się gapnął.. Ale policja raczej nie! Oczywiście nie gapnie się jak bd jechał 45 km/h a ni 100km/h pozdro![]() ![]() |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 24-02-2012 17:43
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Olej ten silnik . Rozrusznik i tak nim nie przekręci bo ma za mało prądu z akumulatora. Poszukaj 125ccm do jakiegoś czajna cross , do tego kilka innych gratów jak większy gaźnik np PZ26 ewentualnie chłodnica oleju jak robisz długie trasy. Przy wymianie silnika na większą pojemność radze dorobić dolne mocowanie silnika, wystarczy dospawać kawałek ceownika do ramy.
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 24-02-2012 17:50
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jak wyżej. Nie ten akumulator do tego silnika. Długość cylindra jak pamiętam jest chyba większa o 5mm. Ale w rzeczywistości jest dłuższy i mając jeden koło drugiego można zobaczyć różnicę. Zaś gdy jest w ramie nie da się zbytnio porównać tego czy to 125 czy 50
http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 24-02-2012 18:25
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
Ja zobaczę z "daleka" czy silnik to 50 czy 110, ale gliniarz który widzi taki silnik raz na tydzień raczej się nie połapie. Ale jeśli połapałby się, to wciskasz na poczekaniu jakiś kit, przykładowo że to nowszy model i ma większe żeberka na cylindrze dla lepszego chłodzenia. I pałkarz siedzi cicho.
Edytowane przez pawelka23 dnia 24-02-2012 18:26 |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 24-02-2012 20:31
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
No Ty zobaczysz ale dużo ludzi się na tym nie pozna. Jedynie one taką "lepszą" pracę na słuch mają ![]() http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 24-02-2012 22:35
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
Poszukaj 125ccm do jakiegoś czajna cross Masz na myśli coś takiego : http://allegro.pl...06898.html ? Jeśli chodzi o ten silnik, to tam podają : Gabarytowo silnik jest identyczni niż nasza stara 50cc a nie podają wymiarów, sądzicie, że to kit, a też się różni np też tym cylindrem czy głowicą ? |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 25-02-2012 04:28
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Na ki wuj ci ten rozrusznik jak z niego pożytku nie będzie? Proponuje takie coś http://allegro.pl...06768.html Wszystkie 50/110/125 MAJĄ identyczne wymiary karterów różnica jest TYLKO w wielkości głowicy (no bo masz większe zawory i wałek i wielkością żeberek choć to nie zawsze. Z cylindrami to różnice milimetrowe w zależności od skoku i średnicy . Tu masz widok na 2 przykłady 125ccm ![]() ![]() Edytowane przez dzikilopez dnia 25-02-2012 04:37 TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 25-02-2012 11:09
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
http://allegro.pl...06898.html A co sądzicie o tym ? No fakt, jest droższy, niż ten który podał dzikilopez, ale nie patrząc na cenę, co o nim myślicie ? Wzięlibyście go ? |
|
|
Peny |
Dodany dnia 25-02-2012 11:45
|
Biker ![]() Postów: 110 Data rejestracji: 26.11.11 |
mcaffey@ Ja bym wział, powiem więcej - wziąłem. ![]() |
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 25-02-2012 12:46
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
@Peny Konkretnie ten sam od tego samego kolesia ? Dobrze się sprawuje ? Co do poprzedniego o który pytałem, mówili, że King ma za słaby akumulator pod ten rozrusznik elektryczny, a jak się sprawuje w przypadku tego silnika ? |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 25-02-2012 18:18
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ja bym go ni wziął bo nie da rady potem do niego zamontować w normalnej pozycji większego gaźnika.
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
Peny |
Dodany dnia 25-02-2012 20:25
|
Biker ![]() Postów: 110 Data rejestracji: 26.11.11 |
ten co ma dzikilopez(na fotce u neigo widzialem) jest taki na allegro obocnie za 599zł bodajże ![]() |
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 25-02-2012 21:36
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
Ja bym go ni wziął bo nie da rady potem do niego zamontować w normalnej pozycji większego gaźnika. Czemu ? Z tych dwóch : 1. http://allegro.pl...06898.html 2. http://allegro.pl...06768.html Który byś wziął ? (nie patrząc w ogóle na cenę, zakładamy że np. oba kosztują tyle samo) Bo pomimo, że wolę odpalać z kopajki, to jednak czasem odpalam z elektrycznego więc do mnie lepiej przemawia silnik pierwszy bo jednak lepiej mieć nić nie mieć ten elektryczny. Jednak ja jestem totalnym laikiem, a Wy się już znacie na rzeczy, a widziałem jak w jednym temacie namawiałeś (dzikilopez) do tego drugiego silnika. Więc nie patrząc na cenę, dla czego ten drugi jest lepszy ? No i czy mógłbyś wytłumaczyć dla czego miałbym mieć problem z montowaniem większego gaźnika ? Z góry dzięki za pomoc ![]() |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 25-02-2012 21:44
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Ja bym nie brał tego z rozrusznikiem, ponieważ ciężko będzie odpalał z el. startera, chyba że kupisz lepszy akumulator. Drugi minus tego silnika jest taki, jak napisali wyżej - nie zamontujesz do niego większego gaźnika, ponieważ będzie chaczył o rozrusznik. Ja kupiłem ten silnik http://allegro.pl...57584.html i jest on taki sam, jak ma dzikilopez, tylko że koleś dorzuca gaźnik (oznaczenie silnika TZH157FMI). |
|
Przeskocz do forum: |