-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zestaw 110, wady, zalety, dobre rady
emilox5
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 15:45
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

Ostatnio zauważyłem w moim TEXASIE, że mam pęknięty karter. Próbowałem kleić, ale to pewnie długo nie wytrzyma. Będę musiał wymienić więc karter. No to jak mam rozbebeszać skrzynie to przy okazji trzeba będzie wymienić wał na ten do 110 no i założyć cały zestaw 110. Chciałbym od was DOBRE RADY przy montażu, WADY i ZALETY tego zestawu. Czy warto go zakładać jeśli mam teraz 72. Jakie są osiągi 110 tzn. prędkość i moc?
 
Deamon
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 15:58
Awatar

Biker


Postów: 92
Data rejestracji: 25.09.11

siły dużo więcej , prędkość około 100 km
king moja bryczka ect



static.epicgif.pl/1209188300420809755_middle.gif
 
matrix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 16:03
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

skoro rozbierasz silnik to rzeczywiście dobrym rozwiązaniem będzie założenie tego zestawu. Zalety to na pewno siła i prędkość, wad w sumie nie ma.
Moje rady to złożyć solidnie silnik na nowych uszczelkach i zrobić dolne mocowanie silnika żeby nie pękał karter..
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
kamil_gs
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 16:04
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

różnica pomiędzy 72ccm a 110cc jest taka jak pomiędzy 50cc a 72ccm ;) wiem z własnego doświadczenia
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
pmimarek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 18:13
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

(siły dużo więcej , prędkość około 100 km ) Bez jaj ja mam w swoim łosiu 125 i zębatkę 16 i na czwórce może z 90km poleci
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
emilox5
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 18:37
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

A jak z wibracjami? Dużo większe?
 
kamil_gs
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 18:39
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

właśnie po to sie dorobia dolne mocowanie, niweluje wibracje i usztywnia silnik ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
emilox5
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 19:11
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

A co z gaźnikiem?
Jak będzie się jeździło gdy zostawie orginalny, ewentualnie kupie inne dysze i zwiększe dawkę na iglicy?
Czy gaźnik z cossa 125 dużo daje?
 
hubert118
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 19:18
Awatar

SuperVIP


Postów: 1
Data rejestracji: 27.03.12

witam ma założony silnik 110 cm i jest naprawdę mocny jeździ się super, zgadzam się również z tym mocowaniem ja dopóki tego nie zrobiłem miałem duże drżenia ale w momencie gdy to zrobiłem i dokręciłem silnik na maxa to drgań praktycznie nie ma. No szczerze mówiąc jest taki malutki przedział między 50-60 km/h gdzie troszkę drży ale to pikuś do poprzednich drgań. Na dole dałem płaskownik dopasowałe do ramy i kupiłem dwa odbojniki do drzwi koloru czarnego takie mniejsze i przez płaskownik i odbojnik przykręciłem silnik u dołu i wygląda to jakby od zawsze tam było jak oryginalnie. Pozdrawiam zniesmaczony
 
kamil_gs
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 19:24
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

emilox5 napisał/a:
A co z gaźnikiem?
Jak będzie się jeździło gdy zostawie orginalny, ewentualnie kupie inne dysze i zwiększe dawkę na iglicy?
Czy gaźnik z cossa 125 dużo daje?


zależy jaki masz gaźnik oryginalny, najpierw sprawdź, potem powiemy czy powinieneś zmienić ;)

wiekszy gaźnik "szybciej podaje" mieszanke do cylindra co przekłada sie na lepsze spalanie, bo silnik dostaje jej tyle ile potrzebuje do poprawnej pracy.
Edytowane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 19:25
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
emilox5
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 19:42
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

Na moim pisze PZ19 i KF Japan
 
kamil_gs
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 19:46
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

czyli jest do gaźnik odp do 110, zresztą to jest gaźnik do 110ccm :P nie musisz zmieniać, jeśli znalazłbyś gaźnik PZ22 (ale ciężko o taki) to byłoby jeszcze lepiej. Podsumowując- nie musisz zmieniać gaźnika ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
emilox5
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 19:55
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

A jeszcze wspomnę o tych skrzyniach w których po czwartym biegu jest luz potem jedynka, 2, 3, 4 i znowu luz. Czy jak rozbiore skrzynie mogę przerobić ją żeby właśnie tak wskakiwały biegi?
 
kamil_gs
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 20:12
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

musiałbyć dorwać skrzynie z GW i przełożyć wszystko, wtedy by było jak w GW, inaczej tego nie zrobisz, chyba że bd wiedział jak jest zrobiona skrzynia w GW :P
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
emilox5
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 20:20
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

A czy przy zmianie pojemności trzeba coś jeszcze zrobić oprócz zmiany wały i łańcuszka oraz szpilek?
 
kamil_gs
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 20:30
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

mówiąc o 110 to potrzeba: zestaw 110, wał, szpilki, łańcuszek, no i ew gaźnik ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
emilox5
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 20:43
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

Bo ja coś słyszałem, że jeszcze trzeba cylinder skracać.Ale to chyba jakieś bajki:DD
 
kamil_gs
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 20:49
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

jak sie cylinder skraca to po to żeby nie zmieniać wału,szpilek i łańcuszka, z tym że wtedy robimy 90ccm :)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
emilox5
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2012 15:39
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

A co byście założyli jako poduszki. Tylko tak żeby ten silnik był dość sztywno i nie skakał w ramie
 
kuba
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2012 16:07
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

ja mam opony
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Przeskocz do forum: