-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
czy silnik 6 cewkowy jest taki jak 2 cewkowy
mattikostek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2013 14:55
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

chodzi mi dokładnie o to że kiedyś miałem silnik 72 2 cewkowy a teraz mam 125,6 cewkowy i od tamtego czasu nie mam świateł drogowych można to jakoś zrobić??
siemka wszystkim: )
 
kobra
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 08:55
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

SIEMA. Jeżeli nie masz świateł to można to zrobić podając plus z akumulatora pod przewód od świateł który znajduje sie za lampą w skrzynce. nie pamietam już który to przewód ale tam będzie wtyczka to popatrz sobie. A masz ładowanie na tym 6 cewkowym silniku?
Edytowane przez kew dnia 10-02-2013 09:06
 
mattikostek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 10:06
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

jest ale bardzo bardzo słabe koledzy mi podpowiedzieli żebym przelożył stare cewki razem z magnetem..
siemka wszystkim: )
 
kamil_gs
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:11
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

i to załatwi sprawę, bo stare były ok, a te mają statory przygotowane do instalacji innego typu, taka jest na w junaku 901
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
mattikostek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:20
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

kamil gs mam jeszcze pytanie a można tą nową cewkę zrobić masową?? czy to jest za dużo roboty??
siemka wszystkim: )
 
kamil_gs
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:27
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

da rade to zrobić, ale szybciej jest właśnie przełożyć cewki bo to tylko odkręcić dwie śruby, a żeby umasowić cewki do stojanu który jest znowu umasowiony dalej do ramy trzeba zdjąć cewki, poprzecinać przewody i nieco inaczej je polutować a jeśli źle się to zrobi uszkodzi się cewke i bd do wyrzucenia, więc załóż cewki i magneto ze starego :D Jeszcze tylko pytanie czy te magneta są takie same tzn czy jedno i drugie zakrywa cewki (są pod nim) czy może są takie w które wkłada się cewki ?
Edytowane przez kamil_gs dnia 10-02-2013 11:29
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kobra
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:34
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

Mam pytanko. jak wymienie z 6 na 2 cewki to trzeba przekładać magneto i tą pokrywe np od silnika 50 cm???
Edytowane przez kobra dnia 10-02-2013 11:36
 
mattikostek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:35
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

tak musisz przełożyć magneto i całą pokrywe poniważ jak cewki mają inne mocowania w pokrywie. ja mam tylko ten problem że musze pomalować starą potrywe bo jest srebrna a nowa jest czarna..
siemka wszystkim: )
 
kobra
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:37
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

Mam jeszcze jedno pytanko jak zwalic magneto bo nie mam ściagaczki i jak je zablokowac żeby odkrecić ??
 
mattikostek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:40
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

ja mam ściągacz do magneta największy problem był z nakretką lecz założyłem francuza na magneto skręciłem zablokowałem o karę i poszła tylko trzeba uważać żeby nie roz*CENZURA* magneta
Edytowane przez kew dnia 10-02-2013 13:10
siemka wszystkim: )
 
kobra
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:43
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

mattikostek a te na imbusa odkręcałeś w magnecie ??
Edytowane przez kew dnia 10-02-2013 13:10
 
mattikostek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:44
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

nie..
odkręcasz tą duża nakrętkę na środku magneta potem bierzesz ściągacz nakręcasz na to i zdjemujesz lepiej kup ściągacz bo to wydatek 20 zł i masz pewnośc że nic nie popsujesz..
siemka wszystkim: )
 
kobra
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 11:47
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

No dobra wielkie dzieki za info. Pozdro:)
Edytowane przez kobra dnia 10-02-2013 11:48
 
kobra
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 14:21
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

Jednak te imbusy trzeba odkręcić !!!diabeł
 
mattikostek
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 14:41
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

niby po co ??

zdejmowałem pare razy i jakoś nic nie odkręcałem??
siemka wszystkim: )
 
mattikostek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 14:45
Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 20.01.13

dobrze gada .. ja nigdy tych imbusów nie odkręcam...
siemka wszystkim: )
 
kobra
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 17:15
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

Zwracam honor jednak nie trzeba było ich odkręcać RollEyes
 
kobra
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 18:54
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

Czemu to magneto tak mocno siedzi???
Szok
 
kew
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 19:02
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

No wiesz jak mocno siedzi to nie wypadnie xd A co nie możesz wyciagnąć?
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
kobra
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 19:46
Początkujący biker


Postów: 13
Data rejestracji: 04.08.12

Siedzi jak by było przyspawane :P
 
Przeskocz do forum: