Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Hydepark
Strona 1 z 2: 12
|
Problem z R125?
|
|
infermus |
Dodany dnia 21-10-2014 18:34
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Witajcie ![]() Niedawno stałem się posiadaczem Yamahy R125 i prawa jazdy A1 (prawko dostałem dziś ![]() I mam do was takie pytanie: Dzisiaj trochę pojeździłem, ze 20-30km i przy wjeżdżaniu na podwórko postawiłem na chwile motocykl, zamknąłem furtkę, wsiadam, daję gazu, a on zdycha :/ I mignęła szybko żółta kontrolka (druga od prawej) https://www.googl...B800%3B600 (Obok macie małą ikonkę z kontrolkami) Zadziało się tak tylko przy ruszeniu pod górkę, wcześniej nie było żadnych problemów, jak myślicie, co powinienem zrobić i czy to może być jakaś poważna awaria? Pozdro! Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 21-10-2014 18:45
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Może sprawdź w serwisówce od czego jest ta kontrolka? Jeżeli motocykl na wtrysku (bo R125 jest na wtrysku, prawda?) tak nagle zdycha to nie wróży nic dobrego. Może sprawdź najpierw nazwyczajniej w świecie czy ma iskrę, a potem będziesz sie dalej zastanawiał co to może być? Rozumiem, że potem już nie odpaliła? Edytowane przez szymo_97 dnia 21-10-2014 18:46 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
infermus |
Dodany dnia 21-10-2014 18:49
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Ustawiłem ją bokiem do wzniesienia (bo to podejrzewałem za pośrednią przyczynę) i normalnie odpalił i wszystko było dobrze
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 21-10-2014 18:55
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
a jak jedziesz pod górę to gaśnie? Może tylko to był jakiś zbieg okoliczności?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 21-10-2014 19:31
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
A ta żółta kontrolka to nie od ssania ? |
|
|
infermus |
Dodany dnia 21-10-2014 19:47
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Wujek nie. Akurat przed powrotem jeździłem trochę góra - dół i nic się nie działo. Oby to był zbieg okoliczności... Tak jak już pisałem wcześniej, przy postoju pod lekką górkę na podwórku przy dodaniu gazu mignęła kontrolka i gasł, postawiłem bokiem do wzniesienia i problem znikł.
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 21-10-2014 19:48
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Może jakaś tam pompka paliwowa nie dostaje paliwa lub dostaję ale bardzo mało. Czort go wie co to może być. ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 21-10-2014 20:08
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Paliwo generalnie mam ![]() Nie no, kurde, mam nadzieje, że to nic poważnego... Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 21-10-2014 23:40
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wtrysk /układ paliwowy do przejrzenia.
Edytowane przez klemens244 dnia 21-10-2014 23:50 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 22-10-2014 22:43
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
A dowiedziales sie od czego jest ta kontrolka?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
infermus |
Dodany dnia 22-10-2014 23:10
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Znalazłem w internecie serwisówkę, tylko że po angielsku i ja tego nie ogarniam... http://www.automo...MANUAL.pdf Strona 302 Tam jest chyba coś o częstotliwości migania tej kontrolki, nie? Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 23-10-2014 19:57
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Hmm czyli jest jakiś błąd do zbadania u diagnostyka? Mi bodajże paliło się 2 razy po sekundzie i 3 razy po pół sekundy... czyli tak jakby 23... Shadow dzięki wielkie za tłumaczenie, nie kryję podziwu, jeśli chodzi o twój poziom angielskiego ![]() Podsumujmy: Wjeżdżając na podwórko i ruszając pod górkę motocykl gasł pokazując kod błędu (prawdopodobnie) 23. Po przestawieniu motocykla względem wzniesienia zapalił i chodził bez najmniejszego zarzutu. Czy powinienem skoczyć do jakiegoś serwisu żeby mi to sprawdzili na komputerze? Czy to zignorować i jeździć dalej? A jeśli by trzeba było to zbadać to taka diagnostyka rujnuje budżet? Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 23-10-2014 20:29
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Albo 24, nie pamiętam dokładnie ile tam tego migało, a może 30- parę nie wiem, kurde...
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 23-10-2014 21:55
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
No chyba... A może wiesz, czy w wypadku tych problemów związanych z tym kodem motocykl, nie odpalałby za kolejnym razem? Pytam, ponieważ ja próbowałem odpalić potem jeszcze 2 razy i za każdym razem odpalała bez problemu, tylko przy próbie dodania gazu gasła. Potem przestawiłem o 90 stopni, odpaliła i poszła jak gdyby nigdy nic ![]() Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 23-10-2014 23:35
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
No rozumiem, właśnie zastanawia mnie to, bo przestawiłem go bokiem do wzniesienia i jak gdyby nigdy nic odpalił. Cóż chyba zostaje mi kontakt z ASO, żeby rozwikłać tą zagadkę.
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 24-10-2014 00:16
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wielkie zaangażowanie Shadow'sa. Super pomoc. Każdy szuka pomocy w serwisie producenta w takich sytuacjach. Zadzwoń do serwisu Yamahy i po sprawie. Oni maja kody serwisowe i wiedzę co dalej z tym fantem zrobić. Bo jak ci pomóc, skoro choppi nie maja komputerka pokładowego. Ewentualnie wal do właściwego forum. Mając podobne "zwiastuny" w samochodach serwis danej marki wiedział jak to usunąć. To chyba jest jasne.Tu jest młotek i przecinak jak w starych HD, co jet też zaletą techniki. Edytowane przez klemens244 dnia 24-10-2014 00:37 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
infermus |
Dodany dnia 24-10-2014 14:33
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Pytanie tylko czy można z tym jeździć, czy lepiej go nie ruszać?
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 24-10-2014 17:49
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dzisiaj postanowiłem zajrzeć do garażu, odpaliłem ją, chodziła normalnie, więc wystawiłem ją na podwórko i trochę przeczyściłem... Potem ona tak stała i tak na mnie patrzyła, że po namyśle postanowiłem się przejechać ![]() ![]() Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 25-10-2014 08:26
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dobra, to uznajmy że problem rozwiązany, mam tylko inne pytanie, żeby już nowego tematu nie zakładać to tu się spytam: Jak ustawić w tym wysokość świateł? Bo jeździłem wieczorem, to każde auto mi migało ![]() Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 25-10-2014 11:30
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
infermus napisał/a: Jak ustawić w tym wysokość świateł? Bo jeździłem wieczorem, to każde auto mi migało ![]() Na ścianę przekładasz wysokość swojej żarówki. Pod nią rysujesz linię poziomą : 12 cm poniżaj /linia "A"/. Ustawiasz od ściany 10m /lampę swoją hulajnogę. SIEDZĄC reguluj w pionie światło mijania na linię "A". W poziomie to już chyba wiesz, ażeby tylko pobocza nie omiatać. Światła w EU mamu asymetryczne-j.w. W USA są symetryczne, czyli na kloszu lampy bez ugięcia kątowego 15 st /na pobocze/. Wszystko. No i rzecz jasna ważna jest jakość/miękkość amorów, żeby na dziurawych drogach nie oświetlał chwilowo księżyca. Edytowane przez klemens244 dnia 25-10-2014 11:42 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |