Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
Stary_Emeryt |
Dodany dnia 28-12-2014 16:41
|
Początkujący biker![]() Postów: 38 Data rejestracji: 03.11.12 |
Toman to jest wata stalowa/wełna stalowa i jak co to nie warto zamawiać przez neta tylko w budowlanym albo malarskim kupić. Ps; jak dostanie prąd to fajnie sie pali ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 28-12-2014 17:34
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
A jak to czyści Adam ? |
|
|
Stary_Emeryt |
Dodany dnia 28-12-2014 19:30
|
Początkujący biker![]() Postów: 38 Data rejestracji: 03.11.12 |
Czyści dobrze ale zależy co chcesz czyścić, bo są różne "grubości" tej waty : 0000, 000 - polerowanie drewna, mosiądzu, miedzi, cyny, aluminium. Satynowanie polerowanych powłok lakierniczych. 00, 0 - czyszczenie mosiądzu, aluminium i innych metali oraz drewna. 1, 2 - ścieranie warstw podkładowych 3, 4, 5 - zgrubne czyszczenie. ja mam tą 00 i dam ci porównanie z papierem ściernym https://imageshac.../eyddH28nj a tak wygląda sama wata 00 https://imageshac.../f0GRQMTlj no i słaba polerka bo tylko kilka razy przejechałem tą wełną kawałek blachy https://imageshac.../eydwyduaj tak przeważnie wygląda opakowanie (jak co) https://imageshac.../idUd6CcFj Wg. mnie warto zainwestować w to ok. 10 zł bo jest tego duuuuuuuuuuużo i ma skuteczne działanie ![]() LwG Ps: Co myślicie o tym silniku http://allegro.pl...tabsAnchor bo poważnie się zastanawiam nad nim, a do Krotoszyna mam +/- 60km bo mieszkam w Ostrzeszowie pod Ostrowem Wlkp. Edytowane przez Stary_Emeryt dnia 28-12-2014 19:39 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 28-12-2014 20:36
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Myślę że warto za 220zl powinieneś go mieć. A co do czyściwa to będę szukał po sklepach. ![]() ![]() |
|
|
robert6b |
Dodany dnia 03-01-2015 19:36
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
Mam mały kłopot jaka sprężynka pasuje do tego wybieraka?![]() Edytowane przez robert6b dnia 03-01-2015 19:36 |
|
|
Pchla10198 |
Dodany dnia 17-01-2015 17:06
|
![]() Biker ![]() Postów: 76 Data rejestracji: 06.07.13 |
Witam, mój kolega ma do rozbiórki silnik z chinskiego crossa 110 dla mnie to dobra okazja do przeróbki mojego chopperka. mało na nim jeździł bo posypała sie skrzynia. Pytanie do was co muszę od niego odkupić żeby przerobić swój silnik na 110? Na pewno cylek, głowicę, wał, rozrząd, gaźnik, Tyle czy o czymś zapomniałem? jakieś łożyska? Drugie pytanie brzmi: Czy komplet uszczelek do ATV 110 spasuje do mojego silnika FMB? wydaję mi sie że tak, Pozdrawiam! Kingway King ![]() http://www.polska...-50/145110 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 17-01-2015 17:57
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Zestaw 110 , potrzebujesz - Cylinder + tlok kompletny - Wał kompletny - Łańcuszek rozrządu - Głowicę kompletną - Nowe uszczelki - Łożyska na wał - Chęć do przeróbki. Gaźnik nie jest obowiązkowy poza tym co napisałem. ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 17-01-2015 21:05
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Uszczelki będą pasiły. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Pchla10198 |
Dodany dnia 17-01-2015 21:39
|
![]() Biker ![]() Postów: 76 Data rejestracji: 06.07.13 |
Wielkie dzięki ![]() Przez ferie (środek lutego) czeka mnie dużo pracy przy moto, mam zamiar go przerobić i zmodyfikować niektóre chińskie patenty ![]() ![]() ![]() Kingway King ![]() http://www.polska...-50/145110 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 17-01-2015 21:58
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Super. Jak będziesz go robił to daj znać, bo na dniach jeden z klubowiczów przysyła mi silnik 110 ccm , bo chyba mu zębatka w skrzyni trzasnęła. Cyknę paręnaście zdjęć do ewentualnych konsultacji. Zawsze to ułatwia dialog. Pisz na co zwrócić uwagę, bo wszystko będę miał w rękach. Mam chwilowo wolną swoją ramę, więc ten silnik włożę w nią i przetestuję przed wysłaniem mu. Mam sympatyczne układy w hurtowniach, bo brakujące części mam o 7.30 rano następnego dnia. A z praktyki silników: chinole zastosowali różne długości M6, więc kładź je po wykręceniu w prawidłowej kolejności. I zwracaj baczną uwagę na ilość i kolejność podkładek na wałkach: z wodzikami i zwłaszcza zdawczym, Główny też je ma. Idealnym rozwiązaniem jest robienie zdjęć poszczególnych czynności. Ta archiwizacja uratuje Ci czas przed kolejnym rozkładaniem silnika, bo coś zostało, lub nie jest na swoim miejscu. LwG.
Edytowane przez klemens244 dnia 17-01-2015 21:59 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 27-01-2015 19:17
|
Początkujący biker![]() Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
Witam ostatnio nabyłem łośka i próbuje go trochę ogarnąć . Znalazłem od razu dwa problemy: 1. Praktycznie brak oleju w silniku, wlałem poł litra i teraz jest ledwo minimum. Pytanie ile wchodzi oleju do silnika? Drugi problem dotyczy skrzyni biegów, mianowicie przy wbiciu jedynki czuć szarpnięcie, później ciężko wbic luz, zauważyłem, ze jest luz na wałku zdawczym przód tył ok 2cm, podejrzewam, ze to jest przyczyna szarpania. Jakieś pomysły? |
|
|
wujek |
Dodany dnia 27-01-2015 19:41
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Luz na wałku zdawczym ? O joj , być może łożyska poszły spać. A oleju wchodzi ok 750-800ml. Wlej tyle aby na miarce był średni stan. |
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 27-01-2015 20:12
|
Początkujący biker![]() Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
Ok, jutro doleje jeszcze trochę i sprawdzę. A co do skrzyni to jeszcze jakieś pomysły?
Edytowane przez patryk950305 dnia 27-01-2015 20:14 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 27-01-2015 20:21
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
A jak sprawdziłeś ten luz
|
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 27-01-2015 21:37
|
Początkujący biker![]() Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
Wrzuciłem bieg i obracalem wałkiem tak jakby był na nim łańcuch wzdłuż linii motocykla, czyli w kierunku kierownicy i tylnego koła.
Edytowane przez patryk950305 dnia 27-01-2015 22:19 |
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 28-01-2015 09:08
|
Początkujący biker![]() Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
Właśnie nic nie słychać, w przyszłym tygodniu zabiorę się za to i przejrzę wszystko, bo i tak mam zamiar malować ramę, wiec silnik będzie wyjęty. Dzięki za pomoc, jak zauważę coś jeszcze to będę pisać. |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 28-01-2015 16:29
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
W większości motocykli wbiciu jedynki towarzyszy szarpnięcie, jest to normalny objaw bo skrzynie motocyklowe nie mają synchronizatorów jak jest to w samochodowych. Tym nie masz się co przejmować. Jeżeli chodzi o problem z wrzuceniem luzu to często przyczyną tego stanu jest niski poziom oleju. Dolej w okolice maksimum, przejedź się kilka/kilkanaście km i wtedy ocenisz czy problem dalej występuje czy już nie.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 28-01-2015 16:34
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
hans , w tym przypadku z ciężkim wbiciem luzu może mieć dużo wspólnego słabo dokręcona zapadka na wybieraku i popychacz na sprężynie i ostatnie miejsce to pod czujnikiem luzu jest śrubka którą trzeba odpowiednio dokręcić , bo jak jest za luźna to sączy się olej i biegi mogą wyskakiwać , a gdy dokręcisz za mocno to biegi mogą się zakleszczać. Ot taka polityka w tych silnikach. ![]() |
|
|
krysiak115 |
Dodany dnia 28-01-2015 17:51
|
Biker![]() Postów: 96 Data rejestracji: 29.04.12 |
Jeśli chodzi o problem z luzem to może byś sprzęgło. Sprawdź docisk sprzęgła.
łoś user |
|
|
wujek |
Dodany dnia 12-02-2015 19:38
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Panowie , znawcy silników itd. To może być prawdziwy 125? Widać cylinder aluminiowy , tylko głowica nie za bardzo mówi o sobie że 125 ![]() Edytowane przez wujek dnia 12-02-2015 20:19 |
|
Przeskocz do forum: |