-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
robert6b
Dodany dnia 14-03-2015 16:52
Początkujący biker


Postów: 40
Data rejestracji: 05.03.14

Panowie drodzy mam szpilki do 110 różnej długości możecie powiedzieć gdzie które muszę wkręcić. Pozdrawiam
 
szymo_97
Dodany dnia 14-03-2015 17:03
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

na dół dłuższe, na górę dłuższe o ile pamiętam, ale bardzo dawno nie wkręcałem szpilek, więc pewny nie jestem. Może dla sprawdzenia po wkręceniu szpilek przyłóż cylek i głowicę bez zakłądania tłoka i sprawdz czy jest git ich długość.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Krisztu
Dodany dnia 14-03-2015 23:22
Początkujący biker


Postów: 46
Data rejestracji: 29.08.10

@xavirr3007 Cewka zapłonowa, kabel i fajka. Posprawdzaj, miałem kiedyś taki sam problem.
 
klemens244
Dodany dnia 15-03-2015 23:09
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Weź cewkę na zewnątrz i zaobserwuj, czy teraz też iskra ucieka. Ma ciche przebicie do masy i iskra może być niezauważalna.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
xavirr3007
Dodany dnia 17-03-2015 19:47
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

Mam kolejne pytanie, teraz całkiem iskra zniknęła. A dokładniej to jak jest przewód (chyba czarno-zółty) który dochodzi to cewki od modułu to w nim mam napięcie, ale jak podłączę go z tym żółtym od cewki to prąd znika. Jak odłączę cewkę od masy to znowu jest prąd a iskry i tak nie ma. Co z tym zrobić? Macie jakieś pomysły? A i dodam, że tak samo jest jak zmienię moduł zapłonowy lub cewkę na inne.
 
klemens244
Dodany dnia 18-03-2015 15:14
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Masz wszystkie cewki /CWN/ trafione. Niewykluczone, ze moduły też są do wyrzucenia. Zwróć uwagę na informacje sprzedawców, że elektrykę ma podłączać firma uprawniona. A priv. to dużo jest badziewia w hurtowniach i właściciele mają dosyć z takimi fachowcami co za 20 zeta zawracają im 4-y litery. Kupić wypas to znaczy ominąć trafione partie dostaw z Chin. Podobnie jest z reglerami. Też jest dużo gów......a na rynku. Logicznie rzecz biorąc sam do tego dojdziesz czytając swój opis, który i tak super opisałeś. Mam na regale ze 4-y reglery, które dają RÓŻNE napięcia DC /pr. stałego/. Załamać się można rozrzutem prądów.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
xavirr3007
Dodany dnia 18-03-2015 19:23
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

A da się jakoś sprawdzić domowymi sposobami czy moduł zapłonowy jest dobry??
 
klemens244
Dodany dnia 18-03-2015 21:28
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Pogadaj z jakimś elektrykiem samochodowym co z tym zrobić.
Edytowane przez klemens244 dnia 21-04-2015 08:05
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
Dodany dnia 18-03-2015 22:44
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Jako, że nie ma głupich pytań to wolę się upewnić, bo zawsze miałem akumulatory bezobsługowe.

i.imgur.com/FdQwDIh.jpg

Czy mam wlać całą zawartość buteleczki do akumulatora, a potem go od razu szczelnie zakryć i naładować? Macie może jakiś pomysł jak zrobić to bezpiecznie, bez rozlewania kwasu?

GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
Dodany dnia 18-03-2015 23:53
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Odwróć aku do góry dnem. Przyłóż do buteleczek z H2SO4 /kwas siarkowy/ o gęstości 1,28 g/cm3 i całość odwróć do normalnej pozycji. Po zapełnieniu cel zostaw na 0,5 godz, aby roztwór nasączył płyty ołowiu gąbczastego. Możesz zakryć. Nówka aku powinien dać Ci napięcie już rozruchowe ok. 10 Ah. Wpinasz aku w układ i do przodu. Ładowanie z prądnicy uzupełni ewentualne braki /wątpię, że są/ w aku. Pomyśl o folii na spód, bo opary -niestety- zaczną robić swoje, czyli syf na silniku. WPIERDZIELAJĄ DEKIEL RÓWNO.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
Dodany dnia 19-03-2015 00:01
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Jeden mówi tak, drugi tak. Na forach innych poczytałem i też są właśnie te wersje i już sam nie wiem co mam robić. Mogłem 12 zł (do tych 18 zł :D) dopłacić i mieć żelowy w sumie, nie byłoby problemów.


GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
Dodany dnia 19-03-2015 05:03
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Panika ? Skoro masz różne wersje, to chyba nie ma co męczyć się z tematem.
Edytowane przez klemens244 dnia 21-04-2015 08:06
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
Dodany dnia 19-03-2015 09:07
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

No dobra, zrobię jak mówisz, ale to dopiero za kilka dni, bo póki co go nie potrzebuję.
Dzięki za pomoc, pozdrawiam! :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
matrix
Dodany dnia 19-03-2015 17:50
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

szymo, kupiłem w zeszłym sezonie nowy akumulator, też do zalania i wyglądało u mnie to tak:
Wlałem wszystko z buteleczek do aku i następnie nic nie ładowałem. W sklepie mi powiedział, że go nie ładować tylko czekać 2h(chyba tyle mówił) i od razu można podłączyć i jeździć. Co do zamykania koreczków to je włożyłem, ale nie do końca.
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
Kedziorek
Dodany dnia 19-03-2015 19:05
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

Ja też rok temu aku do zalania kupiłem i zrobiłem tak samo jak matrix tylko,że nie czekałem 2h tylko od razu do łośka wsadziłem i aku trzyma do dziś :D
Edytowane przez Kedziorek dnia 19-03-2015 19:08
 
wujek
Dodany dnia 19-03-2015 19:37
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

A ja kupiłem , zalałem , wsadziłem do łośka i po miesiącu nie trzymał. Pozdrawiam. :)
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
klemens244
Dodany dnia 20-03-2015 10:08
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Wujek, bo konie czasami trzeba poganiać. Jak stoją miesiąc nie karmione to normalka, że zdechną, hahahaha. Nie rób złej propagandy. Trzeba pamiętać, że mamy akumulatorki 4Ah, a nie pojemnościowe po 40-60 Ah, które mogą stać nawet 3-y miesiące.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kuba95er
Dodany dnia 20-03-2015 21:41
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

Hej! mam pytanie :). Czy ta oponka była by dobra do łosia ? http://allegro.pl...63527.html i czy ktoś poleca :) ?
 
klemens244
Dodany dnia 21-03-2015 15:04
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jest O.K
Edytowane przez klemens244 dnia 21-04-2015 08:04
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kuba95er
Dodany dnia 21-03-2015 18:38
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

A miałby może ktoś zdjęcia z tą oponą założoną już do łosia? bardzo bym dziękował :P
 
Przeskocz do forum: