Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
robert6b |
Dodany dnia 14-03-2015 16:52
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
Panowie drodzy mam szpilki do 110 różnej długości możecie powiedzieć gdzie które muszę wkręcić. Pozdrawiam |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 14-03-2015 17:03
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
na dół dłuższe, na górę dłuższe o ile pamiętam, ale bardzo dawno nie wkręcałem szpilek, więc pewny nie jestem. Może dla sprawdzenia po wkręceniu szpilek przyłóż cylek i głowicę bez zakłądania tłoka i sprawdz czy jest git ich długość.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Krisztu |
Dodany dnia 14-03-2015 23:22
|
Początkujący biker![]() Postów: 46 Data rejestracji: 29.08.10 |
@xavirr3007 Cewka zapłonowa, kabel i fajka. Posprawdzaj, miałem kiedyś taki sam problem. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 15-03-2015 23:09
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Weź cewkę na zewnątrz i zaobserwuj, czy teraz też iskra ucieka. Ma ciche przebicie do masy i iskra może być niezauważalna.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 17-03-2015 19:47
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Mam kolejne pytanie, teraz całkiem iskra zniknęła. A dokładniej to jak jest przewód (chyba czarno-zółty) który dochodzi to cewki od modułu to w nim mam napięcie, ale jak podłączę go z tym żółtym od cewki to prąd znika. Jak odłączę cewkę od masy to znowu jest prąd a iskry i tak nie ma. Co z tym zrobić? Macie jakieś pomysły? A i dodam, że tak samo jest jak zmienię moduł zapłonowy lub cewkę na inne. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-03-2015 15:14
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Masz wszystkie cewki /CWN/ trafione. Niewykluczone, ze moduły też są do wyrzucenia. Zwróć uwagę na informacje sprzedawców, że elektrykę ma podłączać firma uprawniona. A priv. to dużo jest badziewia w hurtowniach i właściciele mają dosyć z takimi fachowcami co za 20 zeta zawracają im 4-y litery. Kupić wypas to znaczy ominąć trafione partie dostaw z Chin. Podobnie jest z reglerami. Też jest dużo gów......a na rynku. Logicznie rzecz biorąc sam do tego dojdziesz czytając swój opis, który i tak super opisałeś. Mam na regale ze 4-y reglery, które dają RÓŻNE napięcia DC /pr. stałego/. Załamać się można rozrzutem prądów.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 18-03-2015 19:23
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
A da się jakoś sprawdzić domowymi sposobami czy moduł zapłonowy jest dobry?? |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-03-2015 21:28
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Pogadaj z jakimś elektrykiem samochodowym co z tym zrobić.
Edytowane przez klemens244 dnia 21-04-2015 08:05 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 18-03-2015 22:44
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jako, że nie ma głupich pytań to wolę się upewnić, bo zawsze miałem akumulatory bezobsługowe.![]() Czy mam wlać całą zawartość buteleczki do akumulatora, a potem go od razu szczelnie zakryć i naładować? Macie może jakiś pomysł jak zrobić to bezpiecznie, bez rozlewania kwasu? GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-03-2015 23:53
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Odwróć aku do góry dnem. Przyłóż do buteleczek z H2SO4 /kwas siarkowy/ o gęstości 1,28 g/cm3 i całość odwróć do normalnej pozycji. Po zapełnieniu cel zostaw na 0,5 godz, aby roztwór nasączył płyty ołowiu gąbczastego. Możesz zakryć. Nówka aku powinien dać Ci napięcie już rozruchowe ok. 10 Ah. Wpinasz aku w układ i do przodu. Ładowanie z prądnicy uzupełni ewentualne braki /wątpię, że są/ w aku. Pomyśl o folii na spód, bo opary -niestety- zaczną robić swoje, czyli syf na silniku. WPIERDZIELAJĄ DEKIEL RÓWNO.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 19-03-2015 00:01
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jeden mówi tak, drugi tak. Na forach innych poczytałem i też są właśnie te wersje i już sam nie wiem co mam robić. Mogłem 12 zł (do tych 18 zł ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 19-03-2015 05:03
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Panika ? Skoro masz różne wersje, to chyba nie ma co męczyć się z tematem.
Edytowane przez klemens244 dnia 21-04-2015 08:06 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 19-03-2015 09:07
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
No dobra, zrobię jak mówisz, ale to dopiero za kilka dni, bo póki co go nie potrzebuję. Dzięki za pomoc, pozdrawiam! ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
matrix |
Dodany dnia 19-03-2015 17:50
|
Doświadczony biker![]() Postów: 486 Data rejestracji: 13.04.10 |
szymo, kupiłem w zeszłym sezonie nowy akumulator, też do zalania i wyglądało u mnie to tak: Wlałem wszystko z buteleczek do aku i następnie nic nie ładowałem. W sklepie mi powiedział, że go nie ładować tylko czekać 2h(chyba tyle mówił) i od razu można podłączyć i jeździć. Co do zamykania koreczków to je włożyłem, ale nie do końca. Jazda jest po to, aby się nią cieszyć ![]() ![]() ![]() |
|
|
Kedziorek |
Dodany dnia 19-03-2015 19:05
|
Biker![]() Postów: 193 Data rejestracji: 01.01.13 |
Ja też rok temu aku do zalania kupiłem i zrobiłem tak samo jak matrix tylko,że nie czekałem 2h tylko od razu do łośka wsadziłem i aku trzyma do dziś ![]() Edytowane przez Kedziorek dnia 19-03-2015 19:08 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 19-03-2015 19:37
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
A ja kupiłem , zalałem , wsadziłem do łośka i po miesiącu nie trzymał. Pozdrawiam. ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 20-03-2015 10:08
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wujek, bo konie czasami trzeba poganiać. Jak stoją miesiąc nie karmione to normalka, że zdechną, hahahaha. Nie rób złej propagandy. Trzeba pamiętać, że mamy akumulatorki 4Ah, a nie pojemnościowe po 40-60 Ah, które mogą stać nawet 3-y miesiące.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 20-03-2015 21:41
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
Hej! mam pytanie ![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 21-03-2015 15:04
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jest O.K
Edytowane przez klemens244 dnia 21-04-2015 08:04 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 21-03-2015 18:38
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
A miałby może ktoś zdjęcia z tą oponą założoną już do łosia? bardzo bym dziękował ![]() |
|
Przeskocz do forum: |