Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Hydepark
Motoryzacyjne zabawki szymo_97
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 28-04-2015 18:38
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Haha jak masz stare kurki babcie z maszyna do szycia i taker to możesz zrobić samemu ładne jak mialem w swoim ![]() PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 28-04-2015 19:20
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
No niby mam, pogadam z babcią, może się podejmie ![]() Problem z przerywaniem ogarnięty - wykręciła się dysza od wolnych obrotów, teraz jest znów szatan mocny ![]() Nie wiem jeszcze jak z tym ładowaniem. Niby światło stopu (23W) normalnie świeci, ale jak włączę mijania H4 (55W) to ledwo się żarzy ;/ Sprawdzę jeszcze na innym reglerze i jak nie pomoże to się nie będę cyckał tylko wstawię żarówki ledowe i po problemie ![]() Miernik mi się popsuł, więc nawet nie wiem jakie mam napięcie. Edytowane przez szymo_97 dnia 28-04-2015 19:20 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 30-04-2015 21:55
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Minęły właśnie 362 dni (i jakieś 3500 km) od pierwszej jazdy moim bobberkiem, a od godziny mogę pierwszy raz od strony formalnej wyjechać nim na drogę publiczną. ![]() Przegląd zrobiony został 10 kwietnia, dzisiaj tatuś mi zarejestrował go ponownie i wykupił OC. Nie dało rady zostawić starej blachy, bo w przypadku jakiejkolwiek kontroli mógłbym zostać odholowany na parking policyjny, jako, że w bazie policyjnej pojazd o tamtym nr rej. pozostaje kradzionym na wieku wieków (tak tłumaczyli w WK). Potem musiałbym wszystko wyjaśniać i wiadomo, że to gra niewarta świeczki. ;/ Tak więc dostałem nową blachę i póki co miękki dowód. ![]() EDIT! Polatane z bratem 17 km ![]() ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 30-04-2015 21:48 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 01-05-2015 15:41
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
CB-1 Strasznie fajny motocykl ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 01-05-2015 17:28
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
I szkoda, że mojej brakuje tak wiele do oryginalnego stanu ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 03-05-2015 21:22
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Dzisiaj poczułem się jak przed 4 laty ![]() Prawie seryjnym chopperem przejechałem 100 km jednego dnia ze znajomymi na chinolach ![]() Taki bonusik. Tak, ten po lewo to ten LK, którego właścicielem jeszcze niedawno byłem ja ![]() ![]() Oczywiście jak to w chinolkach nie obyło się bez przygód, bo urwał mi się błotnik na mocowaniu lampy, ale jutro to ogarnę. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 10-05-2015 14:31
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Wczoraj szukając informacji na temat regulacji zaworów w CB1 nie wiem jakim cudem natknąłem się na polskie forum dotyczące tego motocykla! ![]() Wcześniej szukałem godzinami bezskutecznie i nic takiego nie znalazłem, jedynie pojedyncze tematy o CB1 na forum dot. innych motocykli, lub ogólnie forów motocyklistów. Informacji o zaworach wprawdzie nie znalazłem, ale znalazłem to: ![]() Bez dłuższego namysłu wydrukowałem sobie tarczę, wyciąłem otwory, dzisiaj rozebrałem zegary, wkleiłem tarczę, przemalowałem wskazówkę i tak to wyszło: ![]() Szału nie ma, ale całe szczescie obyło się bez złamanej wskazówki, co zawsze mi się zdarzało przy "tuningach" prędkościomierzy. Haha ![]() Podeślę ten plik do jakiejś drukarni, żeby mi to wydrukowali, wycięli idealnie otwory, a na koniec zalaminowali, bo wiadomo, że taka zwykle naklejona kartka długo ładnie nie będzie wyglądać. ;/ to samo zrobię z obrotomierzem, żeby już zegary miały jeden kolor. Decydując się na ten zabieg niestety musze pożegnać się z podświetleniem, ale zyskuję nowy, (według mnie) ładniejszy wygląd oraz co najważniejsze - tarcza wyskalowana jest w milach ![]() Moja drukarka jest czarno - biała, dlatego też tarcza nie jest taka jak w pliku, który drukowałem, ale wydaje mi się, że tak jest lepiej. Mniej wsi i większa czytelność. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-05-2015 15:36
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Heh , fajne to mosz. A czemu rezygnacja z podświetlenia? ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 10-05-2015 19:27
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Bo zwykła kartka nie jest przezroczysta i nie przejdzie przez nią światło z żarówki, która podświetla tarczę i znajduje się pod nią :/ Obrotomierz też piękny już nie był ![]() Teraz lepiej ![]() ![]() ![]() I zza sterów ![]() ![]() Przypominają mi one bardzo te zegary ze starego Horneta. Szkoda tylko, że przebieg naliczany jest w milach i obudowa moich zegarów jest cała połamana i ledwo co ją odratowałem. Przydałoby się coś takiego, ale szkoda (i brak) kasy. http://www.ebay.c...&rt=nc Według mnie jest lepiej niż było, do tego bez żadnego wkładu finansowego i to się dla mnie najwazniejsze ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 10-05-2015 19:30 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 16-05-2015 21:38
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
W CB-1 mam już wreszcie dla heble żyletki ![]() Dzisiaj też zajmowałem się motocyklem klienta. Rzeczy jakie zrobiłem to wymiana cylindra i tłoka, czyszczenie i regulacja gaziora, przyspawanie wydechu od Hondy CBR 125 i ogólnie przygotowałem go do sezony, a na koniec bardzo dokładnie odmyłem i wypolerowałem ![]() Aa, no i jeszcze zrobiłem mu stelaż pod tablice i kierunki ![]() ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 16-05-2015 21:41 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 16-05-2015 21:54
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
Siedzi w nim ten wydech ładnie. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 16-05-2015 21:56
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
W ogóle te nakedy wszystkie to tak kijowa jakośc wykoanania, że się płakać chce. Już łosiek jest 10x lepiej wykonany.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 17-05-2015 13:48
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
Ue tam mi mój Barton wydawał się dobrze wykonany mimo wszystko ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 17-05-2015 21:14
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Mam łosia z przebiegiem 20 tysi, a temten Magnus miał nieco ponad 4 tysie i wszystkie p[lastiki wibrowały, trzeszczały, były popękane itd, a łoś cały czas trzyma fason ![]() EDIT: Właśnie wróciłem po całym dniu roboty. Wymieniłem olej, filtr oleju, zdjąłem wydechy (swój i brata) i jadą jutro do piaskowania ![]() Ponadto skleiłem lampę, bo była peknięta w jednym miejscu. ![]() ![]() ![]() ![]() Trochę styrane te kolektory po 24 latach jeden (CB-1) i po 18 latach drugi (CB 500) ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 17-05-2015 21:14 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 20-05-2015 22:38
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
![]() Wreszcie już nie muszę oglądać wydechu jako najbardziej zardzewiałej części mojej Hondy ![]() Obawiam się malowania. W CBRce testowałem 3 farby i wszystie 3 po pewnym czasie odpadły. Tutaj jednak mam dużo lepiej przygotowaną powierzchnię i zamówiłem już drogiego Motipa żaroodpornego, a nie pierwszą lepszą farbę ze sklepowej półki. Będę też suszył to suszarką. Może nie to samo co profesjonalna lakiernia, ale zawsze lepsze to niz pod chmurką. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 24-05-2015 21:33
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Odświeżyłem wydech po zimie w bobberku i przejechałem nim 35 km. Chodzi jak złoto.![]() ![]() Zacząłem też malować wydechy do Hond, ale kurde jedna pucha nie starczyła i takie trochę łaciate jeszcze są, muszę dokupić drugą farbę na dniach. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 06-06-2015 08:16
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Dawno nic nie pisałem. Mam problem, gdyż podczas wykrecania szpilek w Hondzie (w celu wymiany) połowa z nich się polamala i niestety dwóch nie dałem rady wykręcić. Dzisiaj jak wrócę ze szkoły jazdy to chyba kupie dobre wiertło i gwintownik i po wywierceniu starych szpilek nagwintuje otwory na 8 mm. Poza tym niewiele się zmieniło u mnie. Po zapisaniu się na A2 i B (za własne pieniądze) mam totalny deficyt finansowy i myślę, że dopiero po urodzinach będę miał pieniądze na zarejestrowanie Hondy na A2 i kupno do niej porządnego kombinezonu. Jest jeszcze nadzieja, że sprzeda się jeden z moich chińczyków. Wczoraj dodałem ogłoszenie na OLX odnośnie XT, a bobber wisi tam od dłuższego czasu. Pozdro ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 06-06-2015 22:58
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Szymo szymo ;D wystaje co kolwiek tych szpilek ? bierzesz nakrętkę na kładasz na szpilke i ją mocno spawasz przez co materiał ci się odrazu rozgrzeję tam gdzie zapieczone po czym czekasz aż spaw ostygnie i odkręcasz ![]() PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 07-06-2015 08:28
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jasne, że tego próbowałem. Meczylem się z tym szpilkami z dobre 6 godzin chcąc oszczędzić seryjne gwinty, ale się poddalem. Te szpilki były tak kruche po tylu latach... :/ nie dało się nawet zrobić kontry w celu odkrecenia, bo już się gwint ukrecal. Miejmy nadzieję, że po nagwintowaniu na m8 będzie już dobrze ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 19-06-2015 22:31
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
![]() Dostałem 4 darmowe naklejki z rejestru motocykli ![]() Jutro biorę się za tą głowice (dokładnie na wiercenie i gwintowanie otworów pod nowe szpilki), mam nadzieję, że tego nie spieprzę... Ostatnio założyłem sobie blokadę na linkę gazu, skok manetki jest jakiś dwukrotnie mniejszy, więc po ogarnięciu wydechu, zaraz na początku wakacji jadę na hamownię i bawię się później w rejestrację na A2. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
Przeskocz do forum: |