-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
Matthew90
Dodany dnia 20-06-2015 22:09
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

I c spradzic czy sa luzy czy cos
 
kamil_gs
Dodany dnia 20-06-2015 22:27
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

no, nic innego tam sie nie da sprawdzić :P
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
wujek
Dodany dnia 21-06-2015 10:01
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Jeśli słyszysz cykanie to jest to luz zaworowy , a jeśli takie stukanie w rytm obrotów to może być to poluzowane magneto lub kosz sprzęgłowy. ;)
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Matthew90
Dodany dnia 21-06-2015 21:21
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

teraz juz nic nie uslysze bo zblokowalo mi tlok a co do tego stuku magneto i kosz byl dokrexony na maxa wiec nie moze miec luzow
po przejechaniu sie zgasl mi silnik i z okolic cylinder glowica zaczelo dawac dymem wie moze ktos od czego to jest
 
kamil_gs
Dodany dnia 22-06-2015 16:14
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

Prawdopodobnie się zatarł, w najlepsZym wypadku tylko przegrzał, jak po ostygnieciu nie ruszy się to do wymiany góra silnika
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
robert6b
Dodany dnia 22-06-2015 17:46
Początkujący biker


Postów: 40
Data rejestracji: 05.03.14

u mnie też podobnie się stało i nie wiem co robić jak dam mu ssanie i manetkę do końca to popracuje trochę i zgaśnie miał ktoś podobnie jak ja?
 
Matthew90
Dodany dnia 22-06-2015 19:32
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Kamil po sprawdzeniu zatarl sie teraz nie moge nawet wyciagnac tloka z korbowodu
a z przegrzania no to by musialo oznaczac ze olej nie dochodzi do gornej czesci
Edytowane przez Matthew90 dnia 22-06-2015 19:34
 
spirakulustus
Dodany dnia 03-07-2015 11:04
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 27.02.12

Witam, chłopaki pomocy.
Wymieniłem cylek bo stary sie zatarł (72ccm nowy, jak i stary) wszystko ładnie zapłon, zawory. ok. odpala, jeździ, tyle ze max to 45 km/h... na niskich obrotach mam moc, jest ok, ale jak chce go pociagnac, jak by odcine dostawał. myślałem ze zawory coś nie tak, jeszcze raz je ustawiłem, dalej to samo.. no ii czasami mam strzały z tłumnika. w czasie zmiany cylka czyściłem gaźnik, możliwe że coś zjebałem i to przez gaźnik? nwm, nie dostaje wystarczającej ilosci paliwa czy cos?
:)
 
szymo_97
Dodany dnia 03-07-2015 20:49
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

mi to śmierdzi przestawionym rozrządem o 1 ząbek :P
Może założyłeś pierścienie na odwrót?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
filuuu
Dodany dnia 05-07-2015 17:53
Awatar

Początkujący biker


Postów: 32
Data rejestracji: 22.08.12

Cześć i czołem.
Wymieniłem 2 mce temu aku na żelowy (stary padł zupełnie - az nie dawal rady sygnalu dzwiekowego pociagnac)
Niestety nie mialem czasu za bardzo jezdzic kingiem (2 trasy i potem stał).
Zatem teraz, zchodze do niego, odpalam (kopnikiem) widze ze pradu nie ma w aku - znowu nie dziala sygnal dzwiekowy. Pytanie moje - jak sprawdzic czy silnik w ogole ładuje aku? - motorek pochodzil z 5 min co niczego nie zmienilo. Jak jest przekrecony kluczyk na zaplon to nawet lampka luzu sie nie swieci (na szczescie z kopa odpala) no i moj hmm "voltomierz?" rownie dobrze teraz pełni role obrotomierza heh... na wolnych obrotach prawie 0 i wiadomo jak dodam gazu rośnie a potem dosc szybko znowu spada (np po nacisnieciu klaksonu)
 
spirakulustus
Dodany dnia 06-07-2015 11:45
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 27.02.12

szymo_97 napisał/a:
mi to śmierdzi przestawionym rozrządem o 1 ząbek :P
Może założyłeś pierścienie na odwrót?


rozrząd jest dobrze.
pierścienie... raczej tez odpada...
a możliwe, że przez przypadek wlałem paliwo z mieszanką, z simsona brata i takie oto są teraz efeky?
:)
 
szymo_97
Dodany dnia 06-07-2015 21:31
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Nie, jakbyś wlal mieszankę to by kopcil i miał praktycznie nieodczuwalny spadek mocy
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
robert6b
Dodany dnia 07-07-2015 19:55
Początkujący biker


Postów: 40
Data rejestracji: 05.03.14

Czy któryś z użytkowników może odpowiedzieć na moje pytanie kilka postów wyżej? Pozdrawiam
 
wujek
Dodany dnia 07-07-2015 20:41
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

robert , ustaw dobrze zawory , a potem złap się za gaźnik. Jaką masz pojemność i jaki gaźnik ?
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
robert6b
Dodany dnia 10-07-2015 08:47
Początkujący biker


Postów: 40
Data rejestracji: 05.03.14

To jest 110 ccm a gaźnik mam standardowy tylko króciec ten o dużej średnicy.
 
wujek
Dodany dnia 10-07-2015 11:21
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

To zaopatrz się w gaźnik 22mm czyli PZ22
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Matthew90
Dodany dnia 21-07-2015 16:36
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

posiadam problem po tym jak wymieniłem wal i zmieniłem pojemność z 72cc na 50cc silnik nierówno chodzi gaźnik standard
 
szymo_97
Dodany dnia 21-07-2015 16:52
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Dysze zmień na 0.8 mm, podreguluj gaźnik i powinno być git :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Matthew90
Dodany dnia 21-07-2015 17:27
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

ale co jest najlepsze w tym wszystkim przed zmiana na 72 to smigal jak szalony na tym co ma teraz
 
szymo_97
Dodany dnia 21-07-2015 23:38
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

To dość logiczne, bo 50-tka ma mniejsze zapotrzebowanie na paliwo. Na pewno dobrze zawory i rozrząd ustawiłeś? Pierścieni nie założyłeś na odwrót? To wszystko ma bardzo duże znaczenie dla pracy i mocy silnika.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: