Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 20-06-2015 22:09
|
Biker![]() Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
I c spradzic czy sa luzy czy cos |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 20-06-2015 22:27
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
no, nic innego tam sie nie da sprawdzić ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 21-06-2015 10:01
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Jeśli słyszysz cykanie to jest to luz zaworowy , a jeśli takie stukanie w rytm obrotów to może być to poluzowane magneto lub kosz sprzęgłowy. ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 21-06-2015 21:21
|
Biker![]() Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
teraz juz nic nie uslysze bo zblokowalo mi tlok a co do tego stuku magneto i kosz byl dokrexony na maxa wiec nie moze miec luzow po przejechaniu sie zgasl mi silnik i z okolic cylinder glowica zaczelo dawac dymem wie moze ktos od czego to jest |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 22-06-2015 16:14
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
Prawdopodobnie się zatarł, w najlepsZym wypadku tylko przegrzał, jak po ostygnieciu nie ruszy się to do wymiany góra silnika
|
|
|
robert6b |
Dodany dnia 22-06-2015 17:46
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
u mnie też podobnie się stało i nie wiem co robić jak dam mu ssanie i manetkę do końca to popracuje trochę i zgaśnie miał ktoś podobnie jak ja? |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 22-06-2015 19:32
|
Biker![]() Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
Kamil po sprawdzeniu zatarl sie teraz nie moge nawet wyciagnac tloka z korbowodu a z przegrzania no to by musialo oznaczac ze olej nie dochodzi do gornej czesci Edytowane przez Matthew90 dnia 22-06-2015 19:34 |
|
|
spirakulustus |
Dodany dnia 03-07-2015 11:04
|
SuperVIP![]() Postów: 6 Data rejestracji: 27.02.12 |
Witam, chłopaki pomocy. Wymieniłem cylek bo stary sie zatarł (72ccm nowy, jak i stary) wszystko ładnie zapłon, zawory. ok. odpala, jeździ, tyle ze max to 45 km/h... na niskich obrotach mam moc, jest ok, ale jak chce go pociagnac, jak by odcine dostawał. myślałem ze zawory coś nie tak, jeszcze raz je ustawiłem, dalej to samo.. no ii czasami mam strzały z tłumnika. w czasie zmiany cylka czyściłem gaźnik, możliwe że coś zjebałem i to przez gaźnik? nwm, nie dostaje wystarczającej ilosci paliwa czy cos? ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 03-07-2015 20:49
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
mi to śmierdzi przestawionym rozrządem o 1 ząbek ![]() Może założyłeś pierścienie na odwrót? GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
filuuu |
Dodany dnia 05-07-2015 17:53
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 32 Data rejestracji: 22.08.12 |
Cześć i czołem. Wymieniłem 2 mce temu aku na żelowy (stary padł zupełnie - az nie dawal rady sygnalu dzwiekowego pociagnac) Niestety nie mialem czasu za bardzo jezdzic kingiem (2 trasy i potem stał). Zatem teraz, zchodze do niego, odpalam (kopnikiem) widze ze pradu nie ma w aku - znowu nie dziala sygnal dzwiekowy. Pytanie moje - jak sprawdzic czy silnik w ogole ładuje aku? - motorek pochodzil z 5 min co niczego nie zmienilo. Jak jest przekrecony kluczyk na zaplon to nawet lampka luzu sie nie swieci (na szczescie z kopa odpala) no i moj hmm "voltomierz?" rownie dobrze teraz pełni role obrotomierza heh... na wolnych obrotach prawie 0 i wiadomo jak dodam gazu rośnie a potem dosc szybko znowu spada (np po nacisnieciu klaksonu) |
|
|
spirakulustus |
Dodany dnia 06-07-2015 11:45
|
SuperVIP![]() Postów: 6 Data rejestracji: 27.02.12 |
szymo_97 napisał/a: mi to śmierdzi przestawionym rozrządem o 1 ząbek ![]() Może założyłeś pierścienie na odwrót? rozrząd jest dobrze. pierścienie... raczej tez odpada... a możliwe, że przez przypadek wlałem paliwo z mieszanką, z simsona brata i takie oto są teraz efeky? ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 06-07-2015 21:31
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Nie, jakbyś wlal mieszankę to by kopcil i miał praktycznie nieodczuwalny spadek mocy
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
robert6b |
Dodany dnia 07-07-2015 19:55
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
Czy któryś z użytkowników może odpowiedzieć na moje pytanie kilka postów wyżej? Pozdrawiam |
|
|
wujek |
Dodany dnia 07-07-2015 20:41
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
robert , ustaw dobrze zawory , a potem złap się za gaźnik. Jaką masz pojemność i jaki gaźnik ?
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
robert6b |
Dodany dnia 10-07-2015 08:47
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
To jest 110 ccm a gaźnik mam standardowy tylko króciec ten o dużej średnicy. |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-07-2015 11:21
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
To zaopatrz się w gaźnik 22mm czyli PZ22
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 21-07-2015 16:36
|
Biker![]() Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
posiadam problem po tym jak wymieniłem wal i zmieniłem pojemność z 72cc na 50cc silnik nierówno chodzi gaźnik standard |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 21-07-2015 16:52
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Dysze zmień na 0.8 mm, podreguluj gaźnik i powinno być git ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 21-07-2015 17:27
|
Biker![]() Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
ale co jest najlepsze w tym wszystkim przed zmiana na 72 to smigal jak szalony na tym co ma teraz |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 21-07-2015 23:38
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
To dość logiczne, bo 50-tka ma mniejsze zapotrzebowanie na paliwo. Na pewno dobrze zawory i rozrząd ustawiłeś? Pierścieni nie założyłeś na odwrót? To wszystko ma bardzo duże znaczenie dla pracy i mocy silnika.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
Przeskocz do forum: |