-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Porównanie silników
mcaffey
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2012 21:59
Biker


Postów: 63
Data rejestracji: 03.07.11

Ja bym nie brał tego z rozrusznikiem, ponieważ ciężko będzie odpalał z el. startera, chyba że kupisz lepszy akumulator.


Dlaczego tak sądzisz ? (przepraszam, za stopień dociekliwości, ale chcę aby nowy silnik był przemyślanym zakupem, a wiem, że na waszą wiedzę i doświadczenie naprawdę można liczyć)
 
Luksas
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2012 22:20
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 289
Data rejestracji: 10.06.11

Jeśli myślisz, że dało by rade zakręcić rozrusznikiem w 125 to się rozczarujesz... Kompresja jest wystarczająco duża w porównaniu z 50 czy 72, że niestety nie ma takiej możliwości. Jesteś skazany wyłącznie na kopniaka:P Także zakup silnika z rozrusznikiem(jakieś 100-150zł więcej) nie ma sensu bo i tak go nie będziesz mógł uzywać.
Edytowane przez Luksas dnia 25-02-2012 22:21
 
kamil_gs
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2012 22:21
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

Żeby zakrecic takim rozrusznikiem potrzeba sporo prądu, którego w oryginalnym 4ah aku nie ma za dużo, zmiana na 6-7ah aku rozwiąże problem
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
mcaffey
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2012 22:33
Biker


Postów: 63
Data rejestracji: 03.07.11

A jak z tego silnika który polecacie pozbyliście się oznaczenia pojemności ? :

img23.otofotki.pl/obrazki/ii15_zlec_odp_cel-067.jpg
 
szymo_97
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2012 22:53
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Pilnik w łape i ścierasz oznaczenie, potem farbą żaroodporną zamalowywujesz ślad i nikt nic nie widział, nikt nic nie wie :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Toman94
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2012 22:53
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

To dlaczego mój aku 4aH zakręcił silnikiem 110 bez problemu? Dość długo nim kręciłem i nie siadł. W 125 dużo większa kompresja raczej nie będzie jak w 110 więc też zakręci.
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
matrix
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 09:28
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Wydaje mi się że ten temat prowadzi donikąd...
Za chwilę ktoś się spyta jaką skrzynie ma silnik, ile pojedzie, ile spali...
To wszystko było i wystarczy trochę poszukać!
Tak trudno poświęcić 5 minut?!


Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
dzikilopez
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 10:08
Awatar

Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 16.03.10

Już nie mam siły do Ciebie kolego. Tłuczemy Ci po głowie że branie silnika z rozrusznikiem mija się z celem. Silniki 110 i 125ccm różnią się stopniem wykorbienia wału i to że ktoś odpala 110ccm z rozrusznika to tylko dobrze świadczy o jego akumulatorze. Jak ja miałem 125ccm z rozrusznikiem to rzadko kiedy dało radę odpalić zimny silnik z rozrusznika.
Sprawa gaźnika wygląda następująco,mam chyba wszystkie z możliwych króćców do gaźnika a PZ26 nie dało się rady normalnie wkręcił bo wadził o rozrusznika. Jak stara 125ccm dostała wycieków (ach te kartery) to zamówiłem już bez rozrusznika i dało radę wkręcić beż żadnych ceregieli PZ26. Jak masz rozrusznika to pozostaje ci albo PZ19 albo kombinowanie.
A i co do oznaczenia pojemności to pilnik i ogień potem czarna farba w śpreju co by zapaćkać
Edytowane przez dzikilopez dnia 26-02-2012 10:10
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee

Pół równika za mną.
Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Benzin!
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
img404.imageshack.us/img404/9698/moto4tsilnik.png
 
Deamon
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 10:41
Awatar

Biker


Postów: 92
Data rejestracji: 25.09.11

Jak już ci bardzo zależy na rozruszniku to polecam ten silnik
http://moto.alleg...70461.html i akumulator 7ah , trochę droższy ,ale dosyć mocny i trochę szybszy od no name , mój znajomy ma go w kingu i z....a na nim już 5000 km
Edytowane przez Deamon dnia 26-02-2012 10:41
king moja bryczka ect



static.epicgif.pl/1209188300420809755_middle.gif
 
Peny
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 10:45
Awatar

Biker


Postów: 110
Data rejestracji: 26.11.11

@Daemon Dlaczego szybszy niż no name? rokręcałeś go czy co? To jest jeden ch...
 
Deamon
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 10:57
Awatar

Biker


Postów: 92
Data rejestracji: 25.09.11

powiem ci tak ja jechałem kingiem tym z no name a kolega tym drugim , ten drugi posiada dłuższe przełożenia i niestety mnie objechał :P
king moja bryczka ect



static.epicgif.pl/1209188300420809755_middle.gif
 
mcaffey
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 12:51
Biker


Postów: 63
Data rejestracji: 03.07.11

A jeszcze pytanie do tego silnika - http://allegro.pl...57584.html, nie macie problemów z ładowaniem akumulatora ? Bo na aukcji nie ma żadnych informacji o iskrownikach stąd wnioskuję, że pewnie są 2 cewkowe.
 
dzikilopez
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 13:19
Awatar

Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 16.03.10

Jak masz z przodu w lampie żarówkę H4 55W to ładowanie trochę przysiada i raz na jakiś czas trzeba prostownika użyć. Jeżeli masz standardową lampę nic nie dłubaną to ładowanie masz bez względu czy masz 2 czy 6 cewek .
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee

Pół równika za mną.
Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Benzin!
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
img404.imageshack.us/img404/9698/moto4tsilnik.png
 
mcaffey
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 13:22
Biker


Postów: 63
Data rejestracji: 03.07.11

A jak 45/40W (http://edensklep....-p-88.html) ? Bo zamierzam ją sobie zamówić.
 
dzikilopez
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 18:28
Awatar

Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 16.03.10

Mam już dość głupich pytań i skwituję krótko
img.zryte.pl/silnik_do_kinga_108738.jpg
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee

Pół równika za mną.
Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Benzin!
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
img404.imageshack.us/img404/9698/moto4tsilnik.png
 
Kubix
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 19:32
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Już nie będę zakładał nowego tematu. Pytanko do dzikiegolopeza ;D
Kupiłem ten silnik który polecałeś (TZH157FMI) z 2 cewkami, jednak nie mam w ogóle świateł i kierunków. Czy też tak miałeś na początku ? Czy też masz 2 cewki ? Czy może być coś zje*ane w silniku ?
Z góry dzięki za pomoc ;)
Pozdro
 
Peny
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 19:51
Awatar

Biker


Postów: 110
Data rejestracji: 26.11.11

Kubix@ może masz instalację na 6 cewek? A jak zzakupiłeś na 2 to nei ładuje...
 
dzikilopez
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 19:56
Awatar

Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 16.03.10

Oryginalnie w silniku od kinga miałem 6 cewek, pierwsza 125ccm miała 2 cewki i wszystko miałem sprawne (oznaczenia coś tam 156 FMI ), w tym też mam 2 cewki i ładowanie jako takie jest i światła również działają poprawnie. Prawdopodobnie coś masz źle podłączone, sprawdź przewody idące od silnika do regulatora żółty i biały .
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee

Pół równika za mną.
Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Benzin!
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
img404.imageshack.us/img404/9698/moto4tsilnik.png
 
Kubix
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 20:01
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Właśnie z żółtym mam problem... bo z silnika wychodzą dwa żółte, a w całej elektryce mam żółty i kremowy. Jutro zamienię te kabelki i sprawdzę czy wszystko jest w porządku. Jeżeli tak, to super, jeżeli nie, to co może być nie tak ?:/
 
dzikilopez
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2012 20:22
Awatar

Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 16.03.10

Jedyne co mi do głowy przychodzi to albo walnięta cewka albo jakiś przewód się od niej mógł odlutować.
A nie masz na jednym z tych żółtych białego paska ??
Edytowane przez dzikilopez dnia 26-02-2012 20:23
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee

Pół równika za mną.
Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Benzin!
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
img404.imageshack.us/img404/9698/moto4tsilnik.png
 
Przeskocz do forum: