-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
Kuba95er
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 29-05-2013 16:19
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

KLEMENS244: Słuchaj walnęło mi mocowanie górne , poprostu na pół pękło to oczko . Raczej tego nie da się zrobić a ten sposób na usztywnienie jaki? Może w piątek kupie jeden amorka i chciałem jeszcze zapytać czy nie będzie jeden mocniejszy a drugi słabszy?
 
klemens244
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 29-05-2013 20:41
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Kuba, odpuść spawanie tego ucha. Jest świeże ogłoszenie o sprzedaży amorów po 300 km za 60 zł. Niezła cena. Co do usztywnienia to włożyłem podkładki po 1,5 cm grubości/amor = skrócenie skoku sprężyny = tak jak w amorach z regulacją ich twardości. Olej , jak każdy przekładniowy starzeje się tracąc z czasem swoją lepkość, więc ja bym wymienił albo olej w nich lub całe amory. W amortyzatorach pracuje mechanicznie sprężyna, która w wykonaniu chińskim /gówniana stal/ odkształca się stopniowo, ale w ramach swego rozparcia=mały problem przy 8 tys km. Masz problem z pękniętym oczkiem, więc wymień amor. Amor szybko ścieśnisz ale wolno rozciągniesz. Jest wewnątrz "zaworek", który to robi=ilość otworów i ich średnic w kierunku przepływu oleju przy rozciąganiu amora. Wiadomo, że jak jest kasa to wymienisz obydwa o jednakowej strzałce ugięcia.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
kuba
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2013 06:53
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

szaraf- ja wziąłem przewód paliwowy o odpowiedniej średnicy i na ten przewód na same końce wcisnąłem przewód zbrojony, o średnicy wew jak tamten zew, i cybanty zaciskałem na tym zbrojonym właśnie, żeby nie uszkodzić tego głównego :D
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
didi1102
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2013 08:21
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

filtr ma 143 mm dlugosci
http://sklep.moto...375,ar-215

//klikane, kew
Edytowane przez kew dnia 01-06-2013 16:01
szok2
 
klemens244
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2013 15:42
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

37x12, 6003 2R dwustronnie kryte, 6,20 zł/szt - czeskie
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kropa
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2013 16:01
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

Jeśli brać łożyska to polskie albo skf (tu nie wiem jaka produkcja). Dobre też są FAG.
Części chopper oraz quad 200.
 
klemens244
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2013 22:07
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Poprawka, palec źle poleciał to są 6303 2R 37x12x7 [mm] standard europejski.Są też po 24 zł/szt. Ale te czeskie też przelecą 50 tys km, W naszych hulajnogach nie mamy ekstremalnych obciżeń i ich prędkość obrotowa jest niska. Więc spoko.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kompozytor
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2013 22:23
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

KucaQ ja też ;D tylko do przedniego koła ale chyba są identyczne
 
Luksas
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 02-06-2013 12:52
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 289
Data rejestracji: 10.06.11

Peka komus ta boczna listwa trzymajaca siedzenei pasazera?;p Ja u siebie zauwazylem ostatnio pekniecie na jakies 3/4 szerokosci... Macie na to jakies rady czy konieczna wymiana na nowa?
 
kamil_gs
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 02-06-2013 13:07
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

jest to dość częste ;) można to pospawać albo kupić nowe :) mi pękło pomiędzy śrubami mocującym,i do ramy to skręciłem tylko porządnie je i trzymało się jakby było całe :D
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
jacol
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 04-06-2013 17:26
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 27.04.13

Co można przerobić w kinroadzie? Póki co mam tylko stożkowy filtr powietrza i filtr paliwa. Jeśli będę zmieniał pojemność to raczej nie w najbliższym czasie, więc proszę o tym nie pisać.
Mam na myśli przerabianie i dodawanie części.LwG
...Motocykl mą miłością,
lecz nie dam mu się zabić...
 
kew
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 04-06-2013 17:53
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

Myślę że nie ma najmniejszej potrzeby wypisywać Ci tu wszystkich możliwości. Zajrzyj do galerii i tematów, od razu będziesz wiedział co można wymodzić z łosiem. Sam wiesz co Ci się podoba itp.
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
FreeDay
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 04-06-2013 18:05
Biker


Postów: 109
Data rejestracji: 05.08.12

Da się czymś zabezpieczyć polerkę ?
Bo słyszałem że nie da się zabezpieczyć sprayem bezbarwnym, prawda :D ?
 
FreeDay
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 04-06-2013 18:25
Biker


Postów: 109
Data rejestracji: 05.08.12

Chodzi mi o to, żeby nie zrobił się taki nalot w kolorze rdzy ;D
 
FreeDay
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 04-06-2013 19:21
Biker


Postów: 109
Data rejestracji: 05.08.12

Spróbuje :) Ten nalot da się oczywiście wypolerować, ale jest to czasochłonne :D
 
arek10220
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 04-06-2013 22:35
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Panowie jak mogę wyjąć łożysko igiełkowe z lewego karteru?
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
CoX_Rider
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 05-06-2013 17:31
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

Pytanie za 100 punktów: czy żeby dostać się do filtra oleju wystaczy tylko odkręcić prawą pokrywę? Ma ktoś zdjęcia lewej strony silnika bez pokrywy? :)
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
kamil_gs
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 05-06-2013 17:51
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

tak wystarczy tylko zdjąć dekiel z prawej strony ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
CoX_Rider
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 06:45
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

O, super. Dzięki :)

Jeszcze pytanko za 200 punktów: czy do zdjęcia prawej pokrywy silnika konieczne jest odkręcenie "dekielka sprzęgła"?
Jeśli tak, to jak odkręcić śrubę "na krzyżaka" (jedną z trzymających dekielek), na której poległy dwa śrubokręty, a dokładnie ich zęby, które się wykruszyły? :D
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
kamil_gs
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 08:05
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

nie trzeba, odkrecasz te chyba 8śrub na klucz 8 i schodzi ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Przeskocz do forum: