-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
kamil_gs
Dodany dnia 31-08-2013 16:12
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

a zawory też sprawdzić może ;) u kumpla było podobnie to któryś nie miał w ogóle luzu, tylko już nie wiem który :P
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
wujek
Dodany dnia 31-08-2013 20:14
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Panowie , przy cieplym silniku zawory maja byc slyszane? I czy to dobre rozwiazanie rozgrzac silnik do doraca i delikatnie dokrecic luz zaworowy aby go wgl. nie bylo ? A po ostygnieciu silnik sam sobie zrobi potrzebny luz ?
Edytowane przez wujek dnia 31-08-2013 20:15
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
kamil_gs
Dodany dnia 31-08-2013 21:15
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

zawory reguluje sie na zimnym silniku a nie jakoś tak kombinując jak ty chcesz :P
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
wujek
Dodany dnia 01-09-2013 00:49
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Tyle ze jak ustawie na zimnym to i tak klekocza i mnie to zaczyna wkurwiac , tak samo jak i stozek.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Sszakal
Dodany dnia 01-09-2013 11:32
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Mam taki problem po ostatnie jeździe zrobiłem około 25km i od tego czasu gdy jade moto to on gaśnie stoi chwile około 2,3minuty i odpala jedzie gaście. co to może być?? zawory i rozrząd są ok. prosze o pomoc. wersja xt 2009r :D
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
krysiak115
Dodany dnia 01-09-2013 12:34
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

początki zużycia pierścieni, potem coraz szybciej będzie ci gasł ,aż w końcu nie odpali, ja tak miałem, jechałem sobie chwile a potem nagle gaśnie na skrzyżowaniu.
Edytowane przez krysiak115 dnia 01-09-2013 12:34
łoś user
 
Sszakal
Dodany dnia 01-09-2013 13:53
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

ok dzięki :D juz chyba 3 lub 4 iskrownik w tym roku o,o. Akurat nowa świeca przyszła irydowa firmy awina . Polecam jak co :D Dałbym ci pomógł
ale nie można :P

Lajcik, ja nie pomagam dla tych głupich ikonek ;) /KucaQ
Edytowane przez dnia 01-09-2013 14:49
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
Sszakal
Dodany dnia 01-09-2013 14:03
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

z tym ze ja motor prowadziłem 4km bo mi cewka od iskrownika sie odczepila i wleciała w magneto (dowiedziałem sie w domu dopiero) kolejne 6km kumpel mnie cholował skuterem firmy tgb i mu też zgasł :D
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
CoX_Rider
Dodany dnia 01-09-2013 14:27
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

Ja bym stawiał na niedrożność układu paliwowego - spali co w gaźniku, gaśnie, chwilę postoi, trochę "pocieknie" do gaźnika i pali :D
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
Sszakal
Dodany dnia 01-09-2013 15:20
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

paliwo jest ok :D podłożyłem słoik pod rurke od nadmiary i odkręciłem śrubke od spuszczania byny i leciało długo az kranika nie zakręciłem :D
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
BilonWDZ
Dodany dnia 06-09-2013 19:40
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 09.08.11

ile powinna wynosci kompresja w 72ccm u mnie jest 12 to dobra ?
WDZ
 
krysiak115
Dodany dnia 06-09-2013 20:35
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

nie wiem ile powinno być na 72cc ale wiem ,że powyżej 14 zaczyna występować spalanie stukowe, 12 to dobry wynik :)
łoś user
 
klemens244
Dodany dnia 06-09-2013 20:46
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Dokładnie tak. Super wynik. Nie masz żadnych nieszczelności na zaworach i gniazdach zaworowych. Pierścienie tłokowe tez są w idealnym stanie. Jak byś chciał ją zmniejszyć to załóż grubszą uszczelkę pod głowice. To jest żart poglądowy. Objętości komory cylindra od DMP /dolny martwy punkt/ do Górnego MP i komora spalania w głowicy. Ich stosunek daje pogląd o stopniu sprężania. Kumasz ? W idealnym silniku możesz mieć do 13 barów. Niestety nie masz takiego wyniku, masz REWELACYJNY, hahahaha i do pozazdroszczenia.

Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
Dodany dnia 08-09-2013 11:52
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Pany , do silnika 125 Loncin , da rade zalozyc jakas dluzsza skrzynie biegow? Np. z LK lub samorobke tzn. tryby wieksze czy cos. Slyszalem ze ktos od quada 110 wkladal bo podobno dlugie sa. A moze jest jakas 5-cio stopniowa lub 6-cio do 125?

i.imgur.com/actV4TD.jpgi.imgur.com/nQoF5gS.jpg
Edytowane przez wujek dnia 08-09-2013 11:57
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
KingMen
Dodany dnia 08-09-2013 22:23
Początkujący biker


Postów: 30
Data rejestracji: 21.06.13

Jak podłączyć wskaźnik biegów w łośku??
 
kamil_gs
Dodany dnia 08-09-2013 23:05
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

plus do akumulatora, masa do kostki wychodzącej z silnika, znajdziesz ją gdzieś za filtrem ;) kostka z 5 przewodami z której dalej idzie tylko jeden, tam wpinasz minusy z wyświetlacza :)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
klemens244
Dodany dnia 09-09-2013 05:30
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

imageshack.us/scaled/thumb/202/3enp.jpg
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
Dodany dnia 09-09-2013 19:46
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Panowie , jak poprawic ten z*BRZYDKO* komfort jazdy? Te stuki i podbijanie na delikatnych nierownosciach doprowadza mnie to takiego stopnia ze zostawil bym te moto i poszedl pieszo. W przednim zawieszeniu mam jakies stuki , podejrzewam ze to ta plastikowa polka, chociaz sam nie wiem. Co zrobic zeby przod lepiej tlumil nierownosci ? Ilosc oleju cos daje? Czy naped tez ma duzo do gadania? No i zbita gabka w siedzeniu.
Poradzicie cos? Bo mnie szlak trafia..
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Kubix
Dodany dnia 09-09-2013 20:05
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Jak zbita gąbka to oddaj siedzenie do rymarza/krawca i niech da Ci nową gąbkę i dorzuci trochę, żeby siedzenie było bardziej "nabite". Jak to jest z przednim zawieszeniem to nie wiem, jak ilość oleju wpływa na twardość. Ja u siebie mam idealnie od nowości i tego nie ruszam, ale w Reni miałem twardo i nie wiem czym to było spowodowane.. A napęd nie ma żadnego powiązania z działaniem przedniego zawieszenia :P
Jeżeli stuki dochodzą z plastikowej osłony półki, to zdejmij ją i przejedź się kawałek. Zdjęcie to kwestia minuty (odkręcenie 2 śrubek) i będziesz już wiedział.
U mnie w Reni tylne amortyzatory pięknie tłumiły dziury i nawet po polnych drogach mogłem sobie zapierdalać, bo było idealnie. Jeżeli Tobie podbija, to może masz coś nie tak z amortyzatorami ? Możliwe, że się wyrobiły i to jest powodem :)
 
wujek
Dodany dnia 09-09-2013 20:18
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Tak wiem , ale do polki mam przymocowane kierunki , i to jest troche pitolenia sie przy nich :P
Nie chodzilo mnie ze naped ma cos do przedniego zawieszenia. Tylko czy ma cos wspolnego z komfortem jazdy. A to ze oponka o takim niskim profilu to nic?
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Przeskocz do forum: