Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Hydepark
Motoryzacyjne zabawki szymo_97
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 21-03-2015 14:32
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Podaj napięcie AV /zmienne/ na żółtym kablu wychodzącym z cewek i masie. Miernik przestaw na napiecie zmienne. Coś mi się wydaje, że napięcie ZMIENNE bedzie podobne do tego Stałego po regulatorze napięcia. Jeżeli tak to są walnięte cewki w iskrowniku 6-cewkowym. Ale po kolei....
Edytowane przez klemens244 dnia 21-03-2015 14:43 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 21-03-2015 14:46
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Na cewkach indukuje się prąd zmienny o wartości kilkudziesięciu woltów, regulator robi z niego prąd stały. Jeżeli na wyjściu regulatora masz takie napięcie to winny wydaje się być regulator. To że dobry był nie znaczy że dalej jest - takie moje podejrzenia.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 21-03-2015 15:01
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
HAns w naszych chopperach z iskrownika MUSI wychodzić napięcie ok.13V, bo te napiecie BEZPOŚREDNIO zasila wszystkie żarówki. Sa tu dwa obwody: Oswietlenie na napięciu zmiennym, a ładowanie aku już po reglerze na stałym. Szok co ? Tak to chinole zastosowali. Nigdzie tak nie ma, ale u nas JEST. hahahahaha Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 21-03-2015 19:33
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Człowiek uczy się całe życie . . ![]() "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 21-03-2015 19:55
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Do kolegi włożyłem mój regulator i też ma takie wysokie napięcie, więc to chyba jego wina. Już jedzie do mnie nowy ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 21-03-2015 23:09
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
A żarówki w lampie 12 V nie poleciały przy tym napięciu z prądnicy? W Sb napisałeś 60 V. Szok.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 22-03-2015 08:12
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jedyne co miałem wówczas podłączone to kontrolki i podświetlenie liczników - one poleciały natychmiastowo, dlatego też poszedłem po miernik zmierzyć napięcie. Świateł nie mam bezpośrednio z prądnicy, więc to co wyprodukuje cewka może mieć wyższe napięcie. Ważne, żeby prąd wychodzący z regulatora nie miał więcej niż to 14.4 V Raz na bardzo wysokich obrotach wskoczyło na miernik 60 V. Edytowane przez szymo_97 dnia 22-03-2015 08:13 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 22-03-2015 13:43
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Pytanie: Jak masz podłączone żarówki ? Czy jakiś ciekawy masz patent. Przedstaw go tu lub gg. Bardzo ciekawe. Chłopakom przy awarii prądnicy leciały żarówki. Oczywiście, wartość 14,4 V jest najbezpieczniejszym napięciem ładowania aku w każdym układzie, w aucie przede wszystkim. Gwarantuje prawidłowe formowanie aku.
Edytowane przez klemens244 dnia 22-03-2015 13:54 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 22-03-2015 19:11
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Właściwie to prowadzę czarny kabel (plus po przekręceniu stacyjk) do przełącznika świateł (tam gdzie seryjnie wchodzi żółty). Prosta modyfikacja, dzieki której nie przygasają nam światła na postoju, rzadziej przepalają się żarówki i możemy sobie czasem coś podświetlić bez konieczności włączania silnika. Podobno dwie cewki (a właściwie jedna świetlna) nie dają rady w takiej konfiguracji naładować akumulatora, ale wszystkie moto, które seryjnie wyposażone są w 6 cewek mają właśnie takie rozwiązanie. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 22-03-2015 19:54
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
O! Tak samo chcę zrobić w swoim. Podpowiedz mi dokładnie który kabel gdzie mam dać , bo w kabelkach to ja ciemnota jestem ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 23-03-2015 07:07
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Musisz dobrać się do klapki za lampą, wypiąć kostkę od prawych przełączników i na kablach w niej wlutować żółty kabel w czarny, ot cała filozofia ![]() Zazwyczaj jest to żólty kabel, ale w przełącznikach od LK, które kupiłem ostatnio był on brązowo - biały, więc nie ma reguły. Jakbyś miał z tym problem to uderzaj do mnie na fb. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 23-03-2015 12:36
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
No rzeczywiście jest to najprostsze rozwiazanie.
Edytowane przez klemens244 dnia 21-04-2015 07:55 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 23-03-2015 14:48
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jeszcze nie wiem. Jak przyjdzie nowy to zdam relacje ![]() Póki co lecę montować lampę na tył i błotnik na przód. Pozdrawiam ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 23-03-2015 18:49
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Rozumiem tak: - złączyć czarny kabel z żółtym od przełącznika i wpiąć z powrotem do instalacji za lampą tak? ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 23-03-2015 19:42
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Tak Już trochę łosia zaczyna przypominać ![]() ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 23-03-2015 19:44 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 24-03-2015 19:29
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kolejne pierdoły doszły ![]() ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 24-03-2015 20:30
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Co to za PZ 30 ? Ile za niego dałeś?
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 24-03-2015 21:05
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Taki sam jak miałem w bobberze zanim mi pękł (moja nieuwaga + chińskie materiały). ![]() Dobrze chodził na nim, więc kupiłem drugi raz taki sam. Dałem 48 zł. Tak czy inaczej bobber na sezon wraca do świata żywych (z nowym gaźnikiem, lampą i zaspawaną kopajką) ![]() A właśnie co sądzicie o tej lampie do bobbera? Jak dla mnie ładniejsza od serii. Żeby nie pisać o samych chinolkach to pochwalę się, że spiąłem wczoraj łańcuch w cb1 ![]() Nie wiedziałem, ze spięcie łańcucha może zająć tyle czasu. Ciągle mi uciekała ta spinka, musiałem dociągać kombinerkami z dwóch stron na raz itd. W końcu to O-ring 525, a nie bezoring 420, gdzie spięcie zajmuje 10 sekund. ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 24-03-2015 21:10 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 24-03-2015 21:09
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
A śrubka od składu mieszanki tak samo jak w PZ 26 od spodu jest?
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 24-03-2015 21:13
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Tak samo. Jeżeli myślisz o nim do silnika 110 to odradzam, nawet 150 tka się na nim nieźle przylewa jak jest zimna, a i po rozgrzaniu nie można za szybko manetki do końca odkręcić. Niemniej jednak w pz 26 brakowało mi trochę możliwości w gaźniku, dlatego zadecydowałem, żeby kupić tą 30 tkę. Spalanie mam malutkie, osiągi i prace silnika dobrą. Jedyny minus to ta reakcja na manetkę jak się szybko chce ruszyć z miejsca, ale można to przeboleć, aż tak źle nie jest. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
Przeskocz do forum: |