-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
klemens244
Dodany dnia 09-09-2013 20:26
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Temat pociagnie Kubix. Ja wymieniałem olej w lagach. Miałem go po ok. 50 ml na lagę. Powinno być ok. 180 ml. Daje ta różnica do myślenia. I wyobraź sobie, że wcześniej nie miały wycieków Fakt, że nurkował, aż do dna przy ekstremalnym hamowaniu. A praktycznie to pływał góra/dół. Trochę to było niebezpieczne, zwłaszcza na nierównościach, nieuniknionych dziurach i drgających rąk. To rzeczywiście było męczące. Poczytaj o tym w danych technicznych. Wszystko tam jest łącznie z wypowiedziami chłopaków. "Jak wymienić olej". Masz na tacy tam i w innych tematach.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kubix
Dodany dnia 09-09-2013 20:36
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Powiem tak. U mnie nigdy zużyty napęd nie wpływał na komfort jazdy, jednak u znajomego w LK '07 zużyty napęd powodował "etapowe" przyspieszanie. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, więc nie wiem w jakim stanie masz napęd, ale na 99% nie wpływa to na komfort jazdy (przynajmniej u mnie). W takim razie, jeżeli masz te kierunki to popukaj w tą półkę i sprawdź, czy wydaje takie same odgłosy, jak te które Ci przeszkadzają. Jeżeli tak, to polecam wykręcenie tych śrubek i wkręcenie nowych na podkładkach sprężynowych i mocno je skręcić, stukanie powinno ustąpić.
Czy opona ma coś związanego z komfortem jazdy ? Moim zdaniem nie. Komfort zmniejszyłby się sporo, gdybyś jeździł na samej feldze. Możliwe, że masz zbyt twardą oponę (za mocno napompowaną) przez co jest twardo. Sprawdź jakie masz ciśnienie i ew. je trochę zmniejsz.
Jeżeli chcesz poprawić sporo komfort jazdy, zrób dolne mocowanie silnika i zamontuj silnik na tulejach metalowo-gumowych ;)
 
wujek
Dodany dnia 09-09-2013 20:47
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Kubix , jest dolne mocowanie. Tylna opona jest dopompowana porzadnie z powodu nie wymiarowej detki cisnienie jest jakies 3atmosfery , nie znam dokladniej tych skal. Ale wiem ze czegos 3 mam.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
dareczek
Dodany dnia 10-09-2013 22:27
Początkujący biker


Postów: 18
Data rejestracji: 05.03.12

Siemka. Od 2 dni mam problem z łośkiem. Sprawdzałem już wszystkie praktycznie możliwe rzeczy ( gaźnik czyszczony, rozrząd, moduł itp.itd...) A przechodząc do rzeczy łoś nie ma mocy na każdym biegu.... zaczynając od 1 do 4 ( na luzie wkręca sie normalnie a jak jadę to ma problemy z nabraniem prędkości jak i obrotów) Nie wiem co to moze być.
Dzięki z góry za pomoc :)
 
MrJaro2
Dodany dnia 10-09-2013 22:54
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Może to wyda się dziwne i śmieszne ale sprawdź czy hamulce Ci nie hamują same :D Ja tak miałem, stara 70cc nie miała mocy wgl na 3 i 4, okazało się, że przedni zacisk nie odbijał do końca i go samego hamował z resztą mam ten problem do tej pory O.o ale 125 jakoś daje radę, teraz nie hamuję na przód, co nie wyczyszczę tłoczków problem pojawia się po kilku dniach od nowa... Ale wracając do Twojego problemu sprawdź to :P
 
klemens244
Dodany dnia 10-09-2013 23:26
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jeżeli MrJaro ma rację to po demontażu zacisku pomompuj go klamką, ażeby tłoczki wyszły na ok. 1,5 cm. Guma ścierna/polerska w rękę i po wcześniejszym oczyszczeniu ich benzyną ekstrakcyjną będą dosłownie pływać jak nowe.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
patryczekk344
Dodany dnia 10-09-2013 23:49
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Panowie szybka akcja. Potrzebuję wymiaru tzn ile mm ma kulka łożyska w zawieszeniu przednim. Tzn chodzi l łożysko główki ramy. Bo muszę dokupić same kulki a że nie mam łosia to nawet nie mam jak sobie pomierzyć..
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
dareczek
Dodany dnia 11-09-2013 09:09
Początkujący biker


Postów: 18
Data rejestracji: 05.03.12

Raczej hamulce są OK. bo jak pchałem go to nic nie tarło czy coś w tym stylu.
 
klemens244
Dodany dnia 12-09-2013 16:11
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Koszyczki wywal i na ŁT3 wsadź maksymalną ilość kulek luzem. Będziesz miał na lata główkę. Nie wspominając o drogach polnych. Koszyczki bywa, że sypią się. I zaczynają się schody.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
patryczekk344
Dodany dnia 14-09-2013 00:29
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Jak to mówią. Nie ucz ojca dzieci robić ;) Pytałem tylko i wyłącznie o średnicę kulki. Zakupiłem już w rowerowym kilka koronek.
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
KingMen
Dodany dnia 15-09-2013 16:47
Początkujący biker


Postów: 30
Data rejestracji: 21.06.13

Jak nazwya się to coś co przytrzymuje bęben od tylnego koła do wachacza?? ta rurka
 
CoX_Rider
Dodany dnia 15-09-2013 17:23
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

Tuleja dystansowa.
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
KingMen
Dodany dnia 16-09-2013 15:56
Początkujący biker


Postów: 30
Data rejestracji: 21.06.13

Nie ta :D ta czarna podłużna która jest na dole bębna i się ją przykręca do wahacza
 
klemens244
Dodany dnia 16-09-2013 16:13
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Czy "stabilizator bębna hamulca" odpowiada Ci ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
MrJaro2
Dodany dnia 16-09-2013 18:39
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Musze mieć ten wąż z tyłu silnika od odmy? Wywaliłem to i nie wiem czy zrobilem dobrze czy nie, przeszkadzał przy zakładaniu silnika.
 
jacol
Dodany dnia 17-09-2013 20:26
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 27.04.13

Dzisiaj zauważyłem że nie mam 5 zębów w przednej zębatce... Jak to jest możliwe że nie ma 5 zębów a reszta jest w dobrym stanie??? Gdyby zerwało mi wszystkie zęby to rozumiem ale zerwało tylko 5, a gdyby nie to to zębatka w bdb stanie. Jak to sie mogło stać?
...Motocykl mą miłością,
lecz nie dam mu się zabić...
 
tomek1997
Dodany dnia 17-09-2013 20:39
Biker


Postów: 78
Data rejestracji: 04.04.12

zła jakość zębatki ? możne śle biegi redukowałaś i było za duże obciążenie na zębatce
 
Sszakal
Dodany dnia 18-09-2013 10:23
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

JACOL mocowanie silnika jest blisko tej zębatki może jakaś nakrętka ci uleciała? mi kiedys całe mocowanie wylecialo 0,0
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
klemens244
Dodany dnia 18-09-2013 20:58
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Mam nawyk z normalnych skrzyń biegów, czyli wyższy bieg podrzucasz w górę. Tu w chinolach, kużwa walisz bieg niższy. Zdarza mi się to jednak czasami /wręcz często, hahaha/, ale zębatki zdawcze nigdy nie miały żadnych "podcięć"-wiem od zużycia jak i też wywalonych zębów. Stawiam na ST3 z doooolnej półki. Jakiś "wał" podwykonawca.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
MrJaro2
Dodany dnia 25-09-2013 20:21
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Mam taki mały ale duży problem. Okręciła mi się śrubka od zaworu ssącego w (ta na klucz 9), przypominam, że mam 110cc, nie moge nigdzie znaleźć takiej drugiej śrubki, sprzedawca w sklepie powiedział, że raczej takie są w komplecie tylko z zaworami, od starego silnika z głowicy od 70cc nie pasuje też śrubka. Co teraz? Muszę kupić cały zawór dla jednej pieprzonej śrubki?
 
Przeskocz do forum: