Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 09-09-2013 20:26
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Temat pociagnie Kubix. Ja wymieniałem olej w lagach. Miałem go po ok. 50 ml na lagę. Powinno być ok. 180 ml. Daje ta różnica do myślenia. I wyobraź sobie, że wcześniej nie miały wycieków Fakt, że nurkował, aż do dna przy ekstremalnym hamowaniu. A praktycznie to pływał góra/dół. Trochę to było niebezpieczne, zwłaszcza na nierównościach, nieuniknionych dziurach i drgających rąk. To rzeczywiście było męczące. Poczytaj o tym w danych technicznych. Wszystko tam jest łącznie z wypowiedziami chłopaków. "Jak wymienić olej". Masz na tacy tam i w innych tematach.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 09-09-2013 20:36
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Powiem tak. U mnie nigdy zużyty napęd nie wpływał na komfort jazdy, jednak u znajomego w LK '07 zużyty napęd powodował "etapowe" przyspieszanie. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, więc nie wiem w jakim stanie masz napęd, ale na 99% nie wpływa to na komfort jazdy (przynajmniej u mnie). W takim razie, jeżeli masz te kierunki to popukaj w tą półkę i sprawdź, czy wydaje takie same odgłosy, jak te które Ci przeszkadzają. Jeżeli tak, to polecam wykręcenie tych śrubek i wkręcenie nowych na podkładkach sprężynowych i mocno je skręcić, stukanie powinno ustąpić. Czy opona ma coś związanego z komfortem jazdy ? Moim zdaniem nie. Komfort zmniejszyłby się sporo, gdybyś jeździł na samej feldze. Możliwe, że masz zbyt twardą oponę (za mocno napompowaną) przez co jest twardo. Sprawdź jakie masz ciśnienie i ew. je trochę zmniejsz. Jeżeli chcesz poprawić sporo komfort jazdy, zrób dolne mocowanie silnika i zamontuj silnik na tulejach metalowo-gumowych ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 09-09-2013 20:47
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Kubix , jest dolne mocowanie. Tylna opona jest dopompowana porzadnie z powodu nie wymiarowej detki cisnienie jest jakies 3atmosfery , nie znam dokladniej tych skal. Ale wiem ze czegos 3 mam.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
dareczek |
Dodany dnia 10-09-2013 22:27
|
Początkujący biker![]() Postów: 18 Data rejestracji: 05.03.12 |
Siemka. Od 2 dni mam problem z łośkiem. Sprawdzałem już wszystkie praktycznie możliwe rzeczy ( gaźnik czyszczony, rozrząd, moduł itp.itd...) A przechodząc do rzeczy łoś nie ma mocy na każdym biegu.... zaczynając od 1 do 4 ( na luzie wkręca sie normalnie a jak jadę to ma problemy z nabraniem prędkości jak i obrotów) Nie wiem co to moze być. Dzięki z góry za pomoc ![]() |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 10-09-2013 22:54
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Może to wyda się dziwne i śmieszne ale sprawdź czy hamulce Ci nie hamują same ![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 10-09-2013 23:26
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jeżeli MrJaro ma rację to po demontażu zacisku pomompuj go klamką, ażeby tłoczki wyszły na ok. 1,5 cm. Guma ścierna/polerska w rękę i po wcześniejszym oczyszczeniu ich benzyną ekstrakcyjną będą dosłownie pływać jak nowe.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 10-09-2013 23:49
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
Panowie szybka akcja. Potrzebuję wymiaru tzn ile mm ma kulka łożyska w zawieszeniu przednim. Tzn chodzi l łożysko główki ramy. Bo muszę dokupić same kulki a że nie mam łosia to nawet nie mam jak sobie pomierzyć..
http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
dareczek |
Dodany dnia 11-09-2013 09:09
|
Początkujący biker![]() Postów: 18 Data rejestracji: 05.03.12 |
Raczej hamulce są OK. bo jak pchałem go to nic nie tarło czy coś w tym stylu. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-09-2013 16:11
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Koszyczki wywal i na ŁT3 wsadź maksymalną ilość kulek luzem. Będziesz miał na lata główkę. Nie wspominając o drogach polnych. Koszyczki bywa, że sypią się. I zaczynają się schody.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 14-09-2013 00:29
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jak to mówią. Nie ucz ojca dzieci robić ![]() http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
KingMen |
Dodany dnia 15-09-2013 16:47
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Jak nazwya się to coś co przytrzymuje bęben od tylnego koła do wachacza?? ta rurka |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 15-09-2013 17:23
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Tuleja dystansowa.
http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
KingMen |
Dodany dnia 16-09-2013 15:56
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Nie ta ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 16-09-2013 16:13
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Czy "stabilizator bębna hamulca" odpowiada Ci ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 16-09-2013 18:39
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Musze mieć ten wąż z tyłu silnika od odmy? Wywaliłem to i nie wiem czy zrobilem dobrze czy nie, przeszkadzał przy zakładaniu silnika. |
|
|
jacol |
Dodany dnia 17-09-2013 20:26
|
Początkujący biker![]() Postów: 20 Data rejestracji: 27.04.13 |
Dzisiaj zauważyłem że nie mam 5 zębów w przednej zębatce... Jak to jest możliwe że nie ma 5 zębów a reszta jest w dobrym stanie![]() ...Motocykl mą miłością, lecz nie dam mu się zabić... |
|
|
tomek1997 |
Dodany dnia 17-09-2013 20:39
|
Biker![]() Postów: 78 Data rejestracji: 04.04.12 |
zła jakość zębatki ? możne śle biegi redukowałaś i było za duże obciążenie na zębatce |
|
|
Sszakal |
Dodany dnia 18-09-2013 10:23
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 06.10.12 |
JACOL mocowanie silnika jest blisko tej zębatki może jakaś nakrętka ci uleciała? mi kiedys całe mocowanie wylecialo 0,0
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-09-2013 20:58
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Mam nawyk z normalnych skrzyń biegów, czyli wyższy bieg podrzucasz w górę. Tu w chinolach, kużwa walisz bieg niższy. Zdarza mi się to jednak czasami /wręcz często, hahaha/, ale zębatki zdawcze nigdy nie miały żadnych "podcięć"-wiem od zużycia jak i też wywalonych zębów. Stawiam na ST3 z doooolnej półki. Jakiś "wał" podwykonawca.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 25-09-2013 20:21
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Mam taki mały ale duży problem. Okręciła mi się śrubka od zaworu ssącego w (ta na klucz 9), przypominam, że mam 110cc, nie moge nigdzie znaleźć takiej drugiej śrubki, sprzedawca w sklepie powiedział, że raczej takie są w komplecie tylko z zaworami, od starego silnika z głowicy od 70cc nie pasuje też śrubka. Co teraz? Muszę kupić cały zawór dla jednej pieprzonej śrubki? |
|
Przeskocz do forum: |