-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
grimm33
Dodany dnia 12-10-2013 18:56
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Czy da się rozebrać nasz wał??
 
klemens244
Dodany dnia 13-10-2013 20:19
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Wszystko się da. Pytanie czy się opłaca go ponownie wyważyć z dokładnością fabryczną. Ja po praktykach jeszcze w FSO to obecnie wątpię w to. A co łożyska chcesz wymieniać ? Bo inne ingerencje mechaniczne rozpiżą Ci wyważenie do 0,01 grama, co wiąże się z wyjściem wału przy 9000 obrotach przez karter. A czy bezpośrednio w atmosferę to trudno przewidzieć. Może być przez nogę.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
kurzac
Dodany dnia 13-10-2013 21:05
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

poda mi ktoś poradniki do wymiany cylindra na 72 bo nie moge znaleźć
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
klemens244
Dodany dnia 13-10-2013 21:11
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

http://www.eaglet...ad_id=4773
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
kurzac
Dodany dnia 13-10-2013 21:34
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

kiedyś widziałem bardziej dokładny poradnik ;p jakby ktoś znalazł i podrzucił będe wdzięczny
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
szymo_97
Dodany dnia 13-10-2013 22:19
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Sikorbs kiedyś dodał jak pamiętam, ale po tym jak ktoś usunął jego konto już nie ma do niego dostepu...
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
Dodany dnia 13-10-2013 23:15
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

ktoś ? *BRZYDKO*. Jak ja swoje autorskie tematy usunąłem, bo mogę jako autor to zrobić to c*BRZYDKO*e dały mi warna i w skutkach bana. Nie znają cipy jeszcze prawa polskiego nie mówiąc o międzynarodowym i się szarogęsili. Szczyle. Jak będą pełnoletnimi to można im założyć sprawę z K.Cywilnego. A wzorują się na Japończykach, Niemcach, itd...Niewiedza i ciemnota w Narodzie jest. A Sikorbs napisał to b. sensownie to fakt. Mam skopiowany ten jego poradnik, więc jak będzie chciał to mu prześlę do ponownego powrócenia jego. A temu "komuś" to łapy połamać. To jet NIE KLUBOWICZ. To jak by WAM za super pracę dać ocenę niedostateczną lub sobie przywłaszczyć prawa autorskie. Jakie to ostatnio i nie tylko poprzez c*BRZYDKO*ków było popularne. Sami wiecie, bo chyba żyjecie tu.
P.S. Nie należy mylić z "ważnymi' tematami co było pierwsze kura, czy jajko, bo to już jest a na pewno było dziecinadą. To tak jakbym się kłócił kto pierwszy wymyślił kalosze, hahahaha.
Edytowane przez klemens244 dnia 13-10-2013 23:23
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
grimm33
Dodany dnia 14-10-2013 01:19
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Chciałem zmienić korbowód
 
klemens244
Dodany dnia 14-10-2013 03:16
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

No tak, to rzeczywiście było pytanie: rozebrać a zmienić wał. Jak powietrze jest na górze koła to na dole też musi być ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
kamil_gs
Dodany dnia 14-10-2013 07:55
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

grimm łatwiej bd ci zmienić cały wał, koszt ok 80zł nowy, jeśli chcesz 50ccm to mam na sprzedaż
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
grimm33
Dodany dnia 14-10-2013 10:06
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Potrzebuję do 70
A powiedzcie mi czy mam rację
Jeśli mam porysowany korbowód w tym miejscy co się wkłada sworzeń to motocykl będzie mi się zacierał przez to bo jak się rozgrzewa sworzeń to bardzo się rozszerza i się zaciera na sworzniu i tłok staje w miejscu. Prawda??
 
szymo_97
Dodany dnia 14-10-2013 13:23
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Do 70 jest ten sam wał co do 50 (mam również na sprzedaż).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
Dodany dnia 14-10-2013 15:45
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Grimm: Nie powinno tak być. Może jednak smarowanie rozbryzgowe i zwłaszcza ciśnieniowe jest do kitu. Sworzeń masz 13 mm. Może jakiś chinol wsadził do kompletu o 0,1 mm za duży. Tutaj w poradnikach są odnośniki na wymiar sworznia i otworu główki korbowodu. Poszukaj, albo wieczorem Ci podam dokładnie to co instrukcje na Europę w tych silnikach zawierają.
NOTE z serwisówki silnika. Dokładne tłumaczenie:
- Średnica otworu w główce korbowodu: 13,06 mm Tolerancja serwisowa: 0,03 mm,
- Po włożeniu pierścieni do cylindra luz w szczelinach pierścieni od górnego pierścienia: 1 i 2 = 0,5 mm, pierścień olejowy=1,1 mm
- Średnica otworu pod sworzeń w tłoku: 13,05 mm.
- Średnica sworznia: 12,98 mm, Tolerancja serwisowa: 0,08 mm,
Edytowane przez klemens244 dnia 14-10-2013 16:08
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
grimm33
Dodany dnia 14-10-2013 19:21
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Nie sądzę żeby wsadził o 0,1 mm za duży bo po pierwsze każdy pięknie wchodził palcem. A wyjmować trzeba było młotem i przy okazji rozwalał się tłok.
 
Kompozytor
Dodany dnia 14-10-2013 19:44
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Oj miszczowie jak czytam to mi się warsztaty przypominają
-Dostajesz rysunek tolerancja tu i tu 0.05
-Blacha Coś, tam jeszcze
I ma wejść na styk ;D blacha ma 110mm a długość boku przedmiotu ma mieć 55 maja być 2 takie przedmioty oj nie lubie może chińczyk też tego nie lubiał ;p
Edytowane przez Kompozytor dnia 14-10-2013 19:49
 
sjaro
Dodany dnia 17-10-2013 20:40
Początkujący biker


Postów: 26
Data rejestracji: 02.10.11

Siema. Ostatnio jak jechałem prędkościomierz przestał działać. Myślę, że ukręciło ślimak, ale jeszcze nie rozbieralem bo nw jak :D Czy jak bede to wymieniał to musze od razu nowy zegar czy samą część ?
Silnik, dwa koła i mina wesoła

GG: 4994926
 
szymo_97
Dodany dnia 17-10-2013 20:45
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Ja myślę, że ukręciło linkę, a nie ślimak i nie widze sensu wydawać kasy na ślimak czy zegary :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
jobal_96
Dodany dnia 17-10-2013 20:50
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Sprawdź czy masz dobrze wkręconą linkę do zegara, jeżeli tak to ją wykręć i sprawdź czy to w środku linki ( nie wiem jak to nazwać:P) nie masz przypadkiem zniszczone, gdyż źle dokręcone mogło się po jakimś czasie "zjechać" do tego stopnia aż licznik przestał prawidłowo działać. Aby rozebrać ślimak musisz oczywiście ściągnąć przednie koło i tyle :) oto cała filozofia...wyciągając przednią ośkę uważaj byś nie zgubił zawleczki znajdującej się w środku ślimaka.
 
grimm33
Dodany dnia 18-10-2013 17:13
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Siema
Może wiecie w jaki sposób jest smarowany sworzeń??
 
Kropa
Dodany dnia 18-10-2013 19:02
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

olejem silnikowym, bo to silnik czterosuwowy?
Części chopper oraz quad 200.
 
Przeskocz do forum: