-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
grimm33
Dodany dnia 18-10-2013 20:35
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Zbyt dużo mi to nie mówi. Mam problem bo zaciera mi się sworzeń na wale a olej w silniku mam, na poziomie maksymalnym. Więc co jest nie tak??
 
klemens244
Dodany dnia 18-10-2013 21:06
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Przed chwilą na skrzynkę wysłałem Tobie 22 MB trochę wiedzy o Twoim pojeździe. w wersji ang. języcznej. Niezły materiał masz już na skrzynce.
Note:
imageshack.us/scaled/thumb/202/50s0.jpg
Edytowane przez klemens244 dnia 18-10-2013 21:51
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kompozytor
Dodany dnia 18-10-2013 22:13
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

jeśli możesz mi też wyślij dzięki. piotrmagikjp@interia.pl
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
grimm33
Dodany dnia 18-10-2013 23:29
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Wielkie dzięki :D Szkoda że tylko założyciel tematu może kliknąć pomógł.
 
Kompozytor
Dodany dnia 19-10-2013 13:25
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

ile on tam miał prędkości w 1;20 i dalej jak zamknął cały licznik ;D ? http://www.youtub...P7LaFcCxVY
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
klemens244
Dodany dnia 19-10-2013 13:31
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Zwróć uwagę na obrotomierz przy tych rzekomych 120 km/h. Obrotek stoi w miejscu a V idzie b. szybko w górę. Nie ma to jak wiertarka akumulatorowa, hahaha
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
KML_TDU
Dodany dnia 19-10-2013 21:53
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Nie tyle wiertarka co dokladność chińskiego licznika, w pewnym zakresie drgań wskazówka zaczyna nagle przesuwać sie do przodu, na oryginalnym liczniku w losiu jak przeciągnąlem go na 3 to też pokazywal grubo powyżej stówy ale od drgań bolała dupa i cale plecy XD
 
didi1102
Dodany dnia 20-10-2013 00:08
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

...
Edytowane przez didi1102 dnia 20-10-2013 00:10
szok2
 
klemens244
Dodany dnia 20-10-2013 00:25
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jednak obydwa liczniki idą równomiernie w górę. Pomimo rzecz jasna duuużych oporów jak na ten jeden cylek, a nie bajobongo. Myk i 150 na szafie w 3 sek. Porównanie z licznikiem rowerowym i obrotomierzem elektronicznym daje b. ciekawy przegląd obrotów. Przy 110 ccm, Pz26, króciec 26 mm: 60 km/h -> 6 tys obr/min, 70->7 tys, 80->8 tys obr/min. Wyżej nie leciałem, bo już czułem od mrówek swędzenia na dupsku pomimo 3-go punktu zamocowania silnika.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kompozytor
Dodany dnia 20-10-2013 15:32
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Co myślicie o baku z knighta ;D ?" chyba jest większy ma wbudowany zegar ? Dużo by było przeróbek ?
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
wujek
Dodany dnia 24-10-2013 18:31
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Bardzo trudne do wykonania jest takie kolo ? http://www.youtub...12WgR3D8fs
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
jacol
Dodany dnia 24-10-2013 21:30
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 27.04.13

mój łoś nie chce jechać więcej niż 40km/h ;( Wymieniłem mu moduł zapłonu i zębatkę z przodu na 16z i nie ma żadnej różnicy... myślę że to wina gaźnika (ale mogę się mylić) ponieważ łoś bardzo dużo pali a wolno jedzie, może zmienić dysze albo cały gaźnik? Na serio nie mam pojęcia
...Motocykl mą miłością,
lecz nie dam mu się zabić...
 
wujek
Dodany dnia 26-10-2013 18:19
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Panowie , jaki sworzen tloka do 110 ? 13 czy 14?
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Kropa
Dodany dnia 26-10-2013 18:30
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

13
Części chopper oraz quad 200.
 
szymo_97
Dodany dnia 26-10-2013 22:49
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Ile mm ma klin na wale w łosiu? :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Krisztu
Dodany dnia 27-10-2013 20:20
Początkujący biker


Postów: 46
Data rejestracji: 29.08.10

Witam, będzie ten silnik pasował do kingway street? Chodzi mi o elektrykę. Polecacie ten silnik?
http://pitbikemrf...120-detail
Edytowane przez Krisztu dnia 27-10-2013 20:22
 
Kompozytor
Dodany dnia 27-10-2013 20:27
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Ja osobiście bym ci go odradzał. Może go nie miałem ale pewnie kilka osób o tym czytało ze jakaś tam 120 też lifan czy stomp miała wadę fabryczną i tłok się posypał zanim właściciel zdążył dotrzeć silnik. Ja bym wolał 140 na twoim miejscu stompa. Ale to tylko moja opinia
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
szymo_97
Dodany dnia 27-10-2013 20:27
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Ten silnik ma iskrownik 2 cewkowy, więc będziesz musial albo kupić inny iskrownik (polecam 4 cewkowy od Rometa Zetki), albo przerobić trochę swoją elektrykę (przede wszystkim inny regulator).

Bo w Kingway Street seryjnie jest chyba iskrownik 6 cewkowy?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Krisztu
Dodany dnia 27-10-2013 21:17
Początkujący biker


Postów: 46
Data rejestracji: 29.08.10

Tak w streecie jest 6 cewkowy. A jakieś jeszcze opinie na temat tego silnika? Jak nie ten to jaki? Ten jest w miarę tani. Jak by ktoś był tak miły i mi poszukał silnika 125 lub 140 który będzie pasował bez żadnych przeróbek to bym był bardzo wdzięczny:) I jeszcze jedno musi być też w miarę tani bo na silnik mam 800zł.

Edit:
Znalazłem 3 silniki i mam pytanie, czy one są złożone, gotowe do założenia bez żadnych przeróbek?
http://allegro.pl...52311.html
http://allegro.pl...13494.html
http://allegro.pl...54770.html
Edytowane przez Krisztu dnia 27-10-2013 21:45
 
szymo_97
Dodany dnia 27-10-2013 21:53
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Wszystkie 3 które podałeś to to samo, tylko w różnych kolorach). Ciekawostką jest to, że chociaż napisane jest na nich "124 cm3" to w rzeczywistości są to zwykłe 110tki.
Ten lifan, którego wysłałeś w pierwszym poście jest bardzo dobry.
Przedzwoń do sprzedawcy i spytaj się go ile sobie życzy za ten silnik + ładowanie 6 cewkowe. Myślę, że jak wynegocjujesz to się zmieścisz w 800zł.

Tego silnika nie będziesz żałował. Lifan - dobra firma, a dodatkowo aluminiowy cyl i znacznie większa moc niż te "NO NAME" do których podałeś link w poprzednim poście :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: