Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 05-11-2013 18:05
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Ja mam ![]() Edytowane przez Kompozytor dnia 05-11-2013 18:09 PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
michalool |
Dodany dnia 05-11-2013 18:10
|
Biker![]() Postów: 181 Data rejestracji: 11.07.12 |
dzięki wielkie ![]() ![]() ![]() |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 09-11-2013 19:16
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Kolega ma problem Aprillą sr 50 a mianowicie jest na wtrysku wcześniej po zakupie było wszystko OK rok produkcji 2001 używana dopiero od 2005 i tak w dowodzie 50 wszystko seryjne. To jego opis zna się ktoś może ? Ciezko zapala strzela z wydechu jak zapali, swieca czarna okopcona, wtrysk DAJE mgiełke, nie leje sie, kompresor bije ponad 5 bar, pompka paliwa tez działa jak nalezy, zawór membrankowy nowy, swiec probowalem kazdy rodzaj na kazdej jest to samo, na 2 irydowej wrecz wogole nei zapala. kompresja w cylku niecałe 6 bar dokladnie ok 5.85. zaczelo sie delikatnymi przerywaniami ktore po puszczeniu gazu i dodaniu ponownie bylo ok i tak wkolo jak zapali to nie wkreca sie sie na obroty i strzela z wydechu PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 09-11-2013 20:17
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Coś z układem wtryskowym, możliwe że regulator ciśnienia paliwa przestał działać, warto też sprawdzić (może od tego zacząć) sondę lambda, powinno na niej być od 0,1 do 0,75 V jak dobrze pamiętam.
Edytowane przez hansrpg dnia 09-11-2013 20:20 "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 09-11-2013 20:42
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Ale tego chyba w domu ?? To chodzi o sprawdzenie czy sonda działa czyli w czasie 10 sekund sprawdzenie ile razy sonda zrobi pomiar ?? Tak jakoś pisało tak to ma być ? wytłumacz. Dzięki za info Edytowane przez Kompozytor dnia 09-11-2013 22:03 PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 09-11-2013 23:23
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Mialem doczynienie z taką Apką na wtrysku i jedyne co ci moge poradzic to wrzucić tam gażnik (albo lepiej caly silnik z gaźnikowca, mniej problemów) bo ten uklad etryskowy jest bardzo delikatny i trudny w diagnozie, w tej z ktora ja sie spotaklem wszystko niby bylo ok, czyli pompka pompowała odpowiednie cisneinie paliwa, wtrysk "wtryskiwal" iskra byla a silnik nie chcial nawet zaplić.Podsumowujac lepiej e tym nie grzebać bo nic z tego nie bedzie. |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 10-11-2013 00:45
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
A jak strzela w wydech, to nie coś z zapłonem typu moduł? Coś wd. mnie słaba kompresja jest.
Części chopper oraz quad 200. |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 10-11-2013 10:13
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Najlepiej jest podłączyć oscyloskop i wtedy widać dokładnie przebieg napięcia, w praktyce jednak podpina się woltomierz i odczytuje napięcie, które powinno być w przedziale jak podałem wcześniej.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-11-2013 11:40
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Panowie , od dluzszego czasu *BRZYDKO*e sie z starym gownem , a dokladniej motorynka. Nie moge jej ogarnac , pali od pol metra , ale trzeba trzymac gaz 3/4 i 4/4 poprostu nie chodzi na srednich ani niskich obr. tylko na wysokich , nie chce wgl. jechac. Czyscilem gaznik nie rozumiem o co chodzi. Moglo by to byc przez lewe powietrze miedzy gaznikiem a cylindrem ? Bo te gazniki nie maja prostych mocowan do cylindra tylko takie jajowate , gaznik nie przylega prostopadle. A i bez tlumika lepiej pali niz z nim.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 10-11-2013 12:00
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
Zrob nową uszczelkę albo kup pod ten gaźnik. Uszczelniacze na wale dobre, tzn. czy nic nie przedmuc*BRZYDKO*e. Ostatnio gadałem z takim gościem, co również mial problem z motorynką. Czyscil kilkukrotnie gaznik i nic nie pomagalo, odpala i gasla. Wymienil na nowy i chodzi, czyli jesli jest jakas w okolicy motorynka, to pozycz gaznik albo kup ;p. Na przepustnicy są chyba 3 rowki, to ustaw na drugi i reguluj gaznik. Zobacz rowniez swiece. To ja bym sprawdzil na początku. Części chopper oraz quad 200. |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-11-2013 12:12
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Jest , gazniki jeszcze jakies mam , kolega ma gaznik , ale to *BRZYDKO* taka jedza "a bo potem bede musial regulowac" , swiece musze tez wlasnie kupic przy okazji. Uszczelniacze raczej dobre , jesli chodzi o te tutaj pod zaplonem to jest ok.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 14-11-2013 16:35
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Panowie jak to dziala i czy da rade to moze do naszego silnika podlaczyc? http://allegro.pl...86616.html Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 14-11-2013 21:13
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Pewnie że się da tylko nie myśl że to działa ![]() A tak jeszcze dodam ze w samochodzie żeby turbina wogóle dawałą jakiś przyrost mocy to musi dmuchać co najmniej jakieś 0.4 bara (w nowoczesnych turbosprężarkach cisnienie doładowania to praktycznie 1 do czasem nawet 2 barów w mocno wysilonych jednostkach) a ta dmuchaweczka nadaje się może tylko jako wentlatorek w cieple (nawet nie gorące) dni i zadnego ciśnienia na wyjściu nie uświadczysz tylko powiew wiatru ![]() Edytowane przez KML_TDU dnia 14-11-2013 21:18 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 15-11-2013 09:07
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Jakby to był jakiś sklep na miejscu z z ciekawości bym podjechał sprawdzić na miejscu, no może z 30zł bym dał max z ciekawości 31 już nie. A teraz na poważnie. Aukcja założona przez jakiś bot lub Chińczyka który nawet nie zna dobrze polskiego, wskazuje na to język, czyli zwroty prosto z internetowego tłumacza (przykład z innej aukcji "Materiał: pełne włókna węglowego" na opisie drogiej kierownicy rowerowej) termin realizacji 19 do 35 dni roboczych czyli od miesiąca kalendarzowego do dwóch, co by sugerowało że zbiera zamówienia i albo zamówi kontener chińskiego badziewia albo zniknie z kasą bo jedyna forma płatności to płatność z góry, bo nie ma opcji płatne przy odbiorze. kwota poniżej magicznych 250zł czyli nie przestępstwo a wykroczenie w razie oszustwa. Podsumowując : moim zdaniem ściema by zebrać kasę. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
michalool |
Dodany dnia 23-11-2013 02:49
|
Biker![]() Postów: 181 Data rejestracji: 11.07.12 |
siemka, co myślicie o http://allegro.pl...38743.html ? jak jest z tymi 6 cewkami ? trzeba coś przerabiać czy nie ?
![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 23-11-2013 07:38
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wszystko gra. Regulator napięcia jest już nowszy. Mam 3-y klasyczne, łącznie też do 2T i są wskazania różne napięcia ładowania. Ale jest kompletna w zestawie elektronika. Dźwignie zmiany biegów A lub B tzn. wewnętrzna lub zewnętrzna do ramy da się klasyczną, którą się używa. Ciekawe jaka jest zmiana biegów: 0,1,2,3,4, czy 1,0,2,3,4, Ale wygląda na to, że jest to leoncin o dłuższych przełożeniach, czyli jak tu sie mówi -szosowych.Gaźnik Pz 19, wg foto. Mógłby już być Pz 26 na tę pojemność. Ale można w tej cenie już negocjować jego zamianę. Ta prędkość 120 km/h to jest dla samobójców. Chopper'ek nasz waży TYLKO 95 kg i jest za lekki jako bolid do bicia rekordu ulicy. Ale moc 12 KM jest wiarygodna. P.S. Ceena 1130 zł - 40 zł przy zamówieniu tel = 1090 zeta, w tym elektronika ok. 160 zł z wł. migaczy i gaźnikiem daje ok. 930 zł. Hm... do analizy budżetu zasobu własnej kieszeni. Edytowane przez klemens244 dnia 23-11-2013 07:56 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 23-11-2013 08:46
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
A ja tutaj widzę dalej silnik 110cc... Przeszyłem na wylot tyle tych silników, że jestem w stanie powiedzieć to od razu. ![]() Wystarczy spojrzeć na głowicę. Masz dla porównanie foto realnego 125cc ![]() Gaźnik na zdjęciu to pz20, a nie 19 jak mówi klemens. Tak czy inaczej. Ja bym brał na twoim miejscu ten silnik: http://allegro.pl...37048.html Jest on na aluminiowym cylindrze, a do tego cena jest znacnzie niższa. Do tego zestawu zamówisz gaźnik MOLKT 26 oraz ładowanie 6 cewkowe (za dopłatą 100zł zdaje się już masz założone w silniku). Całość dalej wychodzi poniżej 1000zł, a masz lepszy silnik, z lepszym osprzętem niż w ogłoszeniu, które podałeś ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
michalool |
Dodany dnia 23-11-2013 12:59
|
Biker![]() Postów: 181 Data rejestracji: 11.07.12 |
No tak, to zastanowię się nad tą 120ccm, ale jak z tymi cewkami jest ? czy wszystkie mają 4 cewki? czy są z 6 cewkami? bo jak 6 cewek to chyba bym musiał coś przerabiać ?
![]() ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 23-11-2013 14:24
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jak kupujesz silnik to ma on 2 cewki i w łosiu z dwiema cewkami można zupełnie normalnie (tak jak seryjnie) śmigać ![]() Jeżeli chcesz poprawić ładowanie, zrobić światła z aku. itd. to prosisz o iskrownik 6 cewkowy, musisz dokupić inny regulator napięcia i masz w sumie lepsze ładowanie. 2 cewki jednak wystarczają do "łosiowskiej" elektryki ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Krisztu |
Dodany dnia 24-11-2013 00:09
|
Początkujący biker![]() Postów: 46 Data rejestracji: 29.08.10 |
Jeśli się pokusisz o stator 6-cio cewkowy to polecam regulator napięcia od kingway street ![]() |
|
Przeskocz do forum: |