-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
klemens244
Dodany dnia 24-11-2013 10:14
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Prośba: możesz uzasadnić dlaczego ? Wiem jaka jest różnica pomiędzy podłączenie reglera od 2T do choperka 4T, bo samo wpięci nie da żadnego ładowania. Ale jak zamienisz w reglerze od np. keeway 2T kable tzn. pomarańczowy z białym to bedzie ładowanie prawidłowe. Podobno 13,8 V -14,4 V. Ja jakoś nie otrzymałem tych parametrów na tym regulatorze. Fakt jest też taki, że dostawcy mówią wprost, że RÓŻNE parametry są na tych samych reglerach. Ponawiam pytanie. Dzięki.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
sebol123
Dodany dnia 25-11-2013 18:34
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 24.06.11

Panowie mam takie pytanie w jaki sposób podłączyć kierunkowskazy pod cewkę ponieważ nie mam akumulatora?
A może jest jakiś temat na forum to podeślijcie linka
 
Sszakal
Dodany dnia 25-11-2013 19:01
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Sebol z tego co wiem to panuje tam różne napięcie im szybciej jedziesz tym większe. Wiec chyba będzie tak jak bez aku. Ale pewności nie mam :D
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
klemens244
Dodany dnia 25-11-2013 20:13
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Fakt, MUSISZ kierunki podłączyć pod jakiś stabilizator i tym samym ogranicznik napięcia, w tym przypadku po regulatorze napięcia. Jak prądnica da Ci np.30 V to żarówki szlag trafi. Bimetal kierunków jeszcze wytrzyma. Aku możesz nie mieć i tak z kopki odpalisz, A co do linka, to masz schemat elektryczny z którego jasno wynika, że bez aku nie masz żadnego napięcia w instalacji o czym doskonale wiesz.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
sebol123
Dodany dnia 26-11-2013 17:41
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 24.06.11

A podesłał by ktoś link do schematu ponieważ tamte w dziale download nie działa. Ponieważ nie wiem pod jakie kable podłączyć prąd z cewki ?
 
klemens244
Dodany dnia 26-11-2013 21:18
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

imageshack.us/scaled/thumb/196/gkfa.jpg.
Jakbyś czegokolwiek nie zrozumiał to wal na gg: 3092742. Wszystko Ci wyjaśnię. Lewa
Edytowane przez klemens244 dnia 26-11-2013 21:19
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kropa
Dodany dnia 27-11-2013 00:02
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

Kombinował ktoś z was z głowicą? Typu planowanie, wałek rozrządu inny, sprężyny zaworowe, itp.?
Części chopper oraz quad 200.
 
klemens244
Dodany dnia 27-11-2013 01:52
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Osławiony wałek z40 mający inny wznios krzywek założyć można w silnikach od 125 ccm wzwyż. Jakoby wcześniej otwiera zawór ssący i później go zamyka dając większą ilość zassanej mieszanki. Jego koszt to 150 zeta, chyba do małej negocjacji.
Edytowane przez klemens244 dnia 27-11-2013 01:53
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
kamil_gs
Dodany dnia 27-11-2013 18:17
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

można też założyć twardSze sprężyny zaworowe, ale jest to koszt nowej głowicy albo i dwóch
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Lewand
Dodany dnia 27-11-2013 18:27
Doświadczony biker


Postów: 304
Data rejestracji: 25.09.11

Ja planowałem głowice :)
szybki motor szybki gest szybka chwila szybka smierc...
 
sjaro
Dodany dnia 30-11-2013 21:06
Początkujący biker


Postów: 26
Data rejestracji: 02.10.11

Witam. Czy taka oponka będzie pasowała na oryginalną felgę ?
http://allegro.pl...97492.html

Jaki jest max wymiar oponki na takową felge?
Silnik, dwa koła i mina wesoła

GG: 4994926
 
pojebusss
Dodany dnia 30-11-2013 21:27
Biker


Postów: 165
Data rejestracji: 10.08.12

Panowie pytanie Czy da się przerejestrowac motocykl który jest motorowerem (ma duża rejestracje i i w dowodzie wpis 97ccm) na motorower bez jakichś większych kosztów ??
zawsze ustąp karetce lub straży pożarnej w koncu kiedyś mogą jechać po Ciebie za to nigdy nie ustępuj policji- wkoncu kiedyś mogą jechać po Ciebie
 
wujek
Dodany dnia 30-11-2013 21:31
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

sjaro spokojnie da rade.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
klemens244
Dodany dnia 30-11-2013 22:20
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Na 140/70/12 jeżdżę obecnie. Musiałem pomiędzy zębatkę 38z a bęben dać dystansowe nakrętki M8 bo łańcuch tarł mi o krawędź opony. Przejechałem na tym 1010 km i śruby 4xM8 nie powyginały się - czego mogłem się obawiać. I co ważne: Nie strzelam z klamki. Miękkie zamocowanie zębatki na tylnym kole ZAWSZE jest tłumiony przez te 4-y gumy. Ale też JEDYNE zabezpieczenie zimmering'iem fi ok. 48 mm, budziło moje wątpliwości co to jedynego ZABEZPIECZENIA przeniesienia napędu.
NOTE, cd: Co jest ważne: Wg. przepisów Dopuszczenia Pojazdu do Ruchu Kołowego gł. bieżnika nie może być mniejsza niż 1,6 mm - przy oponach letnich i 4 mm przy oponach zimowych. Nas interesuje raczej pierwszy wariant. I NIE KUPUJ opon starych - powyżej 3-ch lat. Ja się do tego przepisu z zakładów wulkanizacyjnych świadomie NIE DOSTOSOWAŁEM, bo: nie jeżdżę ścigaczem i jeżdżę ok. 60-75 km/h wg. licznika rowerowego, czyli ok. 7 km więcej będzie na liczniku oryginalnym. Wiąże się to już z naszymi "mrówkami"/drżeniem ramy. U mnie latają one po niskiej części pleców. Śmieszne, ale prawdziwe. Jak trzeba to ta moja 110 ccm (1P52BFH) chyżo przyśpieszy na Pz26, czyli bezpieczny zapas mocy jeszcze jest przy konieczności wyprzedzenia. pomimo moich 110 kg. Piszę o tym, bo Twoje kości np 70 kg pozwolą na szybsze manewry tego typu. Klasyczny Pz19 TEŻ daje identyczne walnięcie przy wyprzedzaniu wink
Edytowane przez klemens244 dnia 01-12-2013 05:12
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kropa
Dodany dnia 01-12-2013 02:17
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

lewand, ile splanowałeś? i ogólnie osiągi mu coś wzrosły, czy niezauważalnie?
Części chopper oraz quad 200.
 
Lewand
Dodany dnia 01-12-2013 09:56
Doświadczony biker


Postów: 304
Data rejestracji: 25.09.11

Ile to już nie pamiętam. Z tego co zauważyłem to polepszyła się kompresja no i troche lepiej wkręcał się na obroty co wiąże się z lepszym przyspieszeniem :D
szybki motor szybki gest szybka chwila szybka smierc...
 
Krisztu
Dodany dnia 05-12-2013 20:27
Początkujący biker


Postów: 46
Data rejestracji: 29.08.10

Siemka mam pytanko, mianowicie czy da się ten silnik jakoś podrasować ?:P http://www.pitbik...120-detail Chodzi mi o to ze te 9 koni to jest troche mało. Da się założyć np 140 do niego? albo coś zrobić żeby on pozyskał jakiegoś konika lub dwa? :P
 
szymo_97
Dodany dnia 05-12-2013 22:30
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Dołóż dwie stówki i masz spoko mocniejsze YX 140cc :)
Wyjdzie taniej i lepiej niż tuningi :D
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Krisztu
Dodany dnia 06-12-2013 21:47
Początkujący biker


Postów: 46
Data rejestracji: 29.08.10

Ale ja już niestety posiadam ten silnik co podałem w linku ;p
 
szymo_97
Dodany dnia 07-12-2013 09:13
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Krisztu, dlaczego "niestety"?
Z opinii użytkowników ten silnik jest bardzo dobry :)

Jak chcesz więcej mocy to uderzaj do MRF i im zadaj to pytanie co można tam włożyć w celu "usportowienia". Oni w tym siedzą i wiedzą najlepiej :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: