-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
Mariusz Jakubo
Dodany dnia 08-01-2014 19:31
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 03.07.13

Jest przed kupnem filtra powietrza do Zonga
zastanawiam się czy stożkowy czy zwykły od seryjnego kinga ?
Co według was będzie lepszym rozwiązaniem ?
 
pmimarek
Dodany dnia 08-01-2014 19:45
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

Ja mam stożka takiego http://allegro.pl...53943.html
I bardzo se go chwale co jakiś czas do prania i jest super silniczek dostaje czyste powietrze
A też mam go w zongu
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
arek10220
Dodany dnia 11-01-2014 22:10
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Czy pierścienie 52.40 do 110 podejdą? chodzi mi tylko o olejowe bo kupiłem już drugi cylinder z tłokiem i pierścieniami i dalej mi olej bierze.
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
kamil_gs
Dodany dnia 11-01-2014 23:04
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

tak podejdą, ale myślę że to nie wina pierścieni a tego że pewnie przy rozbieraniu nie dałeś gumowego oringu między głowicą a cylkiem i przez to bierze olej
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
arek10220
Dodany dnia 11-01-2014 23:55
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

To raczej jest wina tych pierścieni bo na zdjętej głowicy widać jak przepuszcza olej. Dzięki ;)
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
klemens244
Dodany dnia 12-01-2014 01:32
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Wiem, że są dwie wielkości tłoków o średnicach 52 mm, Też ta informacja rzuciła mnie na kolana. Dowiedziałem się o ty w firmie Wilmat-Toruń. Nie reklamuję jej, bo oni maja kontrakty TYLKO z firmami. Ale liczne odbyte rozmowy nic nie wnosiły. A tu bach. Często zakładane są właśnie nieodpowiednie tłoki po mimo, że będą działały "prawidłowo". Piszę o tym Bo moim zdaniem jest to cenna informacja. Przemyśl to. Średnicę tłoka w tym przypadku MIERZYĆ należy poniżej pierścieni. Mało kto w Polsce /dilerzy/ jest kopalnią wiedzy jak paru niezłych NAWET magazynierów. Lata praktyki i umiejętności posługiwania się m.in. mikrometrem. Chinole tego nie powiedzą. A kiciarze sprzedadzą wszystko z dużym wdziękiem. Stąd może być pobieranie oleju, itd...
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
arek10220
Dodany dnia 12-01-2014 12:30
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Kupiłem już 3 tłoki z pierścieniami i 2 cylindry i dalej to samo występuje :( Spróbuje jeszcze z tymi większymi pierścieniami.
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
klemens244
Dodany dnia 12-01-2014 19:00
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jasne, że tak. Ale włóż same pierścienie /te większe/ do cylindra i zobacz luzy na zamkach. Żebyś nie miał na styk pierścieni tłokowych, bo zwali się gładź cylindra. Niech mają ok. 0,2-0,4 mm luzu. Przy tej średnicy tłoka będzie O.K. Jak nie można było dostać pierścieni to kiedyś dorabiałem sam od innego silnika o b.zbliżonej średnicy i też nawijałem asfalt na koła bez kopcenia.
Edytowane przez klemens244 dnia 15-01-2014 04:47
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
Dodany dnia 15-01-2014 21:55
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

W jakim zakresie starości opony kupywać ją ? Mowie o uzywanych , a chodzi mi o DOT , zeby np. nie byla opona za stara.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
wujek
Dodany dnia 17-01-2014 17:33
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Pany , oplaca sie brac kolo z Yamahy DT 80 LC II ? 21cali , opnoa , oska , slimak , tarcza. 150zl.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
szymo_97
Dodany dnia 17-01-2014 18:23
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Może być problem dostać na takie duże koło oponę szosową.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
hansrpg
Dodany dnia 17-01-2014 20:22
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Do kompletu warto jeszcze zacisk hamulcowy, jak idzie o oponę to nie ma aż takiej tragedii, na aledogo pod hasłem 21 jest trochę również szosowych gum.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
wujek
Dodany dnia 17-01-2014 20:40
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Z oponą damy rade. Hans a po co mi zacisk skoro mam inne lagi ?
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
hansrpg
Dodany dnia 17-01-2014 23:04
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Coś źle przeczytałem że niby brałeś razem z lagami, ale po ponownej lekturze stwierdzam ze faktycznie nie wymieniłeś ich na spisie części.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Pchla10198
Dodany dnia 01-02-2014 14:32
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 06.07.13

Witam proszę o pomoc!
Kupiłem zębatkę do swojego kinga 13-stu zębową tylko zrobiłem błąd bo kupiłem na łańcuch 428 a nie 420 :( ale czytałem że łańcuchy 428 różnią sie tylko grubością, i chyba to prawda bo sprawdziłem i zębatka nie nachodzi na mój łańcuch, jest grubości 6,5mm.Czy to oznacza że gdybym zeszlifował troche tej zębatki to było by wszystko ok? i nie musiał bym kupować nowej zębatki czy łańcucha?
Kingway King ect
http://www.polska...-50/145110
 
CoX_Rider
Dodany dnia 01-02-2014 16:09
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

Tak, 420 i 428 różnią się tylko grubością. Wystarczy w miarę równo przyszlifować o ok. 1 mm.
Edytowane przez CoX_Rider dnia 01-02-2014 16:10
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
Pchla10198
Dodany dnia 01-02-2014 16:29
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 06.07.13

o wielkie dzięki:) jak sadzisz czym najlepiej było by to zrobić? albo jak?
Kingway King ect
http://www.polska...-50/145110
 
Zipp3k
Dodany dnia 01-02-2014 16:41
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

420 i 428 nie różnią się tylko grubością! Już kiedyś tutaj wstawiałem zdjęcia i test, żeby to udowodnić. ;)
Edytowane przez Zipp3k dnia 01-02-2014 16:42
 
wujek
Dodany dnia 01-02-2014 18:58
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

To jak masz tą zebatke 428 a nie 420 to za chiny nie wejdzie , kolega miał cały napęd 428 a ja mu dałem zebatke 420 to podeszło. Ale odwrotnie to nie zadziała.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
kurzac
Dodany dnia 01-02-2014 19:00
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12


wie ktoś jaka jest dysza w lk 2008 gaźnik pz19 ? ;d czy to róznie dawali .

I mam pytanko czy na pz19 przy 72 cc nie będzie sie dławić przy gwałtownych dodaniu gazu

Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
Przeskocz do forum: