-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
pmimarek
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2013 23:16
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

Masz racje łańcuch to powinien być nowy kupiony a jeszcze lepiej jak by był w komplecie z zębatkami
taki łańcuch to koszt jakiś 50zł więc nie drogo.

Masz rację,powinno odrazu zmieniać się cały napęd.
Edytowane przez Toman94 dnia 14-06-2013 08:35
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
Damian8907
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2013 10:27
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 13.05.13

Skoro kolega chciał kupować używany lańcuch to juz nawet nie chciałem wspominać o zębatkach hehe
Najtańszy zestaw na allegro kosztuje 55 zł może nie jest jakiś mega dobry i trwały ale i tak łańcuch co 3000-4000 km powinno się wymienić a tyle to wytrzyma i najtańszy
 
Kuba95er
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2013 22:03
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

Słuchajcie chłopaki czy jak robię przegląd a motor jest na ojca a ja jestem tylko użytkownikiem to musi ze mną jechać ojciec?
 
kacper00100
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2013 23:02
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 28.04.12

Witam, od jakiegoś czasu odcina mi zapłon na większych obrotach, czy mógł przepalić się moduł? czy może jakaś cewka?
s1.img.pl/v/135808/20120416939.jpg
 
kamil_gs
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2013 23:07
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

może po prostu czas przeczyścić gaźnik ?
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kacper00100
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2013 23:08
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 28.04.12

nie nie, gażnik, zawory rozrząd wszystko okej i została elektryka więc pomyślałem o module ale czy mógł od tak sobie się przepalić?
s1.img.pl/v/135808/20120416939.jpg
 
kamil_gs
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2013 23:42
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

moduł może się na różne sposoby uszkodzić, więc jak możesz to weź od kogoś na chwile i sprawdź :)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kacper00100
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2013 00:05
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 28.04.12

Postaram się skombinować, a od czego np mógł by się przepalić bo bez sensu żebym kupował nowy jak i tak się spali.
s1.img.pl/v/135808/20120416939.jpg
 
wujek
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2013 10:04
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Da rade tak przechylic moto zeby olej sie nie wylal podczas sciagniecia prawej pokrywy?
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
kamil_gs
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2013 10:30
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

musiałby leżeć całkiem na boku tak żeby silnik był niemal o 90* przekręcony ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
FreeDay
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 00:42
Biker


Postów: 109
Data rejestracji: 05.08.12

Siemka :D
Istnieje coś takiego jak 4o zaworowa głowica do silnika 110cc ?
 
grimm33
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 00:45
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Nie słyszałem o czymś takim
 
Kuba95er
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 07:58
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

Mam problem , wczoraj chciałem odpalić swojego quada a założyłem w nim nowy gaźnik dokładnie ten http://allegro.pl...26412.html i jeste problem bo leci mi paliwo do filtra powietrza przez te dwie dysze które widać na ostatnim zdjęciu w line. Gdyby ktoś znał rozwiązanie to proszę o pomoc. Gaźnik był już czyszczony itp ale nic nie pomagało.
 
Kropa
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 10:25
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

Ja to bym obstawiał, że za dużo paliwa dostaje. Wykręć delikatnie śrubkę od mieszanki i zobacz wtedy.
Ogólnie zawsze coś ucieka w filtr powietrza paliwa.
Części chopper oraz quad 200.
 
kamil_gs
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 10:42
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

wyreguluj zawory
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
ShoX
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 19:52
Biker


Postów: 69
Data rejestracji: 01.10.11

http://allegro.pl...76938.html
Czy ten króciec podpasuje do silnika z rozrusznikiem?



Czy Ty się kiedyś nauczysz wstawiać klikalne linki ? I nie, nie pasuje. //kubix
Edytowane przez Kubix dnia 16-06-2013 19:56
 
szymo_97
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 20:45
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Możesz obrócić go o 180* i wtedy pasuje, ale musimy zapomnieć o oryginalnym filtrze powietrza.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kompozytor
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 20:48
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Mam długi problem/dylemat z silnikiem:
-mam silnik złożony (nie mój pomysł) 110 bez uszczelki pod głowicą jest głowica i cylinder wypolerowany i skręcone na chama pod cylindrem między silnikiem jest silikon. Wszystko 110 jest złożone na standardowych szpilkach przez co dekielek od głowicy musiał być zeszlifowany, poza tym tłok był trochę za duży na standardowych szpilkach i musiał zostać lekko przyszlifowany. Moto teraz bardzo kopci i człowiek który to składał powiedział że trzeba kupić tłok i będzie ok.
*rozwiązania według mnie:
1.Kupić ten tłok i dać do mechanika który to składał i nie wiadomo jak długo to pochodzi
2.Kupić nowy zestaw cyl głowice tłok uszczelkę MLS jeśli ją dostanę, chłodnice oleju nowe szpilki do 110 magnetyczny korek spustowy i to skręcić
3.Zostawić moto na wakacje i po wakacjach kupić silnik ??
Dzięki za przeczytanie i proszę o treściwe pomoce ;D Jak widać jestem w dupie bez kasy
 
Mikez
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 21:09
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 18.12.12

ile oleju wchodzi do naszego silnika? w książce znalazłem uwaga ! 1,1l ! co jest dla mnie totalną głupotą. większość mówiła coś ok. 800ml, to też tyle lałem, ale okazywało się, że to o wiele za dużo... dziś wymieniałem olej, kupiłem 1l wlałem ok 700ml, i później spuszczałem, bo było za dużo. ostatecznie, żeby na bagnecie pokazywało dobrze [oczywiście na zimnym, trochę postał od wlania, więc chyba wystarczająco się ustało], zostało mi w bańce 500ml, w dodatku jeszcze trochę wylałem na podłogę, co daje w sumie ok. 400ml wlane do silnika... czy może to być prawidłowe? no chyba, że po przejechaniu się, rozruszaniu oleju i ponownym opadnięciu dopiero wtedy okaże się, że jest za mało? ale nie wydaje mi się, ponieważ przy poprzedniej wymianie było podobnie.
 
szymo_97
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 16-06-2013 21:13
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Kompozytor, kup zwykły tłok i zwykłą uszczelkę pod głowicę i to jakoś poskładaj sam, nie jest to trudne...
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: