Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 23-05-2014 14:05
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Tak jeżeli odcina dać na więcej paliwa tak jakby na niej a jeżeli się przelewa to ująć ale to w granicach minimetra![]() PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 24-05-2014 21:06
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Panowie , podszarpuję mi na drugim biegu , tylko i wyłącznie na dwójce. Co by było tego przyczyną? Dodam że silnik złożony , skrzynia caluteńka , ten popychacz motylka na wybieraku bez luzów , dobrze dokręcony , motylek tak samo. Biegi wchodzą lekko , lecz poszarpuje mi na dwójce. Skrzynie składałem według tego filmiku. https://www.youtu...L5iljZk_Qg |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 24-05-2014 22:23
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
może coś z podkladkami pomieszales, nie oglądam go ale wiem że mogą się trochę silniki bo to w końcu china ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 24-05-2014 22:33
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
A jest coś takiego że niektóre te podkładki miedziane mogą być grubsze/chudsze ? |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 24-05-2014 23:54
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
nie pamiętam, bo dawno nie miałem kompletnej rozłożonej skrzyni, ale kwestia jeden podkładki może mieć wielkie znaczenie.ja jak kupiłem lifana 140 tez miał uszkodzoną dwójkę, nie tyle co szarpał a przeskakiwał bieg więc w ogóle nie dało się jechać, wg mnie winne były kły, z pod jednego tryby wyjąłem podkładkę, pod drugi podłożyłem i jakoś działało choć wciąż strzelał, bo one były już lekko półokrągłe i ślizgały się po sobie.
|
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 27-05-2014 20:27
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Panowie skuter 2T chiński wcześniej śmigał wszystko OK, teraz zapali pochodzi i pochodzi i zgaśnie, potem nie odpali i trzeba kopać i kopać i dać mu spokój i potem odpala ![]() PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 27-05-2014 20:35
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Gaźnik.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
michalool |
Dodany dnia 28-05-2014 22:20
|
Biker![]() Postów: 181 Data rejestracji: 11.07.12 |
czy dość duży nagar na tłoku jest powodem nie możliwością odpalenie motoru ? dodam że przyczyny były takie że zgasiłem moto i nie mogłem odpalić zaciągnęli mnie do domu w domu rozebrałem gaźnik wyczyściłem, sprawdziłem świece, iskra jest gaźnik dobrze wyregulowany, ale jak na 110ccm to było wdłg mnie kopresja powinna być duża jak dołożyłem palec do gwintu świecy w głowicy i zatkałem to powinno mi palca wessać mocno i wypchnąć tak ? yak było tylko że bardzo słabo , ale za to jak przytkałem króciec ssący i powtórzyłem tak samo czynność to kopresja była dobra, więc rozebrałem silnik i na głowicy i na tłoku było bardzo dużo nagaru wyczyściłem tłok i głowicę.. teraz jak to złożę to odpali czy jest jakaś inna przyczyna ? Edytowane przez michalool dnia 28-05-2014 22:57 ![]() ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 29-05-2014 17:00
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Jeszcze nie złożyłeś i nie sprawdziłeś a już pytasz. ![]() |
|
|
kat |
Dodany dnia 29-05-2014 18:41
|
Biker![]() Postów: 92 Data rejestracji: 05.04.13 |
http://allegro.pl...01017.html wejdzie zamiast zwykłem 50.? tzn wiecie do orginalnego silnika |
|
|
wujek |
Dodany dnia 29-05-2014 19:59
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Tak , ale musisz do tego jeszcze mieć wał 110 , szpilki , i łańcuszek rozrządu. |
|
|
kat |
Dodany dnia 29-05-2014 20:33
|
Biker![]() Postów: 92 Data rejestracji: 05.04.13 |
a do 80cc też trzeba przerabia łańcuszek itp.? |
|
|
wujek |
Dodany dnia 29-05-2014 20:46
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Niee , kupujesz zestaw 72cc , składasz , docierasz i ło ![]() |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 29-05-2014 20:52
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Do 110 potrzebne są nowe szpilki? Bo mi mechanik mówił, że oryginalne też mogą być. |
|
|
wujek |
Dodany dnia 29-05-2014 21:20
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Taa? A nie mówił że na spuszczonych kołach można jeździć ? Bez oleju w silniku itd. ? Do przeróbki z 50/72 na 110 potrzebne są: Głowica uzbrojona 110cc Cylinder z tłokiem kompletnym 110cc Szpilki do 110cc Wał do 110cc Łańcuszek rozrządu do 110cc 84ogniwa Sprawne ręce , trochę czasu i odpowiednie narzędzia. ![]() Do przeróbki z 50 na 72 potrzebne są: Głowica uzbrojona 72cc Cylinder z tłokiem kompletnym 72cc No i do roboty. ![]() |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 29-05-2014 21:45
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Okej dzięki. A gaźnik pz19 do 110 pasuje czy coś zmienić? |
|
|
wujek |
Dodany dnia 29-05-2014 21:47
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
W pz19 wym. dysze i lata jak głupi. ![]() |
|
|
kat |
Dodany dnia 29-05-2014 22:27
|
Biker![]() Postów: 92 Data rejestracji: 05.04.13 |
a do przeróbki 50/80 to moży bysć stary wał i stary łańcuszek rozżądu |
|
|
michalool |
Dodany dnia 30-05-2014 14:29
|
Biker![]() Postów: 181 Data rejestracji: 11.07.12 |
michalool napisał/a: czy dość duży nagar na tłoku jest powodem nie możliwością odpalenie motoru ? dodam że przyczyny były takie że zgasiłem moto i nie mogłem odpalić zaciągnęli mnie do domu w domu rozebrałem gaźnik wyczyściłem, sprawdziłem świece, iskra jest gaźnik dobrze wyregulowany, ale jak na 110ccm to było wdłg mnie kopresja powinna być duża jak dołożyłem palec do gwintu świecy w głowicy i zatkałem to powinno mi palca wessać mocno i wypchnąć tak ? yak było tylko że bardzo słabo , ale za to jak przytkałem króciec ssący i powtórzyłem tak samo czynność to kopresja była dobra, więc rozebrałem silnik i na głowicy i na tłoku było bardzo dużo nagaru wyczyściłem tłok i głowicę.. teraz jak to złożę to odpali czy jest jakaś inna przyczyna ? ponawiam pytanie, dziś złożyłem wszystko i nadal nie chce odpalić.. pomocy ! ![]() ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 31-05-2014 10:32
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Rozrząd ustawiłeś dobrze? Bo coś mi tu głowica śmierdzi. |
|
Przeskocz do forum: |