Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 12-06-2014 22:51
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Mam problem gdyż po zmianie z 72ccm na 110ccm, King nie chce wkręcić się na wysokie obroty (przerywa). Jaka może być tego przyczyna??
Edytowane przez xavirr3007 dnia 12-06-2014 22:51 |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 13-06-2014 15:30
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
Siema, słuchajcie chłopaki zauwżyłem wczoraj, że jak jadę to mi coś trzęsie tył i stanąłem, patrze na opone a tam wywaliło mi jajko. Czemu tak się stało i czy te oryginalne koła są bezdętkowe czy nie? Dzięki z góry za odpowiedź. |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 13-06-2014 16:37
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
Kuba95er napisał/a: Siema, słuchajcie chłopaki zauwżyłem wczoraj, że jak jadę to mi coś trzęsie tył i stanąłem, patrze na opone a tam wywaliło mi jajko. Czemu tak się stało i czy te oryginalne koła są bezdętkowe czy nie? Dzięki z góry za odpowiedź. normalna rzecz że opona się zużywa, jedna szybciej druga wolniej, zależy jaką masz wersje bo w Lk jest bezdętkowa (tubeless) a w xt/GW dętkowa(tubetype), sprawdź jaki masz na;pis i bd wiedział xavirr3007 napisał/a: Mam problem gdyż po zmianie z 72ccm na 110ccm, King nie chce wkręcić się na wysokie obroty (przerywa). Jaka może być tego przyczyna?? źle wyregulowany gaźnik, zawory może źle ustawiony rozrząd |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 19-06-2014 11:25
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
Dzięki, opona wymieniona ale co najdziwniejsze pojechałem do wulkanizacji i zdejmujemy koło a jajko znikło ![]() |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 21-06-2014 21:23
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
Mam jeszcze jedno pytanie,mam zamiar kupić koło do swojej maszynki znalazłem coś takiego http://allegro.pl...02001.html i tu zaczyna się moje pytanie czy ona wejdzie bez żadnych przeróbek? |
|
|
wujek |
Dodany dnia 21-06-2014 21:47
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Kuba polecałbym 15 cali nie 16 , nie wejdzie bez przeróbek. Napewno będziesz musiał dorobić tuleje dystansowe i spasować linie zębatki tylnej z przednią żeby łańcuch szedł prosto , bo Ci zębatki będzie ścinać , a nawet spadał. ![]() |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 21-06-2014 22:21
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
Aha,a to samo pytanie toczy się koła 15'? |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 22-06-2014 11:17
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
no.
Części chopper oraz quad 200. |
|
|
wujek |
Dodany dnia 22-06-2014 11:53
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Tak , i jak już 15 cali to polecam Honde Shadow/Rebell 125 ![]() ![]() ![]() Niżej masz parę zdjęć mojego kółka. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 22-06-2014 19:12
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
Wujek,dzięki za odpowiedzi są konkretne,A i jeśli miałbyś chwile czasu to poprośił bym o wspomnianą instrukcję![]() Edytowane przez Kuba95er dnia 23-06-2014 16:57 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 23-06-2014 00:16
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Przypatrz się dwóm pierwszym zdjęciom i pomyśl trochę , masz jak na tacy , zabierak na pierwszym zdjęciu i na drugim + co z zębatką. ![]() ![]() |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 23-06-2014 21:09
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Witam was. I odrazu z problemem;/ a mianowicie miałem wcześniej taki filtr (innego zdj nie mam ) ![]() a teraz mam taki http://img06.alle...4290830886 tamten mnie zostawił haha ;/ i kupiłem taki na miescie zakładam a on tylko troszkę wkręca się na obroty, ściągne go całkowcie maszyna gwizda i lata. Moze ta siatka być za mała ? mimo że gabarytowo wiele nie odbiegają od siebie. Kolejne pytanie czy przez zła regulacje mogę sobie wypalić dziurę w tłoku xD albo go przypalić albo jeszcze zawory ,,wypluć,, ? Ile mniej więcej ustawiacie składu ? Gaźnik to PZ 30 Edytowane przez Kompozytor dnia 23-06-2014 21:10 PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 23-06-2014 21:45
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Ten drugi ma mniejszą powierzchnię filtrującą dlatego moto słabo idzie. Co do składu mieszanki to każda zmiana parametrów układu zasilania silnika wymaga dostrojenia gaźnika inaczej silnik będzie miał zbyt bogatą lub ubogą mieszankę. Sposobu regulacji nikt ci nie poda na tacy bo każdy silnik/gaźnik/filtr inaczej współpracuje. Podpowiem tylko że skład ustaw na fabryczną wartość dla posiadanego gaźnika i wpierw ustaw wysokość iglicy (wyżej/niżej), przegoń dobrze moto w trasie na więcej niż połowie manetki i sprawdź kolor świecy, podreguluj na iglicy i znów świeca, jak będzie dobrze to wtedy robisz trasę na 1/4 do 1/2 manetki dając sporo silnikowi popracować na niskich obrotach, po powrocie daj mu kilka minut na wolnych obrotach (możesz pojeździć bez dodawania gazu) i wtedy sprawdzasz świecę i regulujesz skład mieszanki odpowiednią śrubą. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 23-06-2014 22:38
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
A skąd mam jeszcze wziąć np. tą fabryczną wartość? |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 23-06-2014 23:41
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Szukasz gaźnika w sieci i masz jego wszystkie dane. Po 2 minutach znalazłem dane dla pierwowzoru wspomnianego gaźnika pz30 czyli dla mikuni vm3 i jest ti wartość 1,5 do 2 obrotów, co by się nie działo nie można przekroczyć wartości 3. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 24-06-2014 12:04
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Wielkie dzięki Hans ![]() PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 24-06-2014 18:31
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Jest taka sprawa, odstawiłem kinga do mechanika w celu regulacji i on powiedział mi że mam zwężkę w wydechu. Chciałbym się dowiedzieć jak ją wyciągnąć. Wyczytałem gdzieś że trzeba rozciąć kolanko tylko nie wiem jak i w którym miejscu. |
|
|
jacol |
Dodany dnia 24-06-2014 21:13
|
Początkujący biker![]() Postów: 20 Data rejestracji: 27.04.13 |
Ma ktoś na forum łośa z dwoma wydechami? Spodobało mi się to i chciałbym zobaczyć jak takie coś zamontować.
...Motocykl mą miłością, lecz nie dam mu się zabić... |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 24-06-2014 23:31
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
musisz mieć dwa i pospawać kolanka, inaczej się nie da. Spawać trzeba zaraz za głowicą
|
|
|
robert6b |
Dodany dnia 25-06-2014 20:37
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
siemka czy ma ktoś może rozmiary oznaczenia simeringa tego w dźwigni od zmiany biegów |
|
Przeskocz do forum: |