Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
wujek |
Dodany dnia 25-06-2014 22:02
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
A masz stary? Jak tak to na nim masz wymiar. ![]() |
|
|
robert6b |
Dodany dnia 25-06-2014 22:38
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
mieć mam ale poxiliną lekko zakryty jest i nie widać |
|
|
Rebeliant98 |
Dodany dnia 26-06-2014 09:03
|
Początkujący biker ![]() Postów: 14 Data rejestracji: 21.06.14 |
potrzebujesz jeszcze tych wymiarów ? jeśli tak to prosze : 11.6/24/10 tak pisze na moim ![]() |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 27-06-2014 12:11
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Mam duzy problem. Po założeniu zestawu 110 ccm do kinga silnik przerywa. Gaźnik, zawory, rozrząd jest dobrze wyregulowane .Zmieniłem też dysze na większe. Czy przyczyną może być to że mój silnik ma 2 cewki?
Edytowane przez xavirr3007 dnia 28-06-2014 21:40 |
|
|
Rebeliant98 |
Dodany dnia 27-06-2014 13:09
|
Początkujący biker ![]() Postów: 14 Data rejestracji: 21.06.14 |
Jesli wczesniej działał to to nie powinno miec znaczenia ![]() |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 27-06-2014 13:16
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Wszystko zmieniałem. A przyczyną tego przerywania może być wypluta uszczelka pod głowicą??
Edytowane przez xavirr3007 dnia 27-06-2014 14:04 |
|
|
Rebeliant98 |
Dodany dnia 27-06-2014 15:33
|
Początkujący biker ![]() Postów: 14 Data rejestracji: 21.06.14 |
no jak najbardziej ![]() ![]() |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 28-06-2014 17:57
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
przed rozbieraniem silnika rozrząd był przesunięty o 1 cm za znakiem na magnecie a przy składaniu ustawiłem równo na znakach. czy to też może być przyczyną przerywania i nie wkręcania się na wysokie obroty?? |
|
|
wujek |
Dodany dnia 28-06-2014 21:12
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Jak równo są znaki to dobrze , pokaż nam ten twój zapłon 3 cewkowy. ![]() |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 28-06-2014 21:39
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
sorry pomylilo mi sie już poprawiam
Edytowane przez xavirr3007 dnia 28-06-2014 21:40 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 28-06-2014 21:41
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Aa , no to nie ma nic do tego że dwie cewki , zmień tą uszczelkę , dobrze skręć ma działać. Dobrze ustaw rozrząd , zawory , gazior i jazda. ![]() |
|
|
Rebeliant98 |
Dodany dnia 28-06-2014 22:30
|
Początkujący biker ![]() Postów: 14 Data rejestracji: 21.06.14 |
o centymetr był przesunięty ?? ![]() |
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 29-06-2014 12:02
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
no nie nawalał właśnie, jeszcze takie pytanie mam czy można podłączyć cewkę wysokiego napięcia z simsona do kinga żeby sprawdzić czy tamta jest dobra??
Edytowane przez xavirr3007 dnia 29-06-2014 12:59 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 29-06-2014 13:25
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
jak jest 12V to tak, jak 6 to nie
|
|
|
xavirr3007 |
Dodany dnia 29-06-2014 18:05
|
Początkujący biker![]() Postów: 27 Data rejestracji: 24.04.14 |
Już naprawiłem ![]() |
|
|
Kedziorek |
Dodany dnia 29-06-2014 19:04
|
Biker![]() Postów: 193 Data rejestracji: 01.01.13 |
Wyreguluj go ![]() Edytowane przez Kedziorek dnia 29-06-2014 19:05 |
|
|
Rebeliant98 |
Dodany dnia 29-06-2014 22:56
|
Początkujący biker ![]() Postów: 14 Data rejestracji: 21.06.14 |
Dokładnie jak pisze Kedziorek wyreguluj, jak da rade i będzie gitara a wgl jakie masz dysze w gaźniku ?? i jaki przelot tego gaźnika masz? |
|
|
Kuba95er |
Dodany dnia 30-06-2014 20:24
|
Biker![]() Postów: 68 Data rejestracji: 08.07.11 |
Siema chłopaki. Jest taka sprawa. Potrzebuje rady, chcę kupić samochód, mam bardzo fajna asterkę 1 z 2001r. w sedanie silnik 1.4 8v od 1 właściciela (sąsiad mojego chrzestnego). Ogólnie samochód bardzo ładnie wygląda , ma male wgniecenie na drzwiach i progu, 2 malutkie odpryski na tylnej klapie i pęknięte jedno lusterko minimalnie, aa i w bagażniku obicie nie trzyma sie ale to norma w oplach. Silnikowo super chodzi wszystko wymieniane na czas, 162000 przebieg potwierdzony. Do autka dorzuca radio cd, aluski 15" opla i zimówki na stalowych. Cena jaką podał 4000. Co wy myślicie o tym? Czy warto? Mogę zdjęcie tego wgniecenia pokazać jedynie.
Edytowane przez Kuba95er dnia 30-06-2014 20:25 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 30-06-2014 20:45
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Od wgniotki i odprysków zaraz zacznie szerzyć się rdza, ale to już przypadłość opli. Co do wróżenia z fusów (bo tyle można po dość skąpym opisie) to biorąc pod uwagę rok i cenę oraz potwierdzony przebieg to może być warto, ale to piszę nie widząc maszyny.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
didi1102 |
Dodany dnia 30-06-2014 20:55
|
![]() Biker ![]() Postów: 104 Data rejestracji: 25.06.12 |
za 2500 kupilem vectre 2,0 dti spalanie 6 miasto 4 trasa :-) jak twoj nie ma gazu to bałl bym sie spalania te silniki potrafią spalić 8 - 10l (mam golfa 1,4 i pamietam spalanie corsy :-P ) podobnie z gazem (opel senator 3,0 spalał mi w mieście około 10-12l a opel record z 1978r poj.2.0 mieścił sie w 10l gazu)czesci tanie a wgniota ... bedzie ich wiecej po zimie ![]() Edytowane przez didi1102 dnia 30-06-2014 21:02 ![]() |
|
Przeskocz do forum: |