Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
sztomo |
Dodany dnia 02-08-2014 23:33
|
SuperVIP![]() Postów: 8 Data rejestracji: 22.07.14 |
Kupiłem niedawno choppera do remontu i poprzedni właściciel próbował przerobić elektrykę i wszystko pomieszał. Rozebrałem wszystko i połączyłem według schematu tyle, że na schemacie nie miałem takiej diody, a widziałem ją w sklepie z częściami i nie wiem czy jest ona niezbędna. Znalazłem też dwa kable połączone diodą taką http://www.image....o/do15.jpg Nie była ona w skrzynce z przodu tylko w peszlu, owinięta taśmą izolacyjną, tylko że jeden z drucików jest urwany. Dlatego chcę wiedzieć gdzie podłączyć tamtą diodę, aby wiedzieć, czy spełniała tę samą funkcje co ta. Edytowane przez sztomo dnia 02-08-2014 23:35 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 03-08-2014 00:25
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Ahaaa , to w takim razie polecam Klemens'a , on o kablach wie najlepiej w łosiu. ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 03-08-2014 14:29
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wujek.... ale Ciebie wyczułem. Wpadłem na chwilę wyspać się na własnym koju i zpowrotem na dalsze trasy w innej pojemności. Sztomo masz tu schemat tejże diody: [IMG] http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/59/9hvk.jpg[/IMG] Jak wiesz powoduje ona przepływ w jedna stronę strumienia ładunku elektrycznego tzw. prądu, czyli blokada przepływu w odwrotną stronę Jak masz inny schemat niż Nasz do swej hulajnogi to podaj. Rozpracuje sie go. Lewa. Edytowane przez klemens244 dnia 03-08-2014 14:36 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
sztomo |
Dodany dnia 03-08-2014 16:16
|
SuperVIP![]() Postów: 8 Data rejestracji: 22.07.14 |
Dzięki klemens244, mój schemat jest identyczny jak ten który podałeś tylko, że był przetłumaczony na polski i osoba która go przetłumaczyła musiała zapomnieć o tej diodzie. Wielkie dzięki ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 03-08-2014 16:21
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Nie gadaj na głos, bo ten schemat tłumaczył człowiek, który tu się objawia.Ale ta dioda występuje w określonych przypadkach, dlatego chciałem Twój schemat. Skoro go nie masz to też tak bywa. Jak będziesz miał jakakolwiek zgryz z elektryką to wal śmiało. Po to tu jesteśmy. Ty też dla pozostałych kolegów. LwG
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 06-08-2014 14:20
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Mam pytanie zakupiłem quada 110 przód-luz-tył chodził ładnie kupiłem go za grosze nie palącego chodził chodził aż wczoraj jechałem sobie i coś zaczęło pukać w silniku jak by się coś od czegoś oderwało, dalej wracałem i zablokowało mi napęd tzn wałek z zębatką zdawcza, i nie drgnął dziś poszarpałem i ruszyłem go ale jak wrzucę ,,bieg,, do przodu np chwile ciągnie a potem przeskakuje i idzie luźno. Dodam że jak zdejmę pokrywę od magneta magnetem kręcę jest kompresja i wg a nie ciągnie zębatką . Mogła się posypać skrzynia ?
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 06-08-2014 15:03
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Trzeba zdjąć pokrywę od strony sprzęgła /po spuszczeniu oleju/, bo najprawdopodobniej jest niedokręcony "ustalacz" określonego biegu:![]() który jest w tym miejscu / na klucz ampulowy nr5/: ![]() Te foto jest do skrzyni manual, ale w swojej masz tylko 3-y położenia; przód, luz, tył. Tak mi się wydaje, bo jest to najczęstszą przyczyna takich skutków które opisałeś. Edytowane przez klemens244 dnia 06-08-2014 15:06 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 06-08-2014 15:28
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Ok już idę rozkręcać i zaraz odpowiem ![]() Edytowane przez Kompozytor dnia 06-08-2014 17:25 PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 06-08-2014 19:23
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Masz podkładkę z koniecznością odgiecia "wąsów":![]() Przy montażu podkładkę o PRZEKROJU ścietego stożka załóż mniejszą średnicą na zewnątrz. Edytowane przez klemens244 dnia 06-08-2014 19:24 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
sztomo |
Dodany dnia 06-08-2014 21:53
|
SuperVIP![]() Postów: 8 Data rejestracji: 22.07.14 |
Mam pytanie, czy jest duża różnica w wielkości cylindra 110 od 50 ccm i czy np. policjant mógłby zauważyć, że nie jest to 50? |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 06-08-2014 22:18
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
nie
|
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 06-08-2014 22:18
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Nie jest to duza różnica i wątpię żeby się spostrzegł aczkolwiek na nim jest napisane 107. 1. Nakładasz silikon na napis 107 i ładnie go zasmarowujesz. 2.Przed montażem najlepiej szlifierkę przystaw zeszlifuj i przymaluj i bajka xD . A odnośnie mnie nie oddala mi się dziś na nakretka jutro ja jeszcze przyatakuje ostro. ![]() Kurde skasowało mi się to co się upisałem chyba z 15 min ;/ Ale odkręciłem tą nakrętkę w końcu sciągnąłem wszystko i tak to u mnie wygląda ![]() ![]() ![]() Czasami jak szarpnę mocno to wskoczy w następny dołek po luzie i kreci się ale nie zrobi całego obrotu i juz zacznie mi się coś tam w środku blokować. A więc muszę rozbierać silnik dalej xD? Edytowane przez Kompozytor dnia 09-08-2014 14:58 PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 09-08-2014 18:07
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
![]() Dajesz na luz. Dokręcasz te dwie rzeczy. I ma to hulać , nie może się blokować , może jedynie przerywać jeśli miałbyś ubytki na kolach zębatych skrzyni biegów. Pokaż jeszcze jak wygląda sytuacja od strony zębatki zdawczej często przez poluzowaną śrubkę od czujnika luzu lubi zabierak latać po silniku i nie wybierać dobrze biegów. Stąd blokowanie się skrzyni itd. Miałem tak ostatnio. A i jak piszesz coś długiego to polecam w notatniku , bo tu robi się błąd taki że forum wylogowuje Cię i potem ten cały tekst przepada. ![]() Edytowane przez wujek dnia 09-08-2014 18:09 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 09-08-2014 19:01
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Chłopaki. Te zdjęcia pokazują moment, kiedy koło z wielowypustem nie weszło w koło z otworami na wałku głównym. Jak silnik pracuje to ten "synchronizator" niweluje ten stan. Rzecz jasna w prymitywnym stopniu. Ale jest to rewelacyjne zdjęcie co do wymienionego stanu. Musorgski: zrób tak jak Ci napisaliśmy, czyli zlikwiduj luzy. Ręką nie wrzucisz tak płynnie biegów jak nogą, bo są inne momenty skrętu. A w takich sytuacjach CITO: to dzwoń na komórkę. Wujek: śrubka do czujnika zmiany biegów - u nas- jest w części zębatki zdawczej, więc może tylko wylecieć na zewnątrz. Edytowane przez klemens244 dnia 09-08-2014 19:05 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 09-08-2014 20:11
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
A więc luzu tam nigdzie nie ma wujek od strony zębatki jest śruba na imbus i ją kręcąc kręcę tą ,,gwiazdą,, a wiec łapę ją i śrubę na imbus i jest dobrze do ciągnięta aczkolwiek odkręciłem i dokręciłem, dalej w miarę jak mówicie ręka/noga od zmiany jest różnica dalej wrzucę bieg kręcę kręcę i idzie ładnie coś przyblokuje lekko ale idzie dalej. Ale czasami coś tak przyblokuje że nawet nie drgnie! i to mnie martwi bo z tamtymi blokowaniami silnik sobie poradzi lekko jak się będzie toczył. Pomyślcie wy i ja ;D i może go jutro skręcę i jak będzie ok to zaje a jak nie rozpołowię ten wehikuł.
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-08-2014 09:03
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Dobrze by było gdybyś to pieruństwo nam nagrał. A co do tego czujnika klemens to jeśli się od niego śrubka odkręci to wybierak zaczyna się przesuwać lewo-prawo pod czas zmiany biegów. ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 10-08-2014 20:57
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Hm... wybierak to jest inny regał przecież. Co jest grane ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
jobal_96 |
Dodany dnia 11-08-2014 17:16
|
![]() Biker ![]() Postów: 95 Data rejestracji: 13.04.13 |
Czym różnią się cylindry i głowice Moretti od tych innych żeliwnych? One naprawdę są aluminiowe? http://allegro.pl...15484.html |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 11-08-2014 18:18
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Wszystkie głowice są aluminiowe ![]() A co do cylindra to skoro napisali aluminium to faktycznie jest aluminium (z zewnątrz też się trochę różni żebrami niż zwykłe żeliwo, więc myślę, że nie oszukują). GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 11-08-2014 23:38
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Ten nie jest aluminiowy. Z żebarkami przeciwnie do żeliwnych są aluminiowe. Np ten. ![]() |
|
Przeskocz do forum: |