-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
szymo_97
Dodany dnia 12-08-2014 00:08
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

To, że ma inaczej żeberka to nie znaczy, że nie jest aluminium :)
Tamten ma takie charakterystyczne cienkie żeberka jak właśnie aluminium. Myślę, że sprzedawca nie miałby co kłamać, bo zaraz by miał pełno reklamacji jakby okazało się, że to jednak żeliwo :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
Dodany dnia 12-08-2014 00:16
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Kup > zeszlifuj farbe > polej woda z sola i zobaczymy czy aluminium czy zeliwo. :)
 
szymo_97
Dodany dnia 12-08-2014 00:38
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Wystarczy dołożyć magnesik :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
Dodany dnia 12-08-2014 10:41
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Szymo , tulei cylindra może się przyssać. :)
 
jobal_96
Dodany dnia 12-08-2014 12:37
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Przyjrzałem się bardziej i rzeczywiście tuleja cylindra jest chyba żeliwna...Po jaką cholerę? Byłby naprawdę dobry cylek gdyby był w całości aluminiowy. No trudno, dobre i to ;) Zamawiam i przerabiam na 110 happyorange
 
wujek
Dodany dnia 12-08-2014 23:06
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Tuleja raczej nie może być aluminiowa. Z tego co mi się wydaję.
 
jobal_96
Dodany dnia 13-08-2014 01:01
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Może być, jeżeli jest pokryta np. nicasilem.
 
klemens244
Dodany dnia 13-08-2014 13:36
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Tak, ok. 1000 zł + Do usługi należy doliczyć koszty wysyłki pocztą kurierską do Wielkiej Brytanii i z powrotem, tj. 379 PLN.
Nadawaj, nowe technologie są NAPRAWDĘ potrzebne. Ale cena dla nas jest zbyt duża. Nawet dla starej BMW.

Wujek, jesteś O.K. sam szukałem czegoś poza radiatorami z tego materiału. Wszędzie są tuleje żeliwne, bo wsp. ścierania/po przeliczeniu/ jest w mikrometrach. Reasumując -jasne że żeliwo. Jeżeli Ktoś ma inne zdanie niech nadaje....
Edytowane przez klemens244 dnia 13-08-2014 13:44
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
tomi667
Dodany dnia 17-08-2014 16:11
Awatar

SuperVIP


Postów: 4
Data rejestracji: 14.07.14

Czy ktoś posiada stopkę centralna w łośku? Jeśli tak to czy można jakieś zdjęcia jak wygląda i gdzie jest mocowana?
 
szymo_97
Dodany dnia 17-08-2014 17:56
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

No nie ma nicasilu, ale aluminium mimo wszystko dużo lepiej oddaje ciepło niż żeliwo :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
Dodany dnia 17-08-2014 21:37
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

1.Tomi: Sam wyspawałem centralny, który jest Bardzo pomocnym ustrojstwem. Są tu gdzieś moje foty z miejscami i wymiarami. Jak nie znajdziesz to powiedz, bo znowu dostanę za spam ocenę niedostateczna pomimo przerwy w lekcjach. Co jest w tym ważne: ja zrobiłem dwukrotnie swoje plany. Drugie wykonanie było w wersji z przedłużonymi amorami o 5-ć cm poprzez przedłużki. Sprecyzuj co masz lub co chcesz mieć. Pomogę Ci w tym. Całość funkcjonuje od ponad roku.
2. Alu jest powszechnym wymysłem stosunkowo od niedawna. Ja zostawiłem w domu grzejniki żeliwne rezygnując z estetycznych paneli aluminiowych. Dlaczego ?: bo żeliwo dłużej trzyma ciepło, a aluminium szybciej je oddaje do otoczenia. Pojęcie "lepiej" jest pojęciem względnym. Ale wiemy o co chodzi. W elektronice leciutkie radiatory są rewelacyjne do mostków, kart graficznych, czy chłodzenia procków w typie 4-6 pipecool. W motoryzacji zawsze wpłynie na cenę jednostki. A głupoty wypisywane przez sprzedawców są nieograniczone, jakby czajnaland przestawił się z badań kosmicznych na silniki 4T. Na każdy temat patrzeć należy szerzej, bo mózg nam zardzewieje jak w fabrykach naszych silników. A "handlowcom" w to graj. Prawda Jobal ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
jobal_96
Dodany dnia 18-08-2014 22:02
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Trzeba też zrozumieć, że sprzedawca chce po prostu jak najwięcej zarobić, a to co napisze ma mu w tym jak najbardziej pomóc. Napisał "cylinder aluminiowy" i ma rację tak jest, ale nie zupełnie..tak samo jak i człowiek w wiekszości składa się z wody, lecz nie można powiedzieć- człowiek to woda.

Czy dobrze zrobiłem zamawiając taki moduł do 4t, ktoś z Klubowiczów posiada?
barton-motors.pl/allegro/moto/modulzaplonowytuning3.png
 
klemens244
Dodany dnia 18-08-2014 22:17
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jobal: posiadam, dzięki za przypomnienie, Jest poza wizualną różnicą taki sam ALE... zwróć uwagę na podłączenie białego z żółtym, może trzeba je zamienić u Ciebie. Bo to jest zasadnicza różnica pomiędzy schematem 2T i 4T. Napisz jak litera "Z" kolory podłączenia we wtyczce. Damy radę. Chłopaki już napisali, że jet to chwyt reklamowy obroty/ napięcie.Mam swoją pełną analizę ładowania 2/6 cewkowego iskrownika. Ale to temat na pracę...jakąś.
Aha: Człowiek to 80 % H2O a 20% to już jest fabryka chemii fizyki i matematyki + wiele bio...analiz.
Edytowane przez klemens244 dnia 18-08-2014 22:30
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
jobal_96
Dodany dnia 18-08-2014 22:50
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Jeżeli na 4t będzie grać, to myślę że dam radę to podłączyć, wiele rzeczy wolę rozwiązywać sam- sprawia mi to przyjemność, a i więcej zapamiętam z lekcji.
Oczywiście jeżeli niedomagam to wtedy pytam. Klemens, widzę że uwielbiasz wszelakie porownania, analizy, testy różnych podzespołów wpływających na pracę czy to zachowanie naszych jednośladów <brawo> Bardzo jest to pomocne w wyborze, tak trzymaj.
 
klemens244
Dodany dnia 19-08-2014 01:44
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Będzie grać. U mnie jest jeszcze led, który nie świeci się, ale to odstawiłem. Miedzy wierszami czytam, że masz pasje. Mam dużo zdjęć dot. tychże analiz do silników i wszystkiego co jest w naszych hulajnogach. Jak będziesz coś pisał to przeleć moje "dyskusje" a jak będzie ich mało to uzupełnimy. Na pewno nie uwielbiam tych "zalet", które sa w każdym biker'ze. Hm... sytuacje stawiają nas przed kolejnymi problemami: czy olać, czy to rozwiązać. Sam wiesz o co chodzi. Jestem w podobnym wieku...ale mam dwa klucze oczkowe więcej, co ułatwia, montaż silnika bez "rezerwowych" części na drugą maszynę hahahaha. Na pewno uderzę do Ciebie jak będę miał problem. Jesteś O.K. Niewielu aktywnie nadających chłopaków z Twoją wiedzą w dociekliwości zostało. Lubisz forum ? Załóż nowy temat: Awaria i co zrobić... w zależności co poleciało/nawaliło z dopiskiem nie dot. roztrzaskania się na drzewie /hm.../ Do analizy...., bo temat będzie dynamitem w tym i innym klubie też. ZOBACZYSZ sam... LwG. 99% problemów rozwiązemy. !% zostawiam na tematy przy ognisku, hahahaha.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
jobal_96
Dodany dnia 20-08-2014 16:54
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Kupiłem szpilki pod 110cc zestaw, jednak okazało się, że mają one średnicę mniejszą od średnicy otworów w cylindrze i głowicy. Tak ma być? może i banalne pytanie ale robię to po raz pierwszy.
Edytowane przez jobal_96 dnia 20-08-2014 16:55
 
hansrpg
Dodany dnia 20-08-2014 20:34
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Szpilka ma się wkręcić w otwór w karterze silnika i ma do niej pasować nakrętka głowicy, miejsce powinno być bo często szpilkami idą kanały olejowe.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
klemens244
Dodany dnia 20-08-2014 20:53
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

To chyba dobrze, bo by się nie zmieściły......hm. Mają średnicę 5,1 mm a nakrętki są pod klucz nr 10:

[IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/855/ujmt.jpg][/IMG][/URL]

Dawaj dalej...
Edytowane przez klemens244 dnia 20-08-2014 20:57
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
jobal_96
Dodany dnia 20-08-2014 20:54
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Tyle to wiem...ale kanały olejowe do czego? W obecnym zestawie(50cc) nie było żadnego luzu.
 
klemens244
Dodany dnia 20-08-2014 20:59
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Sprecyzuj, bo szkoda czasu na foty. Jak to do czego ?
Edytowane przez klemens244 dnia 20-08-2014 21:11
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: