Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Strona 1 z 2: 12
|
Jak dotrzeć kinga i na jakim oleju
|
|
Kikutowiec |
Dodany dnia 04-10-2011 21:59
|
Początkujący biker![]() Postów: 11 Data rejestracji: 01.10.11 |
Tak jak w temacie , dzisiaj po dzisiejszej przejażdżce moje pierścienie się wykończyły,zgasł i nie chciał zapalić po pchaniu kinga przez ok 15 km do domu zacząłem go rozbierać ,wylałem stary olej(syntetyk),gdy ściągnąłem tłok pierścienie były wyjechane ![]() ![]() Edytowane przez PeeTER dnia 31-01-2012 20:31 |
|
|
Spoksik |
Dodany dnia 04-10-2011 22:20
|
Biker![]() Postów: 73 Data rejestracji: 16.03.10 |
Powiem tak. Nie oszczedzaj go, nie jezdzij 15km/h tylko normalnie. Ja docieralem na polsyntetyku
Siła, Masa, Galareta... ![]() Mój jeden post zabija twój temat.... Używaj Opcji Szukaj ![]() To nie boli! ![]() |
|
|
pawel94 |
Dodany dnia 04-10-2011 22:21
|
Moderator![]() Postów: 126 Data rejestracji: 16.03.10 |
Polecam olej Elf 4dx ratio 20W50. Ja raczej zawsze docierałem jezdzac na poczatku w miare łagodnie a potem stopniowo jezdziłem coraz bardziej agresywnie.I dotarł sie zawsze bardzo dobrze |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 04-10-2011 22:32
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
Jeździsz nieco łagodniej niż normalnie, nie oszczędzasz go, lecz czasami walisz po garach, aby przepalił ![]() Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 04-10-2011 22:42
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
Pierwsze 100km jeździj powoli, staraj się nie przekraczać 40km/h i rób częste przerwy, silnik będzie się mocno grzał. Do 300km jeździj już względnie normalnie, ale uważaj na wysokie obroty, prędkość do ok. 55km/h. Do 500km już nie masz większych ograniczeń, ale staraj się go nie piłować. Pamiętaj: 1. Podczas docierania nie liczy sie prędkośc, tylko obroty silnika 2. Pierwsze 30km jest dla silnika bardzo ważne, jeśli nie najważniejsze. 3. Rób raz na jakieś 30km kilkusekundowe sprinty do maks. obrotów na ostatnim biegu. 4. Przez okres docierania masz bezwzględny zakaz stuntu, palenia gumy, ścigania się czy innych popisów. 5. Unikaj wysokich obrotów. Nie wiem dlaczego większość pisze żeby jeździć normalnie, najpierw ludzie piszą że docieranie to najważniejszy okres z życia silnika a potem żeby tego silnika na dotarciu nie oszczędzać, gdzie tu jest sens !? Potem jest multum tematów o słabych osiągach a diagnoza brzmi "źle docierałeś silnik"... Edytowane przez pawelka23 dnia 04-10-2011 22:46 |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 04-10-2011 22:57
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
1. Nowe silniki, wg. wielu specjalistów nie wymagają docierania. 2. Ja osobiście jestem zwolennikiem lekkiego docierania (takiego jak napisałem). 3. Docieranie w stylu maks. 25km/h, maks. pięciokilometrowe przejażdżki, długie przerwy, itp. to zabójstwo dla osiągów w przyszłości. 4. Podczas docieranie nie wolno mulić silnika! Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
Prosiak |
Dodany dnia 04-10-2011 22:57
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 10 Data rejestracji: 21.03.10 |
pawelka23 napisał/a: Nie wiem dlaczego większość pisze żeby jeździć normalnie, najpierw ludzie piszą że docieranie to najważniejszy okres z życia silnika a potem żeby tego silnika na dotarciu nie oszczędzać, gdzie tu jest sens !? Potem jest multum tematów o słabych osiągach a diagnoza brzmi "źle docierałeś silnik"... złote słowa! ![]() Under Jolly Roger |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 04-10-2011 23:12
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
1. Nowe silniki, wg. wielu specjalistów nie wymagają docierania. Na logike, jak silnik się mocno nagrzewa podczas docierania to części nie są ze sobą spasowane (w szczególności w naszych chińskich silnikach) więc muszą zostac dotarte. 3. Docieranie w stylu maks. 25km/h, maks. pięciokilometrowe przejażdżki, długie przerwy, itp. to zabójstwo dla osiągów w przyszłości. Osobiscie tak docierałem, jeździłem do 200km nie przekraczając 35km/h i mój king na 50cc był jednym z najmocniejszych w okolicy ale tego Ci już niestety nie udowodnię ![]() 4. Podczas docieranie nie wolno mulić silnika! To jest akurat prawda. Edytowane przez pawelka23 dnia 04-10-2011 23:13 |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 04-10-2011 23:56
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Nalej oleju do frytek i pełna *CENZURA*............. Szukajka nie boli .............. Poziom forum zleciał na psy......... Ide sie upić ................ TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 05-10-2011 15:32
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
pawelka23 napisał/a: 1. Nowe silniki, wg. wielu specjalistów nie wymagają docierania. Na logike, jak silnik się mocno nagrzewa podczas docierania to części nie są ze sobą spasowane (w szczególności w naszych chińskich silnikach) więc muszą zostac dotarte. 3. Docieranie w stylu maks. 25km/h, maks. pięciokilometrowe przejażdżki, długie przerwy, itp. to zabójstwo dla osiągów w przyszłości. Osobiscie tak docierałem, jeździłem do 200km nie przekraczając 35km/h i mój king na 50cc był jednym z najmocniejszych w okolicy ale tego Ci już niestety nie udowodnię ![]() 4. Podczas docieranie nie wolno mulić silnika! To jest akurat prawda. 1.Pisząc o specjalistach, tak dla wyjaśnienia osobiście się z nimi nie zgadzam, chciałem wam pokazać iż dzisiejsza technologia to nie to samo co stare wsk'i albo simsonki. 2.A widzisz ty jeździłeś maks. 35 km/h ![]() Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 05-10-2011 18:36
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
Kikutowiec co do oleju to fabrycznie silnik zalany jest z tego co pamiętam olejem mineralnym. Dobrze jak po jakiś 200 km zmienisz olej to wszystkie opiłki wypłyną i wtedy możesz zalać nowym olejem 10w40. Nie którzy zmieniają jeszcze po jakiś 1000-1500 ale tu się nie wypowiem bo po prostu nie wiem. A i firma oleju nie ma znaczenia tylko jeszcze lepiej półsyntetyka lać
http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
Kikutowiec |
Dodany dnia 05-10-2011 20:49
|
Początkujący biker![]() Postów: 11 Data rejestracji: 01.10.11 |
Jeszcze jedno,nie chcę zaśmiecać forum nowymi tematami więc umieszczam moje pytanie w tym temacie, może mi ktoś powiedzieć od czego jest ta śruba pod silnikiem ?nie ta od spuszczania oleju,dzisiaj ją odkręciłem i wyskoczyła mi sprężyna,sprężynę na szczęście znalazłem ,ale nie jestem pewny czy oprócz tej sprężyny mi coś jeszcze wyleciało,tam jest tylko śruba i sprężyna czy co? jeszcze jedno mógłby mi ktoś podać schemat albo napisać jak podłączyć kostki i przewody w przedniej puszce (tą za lampą) jaki kolor do jakiego i jaka kostka do jakiej. Z góry bardzo dziękuję. |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 05-10-2011 21:31
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
jak ja pierwszy raz odkręcałem to też się pomyliłem a jak mi wyskoczyła to się wystraszyłem ![]() http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
Kikutowiec |
Dodany dnia 06-10-2011 09:22
|
Początkujący biker![]() Postów: 11 Data rejestracji: 01.10.11 |
Kupiłem i zalałem do silnika olej Castrol Power 1 Rancing 10w50 dobrze zrobiłem ,facet w sklepie mi powiedział że ten olej najlepiej się nadaje na docieranie silnika. i jak z tą elektryką pomoże mi ktoś? |
|
|
turekyeti |
Dodany dnia 06-10-2011 09:31
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 26 Data rejestracji: 01.01.11 |
10w40 się leje od naszych silników.
![]() |
|
|
Kikutowiec |
Dodany dnia 06-10-2011 13:49
|
Początkujący biker![]() Postów: 11 Data rejestracji: 01.10.11 |
To mam zmienić na 10w40? coś się stanie jak będzie w nim olej 10w50?? |
|
|
Kikutowiec |
Dodany dnia 06-10-2011 14:11
|
Początkujący biker![]() Postów: 11 Data rejestracji: 01.10.11 |
Bo kurna dałem 50 zł za litr:/ |
|
|
Hiszpan |
Dodany dnia 06-10-2011 15:10
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 271 Data rejestracji: 16.03.10 |
dzikilopez napisał/a: Nalej oleju do frytek i pełna *CENZURA*............. Szukajka nie boli .............. Poziom forum zleciał na psy......... Ide sie upić ................ popieram... Nic Ci sie nie stanie od tego oleju,... a tutaj wszyscy gadaja o olejach, a pewnie kazdy jezdzi na oleju do suchego sprzegla... Edytowane przez Hiszpan dnia 06-10-2011 15:12 Bo.. bob... bobber! ![]() Jeśli jesteś dzieckiem neo, jeśli nie wiesz co piszesz, to uprzejmie wyp... proszę. |
|
|
Luksas |
Dodany dnia 06-10-2011 16:23
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 289 Data rejestracji: 10.06.11 |
Ja tam nie wiem po co robić zamieszanie z powodu oleju to takiego trupa![]() ![]() |
|
|
Kikutowiec |
Dodany dnia 06-10-2011 20:04
|
Początkujący biker![]() Postów: 11 Data rejestracji: 01.10.11 |
Temat oleju i docierania załatwiony. mógłby mi ktoś podać schemat albo napisać jak podłączyć kostki i przewody w przedniej puszce (tą za lampą) jaki kolor do jakiego i jaka kostka do jakiej. Z góry bardzo dziękuję |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |