-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Układ zapłonowy - akcesoria
Krengiel
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-06-2012 16:58
Początkujący biker


Postów: 43
Data rejestracji: 23.03.12

Cześć. Mógłby mi ktoś podać akcesoria układu zapłonowego do naszego Kinga ? Bo mam problem z zapłonem i chcę posprawdzać wszystkie części.
Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje..
 
KML_TDU
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-06-2012 17:23
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Czyli chcesz liste wszystkich elementow zaplonu tak??
Jesli tak to :
Cewka zaplonowa (na stojanie)
impulsator (na stojanie)
moduł
Cewka wysokiego napiecia (pod bakiem)
Fajka

Napisz jaki masz problem to doradzimy
 
hansrpg
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-06-2012 20:32
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

To może wymienię w kolejności sprawdzania
świeca
fajka
przewód WN
cewka
przewody cewka-moduł
moduł
przewody impulsor-moduł
impulsor

Opis jak co sprawdzić chyba zbędny, jak jednak nie masz pewności to pisz.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Krengiel
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12-06-2012 23:25
Początkujący biker


Postów: 43
Data rejestracji: 23.03.12

No bo mam problem taki, że wygląda wszystko w formie, lecz mimo to nie uruchamia. Jak sprawdzić czy działa moduł i ten impulsor ?
Edytowane przez Krengiel dnia 12-06-2012 23:31
Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje..
 
KML_TDU
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 12-06-2012 23:41
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

A masz wogólę iskrę?? Żeby to sprawdzić musisz wykręcić świecę położyc ją na cylku (z zalożoną fajką tak żeby metalową czescią dotykala cylindra) I na włączonym zapłonie niech ktoś ci kopnie kopką jeśli iskra się pojawi i będzie dość mocna to znaczy że twój problem leży gdzieś indziej, jesli będzie słaba to możesz zmniejszyc przerwę na świecy i znów sprawdzić lub kupić nową, a jeśl ijej nie będzie to musisz metodą prób i błędow sprawdzić wszystkie te elementy, sprawdz czy nie masz przetarć ani złamań na kablu WN, sprawdz wszystkie kable od cewek aż do świecy jeśli nic nie znajdziesz, to jesli któryś twój znajomy ma taki sam silnik możesz pożyczyc moduł i sprawdzic go, jeśli nie to musisz kupić te cześci i sprawdzać, zacznij od modułu bo jest najtańszy (ok. 10 zł) cewka WN z tego co wiem sie rzadko psuje, za to ja mialem chyba 4 zestawy cewek silnikowych bo często sie sypały. Żeby sprawdzić cewki musiałbyś zmierzyć ich oporność, ale niestety ja nie pamiętam jaka powinna być, impulsatora chyba tak nie sprawdzisz ale i tak nie da się go kupić oddzielnie (jest on na stojanie z cewkami)
Edytowane przez KML_TDU dnia 12-06-2012 23:48
 
szaraf
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2012 18:13
Awatar

Administrator


Postów: 441
Data rejestracji: 30.05.11

ja jak nie mialem iskry to szukalem cos w stylu tego co napisal Hans,a okazalo sie ze bezpiecznik rurkowy byl zepsuty.najprostsze a na koncu sie sprawdzilo , polecam ci,sprawdz go
 
Krengiel
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2012 18:05
Początkujący biker


Postów: 43
Data rejestracji: 23.03.12

A co to jest za kostka, która znajduję się pod bakiem obok cewki ?
Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje..
 
KML_TDU
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2012 18:07
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Regulator napięcia ale on nie ma nic wspólnego z iskrą i odpalaniem, on odpowiada za prostowanie napiecia zasilajacego światla i ladowanie akuma
 
Przeskocz do forum: