-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Prosze o pomoc wielki problem:/
kamile41
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2012 23:12
Początkujący biker


Postów: 16
Data rejestracji: 02.07.11

Witam
Z moim łośiem dzieje sie cos niedobrego tzn. gdy jade i rozpędzam sie to prawie przy zmianie na wyższy bieg strasznie mi go zacina
przerywa tak jakbym puścił manetke i znowu podkrecil do fulla to jest 1 problem a teraz 2 na 4 strasznie spada moc zdarza sie ze zwalniam nawet do 30 km/h a na 3 moge jechać nawet 55 km/h gdy go kupilem bylo wszystko ok na 4 zamykałem nawet licznik
ostatni problem to taki ze lampa z przodu ledwo swieci na długich jak i na krotkich lampa nie byla ruszana od zakupu i zawsze bylo ok
ale niestety wyciagam łośa z garażu na ten sezon i juz problemy poradzcie mi co mam z tym zrobic poniewaz chce wprowadzic tuning do mojego łośka ale jak sie okaże ze to cos poważniejszego to wszytko bedzie niepotrzebne kasa w błoto Prosze o szybka pomoc z Góry dzieki
Edytowane przez kamile41 dnia 25-06-2012 23:12
 
kamil_gs
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2012 23:19
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

co do mulenia na 4 biegu to wyczyść i wyreguluj gaźnik oraz zawory ;)

lampa- pewnie masa uciekła, musisz znaleźć przewody masowe i podczepić do ramy

a co do szarpania podczas zmiany biegów to podreguluj sprzęgło i powinno pomóc
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kamile41
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2012 23:24
Początkujący biker


Postów: 16
Data rejestracji: 02.07.11

Dzieki stary a dasz linka do jakiegos poradnika albo napiszesz jak te mase naprawic oraz podregulowac sprzegło?
 
kamile41
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2012 23:41
Początkujący biker


Postów: 16
Data rejestracji: 02.07.11

OK a tak bardziej szczegółowo bo wiesz ja tam moge pokrecic przy tych linkach i pod bakiem i przy manetce to rozumiem tylko kiedy bede wiedzial ze jest ok? musze sie przejechacz czy co sory stary no ale zdeczka ciemny jestem w tym temacie:P
 
kamil_gs
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2012 23:50
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

kręcisz tymi regulacjami tak aż z luzu bd chciał z luzu wbić 1 i wejdzie ona lekko to znaczy że git, przejedź się kawałek s sprawdź jak wchodzą następne, tylke nie przesadź z regulacją bo jak za mocno podciągniesz to bd wył ilnik i słabo jechał- tak jakbyś sprzęgło lekko wcisnął :P
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kamile41
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2012 00:11
Początkujący biker


Postów: 16
Data rejestracji: 02.07.11

Ok dzieki wynagrodze oczywiscie jutro:P jak sie sprawdzi a ale jak z ta masa?
 
kamil_gs
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2012 00:14
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

masa to zielony przewód, jeden jest podłączony do silnika (zielony) sprawdź czy nie zaśniedział bo jest na wierzchu, drugi jest po siedzeniem i jest wolny. Jak spr te i nic nie pomoże to odkręć puszke za lamp.ą i sprawdź tam styki od lampy, tylko uważaj jak bd tam grzebał żeby nie porozłaczać nic bo mozesz mieć problem żeby to z powrotem szczepić :P
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kamile41
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2012 00:21
Początkujący biker


Postów: 16
Data rejestracji: 02.07.11

A chłopaki korzystajac z okazji ten filter podejdzie?? i bedzie lepszy od standardowego??
http://moto.alleg...87626.html
Edytowane przez kamil_gs dnia 26-06-2012 09:19
 
Przeskocz do forum: