-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Co kupić po Kingu?
DominikWE
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 14:01
Awatar

Początkujący biker


Postów: 30
Data rejestracji: 09.05.10

Witam Was Klubowicze,
Mam pytanie za jakieś 4 miesiące będę robił prawko (pewnie będę miał nowe prawo jazdy czyli motocykl do 35kW~48 KM) i myślę o jakimś chopperze lub cruiserze. Myślę nad Hondą VT600C (Shadow) akurat się mieszczę w A2 :P. Mam około 8 tys. do wydania. Jeśli macie jakieś propozycje to piszcie pamiętajcie o ograniczeniu mocy :)
Jeśli potrzebujecie coś z zakresu stron www, grafik czy aplikacji mobilnych, to zapraszam.
http://dominikbar...
 
kuba
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 14:43
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

a kiedy maszs urodziny?? Jak po 23 stycznia to polecam hondę cb550 four i pobawić się z nią trochę w stylu cafe, albo shadow 600 i w kierunku bobber/drag, a jeżeli nie chcesz przeróbek, to też shadow, albo virago535, jak przed to virago 1100, bądź pozbieraj jeszcze i jakiś H-D sportster starszy
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
DominikWE
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 15:01
Awatar

Początkujący biker


Postów: 30
Data rejestracji: 09.05.10

Urodziny mam 27 lut. A tą całą kasę co napisałem to jeszcze nie mam ale wiem że więcej nie che wydac :)
Jeśli potrzebujecie coś z zakresu stron www, grafik czy aplikacji mobilnych, to zapraszam.
http://dominikbar...
 
kuba
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 15:56
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

cb550, albo cb400 to i za 2 tys. kupisz, przeróbki max 3tys. i masz za***isty sprzęt, ja osobiście to wole sam sobie przerabiać moto, bo seryjnym sprzętem nie lubię jeździć, najlepiej jak jest wyindywidualizowany, więc nie kupowałbym maszyny, która ma jeździć w serii
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
KML_TDU
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 17:07
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Ja mam urodziny 17 luty także też będe w tym okresie robił prawko, z tego co wiem to nowe przepisy wchodza z końcem lutego a kurs możemy zacząć 3 miesiące przed urodzinami takze po ukończeniu 18-stki teoretycznie można by się jeszcze zalapac na pełne A. I tu następuje pytanie, jak jest z kursem i egzaminem, w okresie zimowym?? Czy w zime wogóle prowadzone są kursy?
 
kuba
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 17:25
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

nie da rady, bo egzamin zdajesz jak masz skończone 18
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
KML_TDU
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 17:41
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

No tak wię jesli 18 skoncze 17 lutego a przepisy wchodzą chyba 28 to mam jeszcze 11 dni na ich zdanie wedlug starych zasad, tylko czy w zime przeprowadza sie wogole egzaminy?
Edytowane przez KML_TDU dnia 02-08-2012 18:12
 
Luksas
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 17:52
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 289
Data rejestracji: 10.06.11

Nei wiem jak u Ciebie, ale u mnie kat. A w zimę nie można zdawać...
 
hansrpg
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 21:03
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Jak mnie pamięć nie myli to zmiana przepisów wchodzi w styczniu, a dokładniej 19. Kurs można zacząć na 3 miesiące przed osiągnięciem odpowiedniego wieku (16/18 ) ale na egzamin można się zapisać mając już lata. I jeszcze jedno by ubiec niektórych przemyślenia, jak ktoś robił kurs na starych zasadach to nie znaczy że na takich zdaje egzamin, zasady zdawania egzaminów zmieniają się z dnia na dzień, kiedy to nastąpi wiadomo więc i OSKi powinny być na to przygotowane wcześniej i jak wiadomo że ktoś ukończy kurs wtedy gdy będą nowe zasady to na takich powinni go uczyć.
Edytowane przez hansrpg dnia 02-08-2012 21:07
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
GoraNR
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2012 23:58
SuperVIP


Postów: 4
Data rejestracji: 19.07.12

Ja już mam zaplanowaną shadowke 600 ale gdybyś odłożył troszkę więcej grosza to mógłbyś się pokusić o intruza 800 (w końcu wał i zrywniejszy od shadowki).
Ewentualnie rebelka albo yamaha virago (500+). To tak subiektywnie z tych, w których moje 4 litery dobrze się czują :).
 
marcin113
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2012 00:12
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Wbrew pozorom na kategorie A2 mieści się dużo wspaniałych motocykli.

Jak myślisz o VT 600 to zwróć też uwagę na VT750
ew intruder 600/700/750/800
to z armatury
o virago 535 zapomnij bo jest poprostu malutkie - mniejsze od dragstara 125 :)

turystyki to
BMW f650GS
Suzuki Freewind 650

Sporty
GS500F

Nakedy
GS/CB/ER 500

Oraz wszystkie motocykle które serynie nie przekraczają mocy 70KW =98km

Ustawa mówi że motocykle mieszczące się w tym przedziale można poddać "kastracji" aby zmieściły się w wymaganych 35kw=50km


15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
Athemis
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2012 11:07
Awatar

Biker


Postów: 156
Data rejestracji: 16.03.10

@up
Czy ja dobrze zrozumiałem? Poddać moto 98konne kastracji do 50KM? Jak? Bo przyznam się szczerze, że nie chcę już jeździć chopperem, a chyba nie znajde kasy żeby zrobić prawko "A" w tym roku... :/
img27.imageshack.us/img27/3605/scigaczlogo1280x1024.jpg
 
marcin113
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2012 22:38
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Tak jest to dozwolone.
Jeżeli masz znajomego diagnoste to nie będzie problemu bo takto idziesz do niego i on wstawi Ci papier że motocykl ma ograniczoną moc.

15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
hansrpg
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2012 14:43
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Zatem teoretycznie można wykastrować buzę, udać się do diagnosty czy na hamownię tak sprawdzą że moc przepisowa, urząd podbije papier i mamy buzę na kategorię A2, a po zdjęciu blokad hulaj dusza.
Po tym skrajnym ale nie niemożliwym przypadku jestem zdania że tak jak na A1 są specjalne motocykle tak i powinny być skatalogowane te które fabrycznie odpowiadają wymogom A2.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
sienkie
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2012 14:52
Awatar

Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 19.03.10

hansrpg napisał/a:
Zatem teoretycznie można wykastrować buzę, udać się do diagnosty czy na hamownię tak sprawdzą że moc przepisowa, urząd podbije papier i mamy buzę na kategorię A2, a po zdjęciu blokad hulaj dusza.
Po tym skrajnym ale nie niemożliwym przypadku jestem zdania że tak jak na A1 są specjalne motocykle tak i powinny być skatalogowane te które fabrycznie odpowiadają wymogom A2.



Zauważ że, możesz kupić shadow 125 i włożyć silnik większy, także to trochę sporne co piszesz.
Łatwo się jest rozpędzić, ale o wiele trudniej zatrzymać. Każda nawet krótka przejażdżka uczy nas, ponieważ człowiek uczy się przez całe życie.
 
KML_TDU
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2012 15:17
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Według przepisu 'buza się nie nadaje bo jej seryjna moc znacznie przekracza 70kW.
Widać że tym razem pomyśleli i to że diagnosta wystawi nam świstek ze ta przykładowa 'buza ma tylko 35kW już nic nie da bo jej seryjna moc sporo przekracza limit 70kW.
 
Przeskocz do forum: