-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
nie jedzie wiecej niz 65 km/h i nie pali z rozrusznika
nookia
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2012 16:31
Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 08.02.11

witam, od jakiegos czasu moj chopper ma bardzo ciezko rozwinac predkosc wieksza niz 65km/h i ma ciezko zapalic z rozrusznika. wczoraj ladowalem akumulator, regulowalem gaznik, czyscilem filtr powietrza, niedawno mial regulowane zawory i dalej to samo. dodam, ze lubi troche zakopcic. to bd pierscienie?
 
infermus
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2012 17:20
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

Zależy na jako kopci. Czy na biało, czy na niebiesko?
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
nookia
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2012 18:33
Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 08.02.11

jesli juz to kopci na niebiesko, swieca ma kolor brazowy, czyli z gaznikiem chyba ok. mam przejechane troche ponad 4,5 tys, z tego co ja wiem (jestem 2 wlascicielem)
 
infermus
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 11:01
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

jak kopci na niebiesko to masz do wymiany panewki.
A dami przy zmianie obciążenia, albo przy jeździe z góry?
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
kuba
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 11:08
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

na niebiesko to pierścienie, kompresja jest??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
infermus
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 11:10
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

Pierścienie też, ale i panewki.
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
kuba
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 11:16
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

nie chcę się wygłupić, ale czy te silniki wogle mają panewki??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
matig
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 11:18
Awatar

Biker


Postów: 113
Data rejestracji: 21.07.12

Właśnie.. Olej może brać przez pierścienie, uszczelniacze zaworowe jak i miałem przypadek uszczelką pod głowicą.
 
patryczekk344
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 11:24
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

te silniki nie mają panewek RollEyes
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
infermus
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 12:03
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

ja tak miałem w gazecie napisane więc sory. Na silnikach się nie znam.
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
kuba
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 13:01
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

właśnie tak myślałem, a gazeta pewnie o maszynach 400+ ccm a tam już raczej na pewno są, musisz zdjąć głowice i cylek, jeżeli pierścienie w dobrym stanie, to głowice postaw zaworami do góry i nalej tam benzyny, jeżeli nie będzie uciekała to uszczelka pod głowicą, pierścienie i tak warto wymienić przy okazji, nawet jeżeli nie ich wina, bo po co za kilka tys. znowu rozbierać, jak można za jednym zamachem to zrobić
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
nookia
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 14:02
Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 08.02.11

przy okazji moze wymienilbym lancuszek rozrzadu, co?
 
kurzac
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 14:07
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

Z tego co mi wiadomo to łańcuszka rozrządu sie nie wymienia
 
memek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 14:10
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

Jak się nie wymienia? Wymienia go się jak się wyciągnie i tłucze.
@nookia jak chcesz wymienać to wymień ale jak masz mniej przejechane jak 10k km to się nie opłaca go ruszać bo jest na 100% dobry.
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
nookia
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 14:36
Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 08.02.11

aha, czyli wystarczy go naciagnac? nwm, mam juz drugi motor z tym silnikiem ale do silnika nigdy sie jeszcze nie dotykalem.
 
memek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 15:02
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

łańcucszek się sam naciąga.
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
matig
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 15:04
Awatar

Biker


Postów: 113
Data rejestracji: 21.07.12

A jeżeli naciągnie się już mocno, wtedy napinacz praktycznie nie działa.. I zaczyna hałasować.. Ja miałem 11tys i po wymianie łańcuszka silniczek jest cichutki.
 
nookia
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 26-08-2012 16:09
Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 08.02.11

np u mnie sluchac jakies stuki i inne dzwieki takiego rodzaju, to moze byc lancuszek?


dobra, sprawdzalem uwaznie, czy nigdzie nie dmucha w okolicach glowicy. nic nie wyczułem. Dalej nie chce odpalic z rozrusznika, czasem jakby chcial zalapac, ale nie. z kopa odpali idealnie.
Edytowane przez nookia dnia 26-08-2012 17:29
 
karston
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 03-10-2012 19:42
Biker


Postów: 67
Data rejestracji: 29.01.12

Cześć
U mnie wygląda to tak mam silnik automat bez kopki i zmuszony jestem odpalać go z rozrusznika -tylko z rozrusznika. Zauważyłem ze z chwila, kiedy akumulator jest rozładowany o 1- 2 kreski na wskaźniku akumulatora to problem z odpaleniem, ale z chwila, kiedy naładuje akumulator odpala bez problemu, może masz walnięty akumulator
 
klemens244
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2012 01:25
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

kARSTON napisał/a:
Cześć
U mnie wygląda to tak mam silnik automat bez kopki i zmuszony jestem odpalać go z rozrusznika -tylko z rozrusznika. Zauważyłem ze z chwila, kiedy akumulator jest rozładowany o 1- 2 kreski na wskaźniku akumulatora to problem z odpaleniem, ale z chwila, kiedy naładuje akumulator odpala bez problemu, może masz walnięty akumulator

Potwierdzam to również. Po naładowaniu stary aku odpalał bez zarzutu, ale po jednym dniu stania była dupa. Aku pod obciążeniem ZAWSZE wskaże swoje rzeczywiste napięcie, czyli nawet 8,5 V a nie na sucho 12 V. Po wymianie na nowy żelowy od pół roku jego istnienia kręci jak holenderski wiatrak no i odpala bez problemu.
Edytowane przez klemens244 dnia 04-10-2012 01:27
 
Przeskocz do forum: