Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Wymiana łożysko wałka zdawczego
|
|
adrian19w1994 |
Dodany dnia 04-09-2012 20:13
|
![]() Biker ![]() Postów: 56 Data rejestracji: 17.03.10 |
Witam wszystkich czytających temat. W moim kingu padło łożysko wymienione w temacie, więc postanowiłem je wymienić, wyjąłem silnik i go umyłem z wszelkich zanieczyszczeń i położyłem go na stole w garażu i wziąłem się do pracy. Zdemontowałem głowicę wraz z cylindrem oraz rozrusznik i lewą pokrywę (patrząc od tyłu silnika, po przeciwnej stronie sprzęgła) i zostało mi do zdjęcia magneto. Tym się zajmę jutro bo nie mam ściągacza. Odkręciłem czujnik luzu, (chodzi mi o ten plastik w kablem) a pod tym ukazała mi sie śruba na imbus i mam z tym dylemat, czy muszę odkręcać tą śrubę na imbus czy nie (dalej mam na mysli ta śrubę pod czujnikiem luzu), bo muszę ściągnąć lewy karter.. Jeżeli jeszcze czegoś nie odkręciłem a musze to odkręcić żeby zdjąć karter to bardzo prosze o pomoc. Z góry dzięki i pozdro. |
|
|
mati95115 |
Dodany dnia 04-09-2012 20:20
|
Początkujący biker ![]() Postów: 43 Data rejestracji: 29.08.10 |
nie musisz ;p to jest przykręcony wodzik zmiany biegów ale on przejdzie lewym karterem http://www.polska...exas/97418 <--Zapraszam do komentowania! ..::JEŹDZĘ BO TO MOJA PASJA::.. Benzer Texas z 2009r |
|
|
adrian19w1994 |
Dodany dnia 04-09-2012 20:29
|
![]() Biker ![]() Postów: 56 Data rejestracji: 17.03.10 |
Dzięki mati95155, czyli zostaje mi do odkręcenia magneto. A będę musiał odkręcać prawą pokrywę silnika? (pokrywę sprzęgła) |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 04-09-2012 20:38
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
teoretycznie nie musisz ale wypadało by ponieważ łatwiej wyciągnąć wszystko. Przy próbie wyjęcia już wodzików i całej skrzyni i tak będziesz musiał ją odkręcić.
http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
adrian19w1994 |
Dodany dnia 04-09-2012 20:48
|
![]() Biker ![]() Postów: 56 Data rejestracji: 17.03.10 |
Czyli kosz sprzegłowy tez musze zdjąc? Bo myślałem że uda się wyciągnąć lewy karter jakos tam. |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 04-09-2012 22:30
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
lepiej rozbierz całość niż się bawić w połówki
http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 05-09-2012 01:14
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Adrian, pożyczyłem komuś z klubu ściągacz do magneta, bezpowrotnie. Podaj link, na który się zdecydowałeś, Rozpiętość cen jest imponująca. |
|
|
adrian19w1994 |
Dodany dnia 05-09-2012 17:46
|
![]() Biker ![]() Postów: 56 Data rejestracji: 17.03.10 |
klemens244 ja nie kupowałem ściągacza z allegro, byłem przed chwilą u znajomego mechanika i zeszło za pomocą młotka (dosłownie xd). Dzisiaj rozbiorę sprzęgło i przy okazji wymienię tarcze sprzęgłowe i jak zdążę to rozpołowię kartery. Większość potrzebnych części już kupiłem ale nie wiem co za haczyki siedzą w środku ![]() |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 05-09-2012 20:20
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Tez zawsze sciagam mlotkiem tylko rzeba bardzo uwazac bo latwo pogiac magneto ktore jest z naprawde miekkiego materialu zrobione, bo kiedys w romecie to tylko dupna brecha wielki mlot i magneto az latalo ale tam to była pożądna stal ![]() |
|
|
adrian19w1994 |
Dodany dnia 05-09-2012 20:37
|
![]() Biker ![]() Postów: 56 Data rejestracji: 17.03.10 |
Sprzęgło ściągnięte, zostało jeszcze zdjąć mechanizm biegów i kartery powinny się rozejść ![]() Zapomniałem dodać że mój king ma przejechane 1600km z czego 6500km na 50cmm a 9500km na 72ccm. Edytowane przez adrian19w1994 dnia 06-09-2012 18:50 |
|
|
adrian19w1994 |
Dodany dnia 06-09-2012 18:50
|
![]() Biker ![]() Postów: 56 Data rejestracji: 17.03.10 |
Uszkodzone lozysko wymienione, okazało się że są jeszcze do wymienienia 2 (tzn to chyba były łożyska bo została z nich tulejka w karterze i pełno opiłków pod filtrem oleju) jedno w lewym a drugie w prawym karterze, takie bardzo małe. Jak to wymienię to zabiorę się za składanie tylko największy problem będzie z tymi biegami i wodzikiem zmiany biegów, moglibyście mi jakos wytłumaczyć jak to dobrze złożyc żeby dzialało? Lub może są jakieś schematy do tego. |
|
Przeskocz do forum: |