Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Strona 1 z 2: 12
|
Obniżenie King'a
|
|
Osiolek |
Dodany dnia 17-09-2012 22:11
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 17.09.12 |
Witam Dopiero co założyłem te konto lecz wcześniej już czytałem dużo tematów i nie mogłem znaleźć takiego który by mi mógł pomóc Przechodząc do konkretów to chodzi mi o obniżenie mojego King'a. Tylko nie wiem co będzie lepsze dlatego piszę do Was o pomoc jak lepiej będzie. Mam do wyboru zrobienie go : na "sztywno" lub przesunąć mocowanie amortyzatora dalej do tyłu. Za wszelką pomoc dziękuję. Mam nadzieję że przyda to się nie tylko mnie ![]() |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 17-09-2012 22:31
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
przy org amorach możesz sb odpuścić przesuwanie mocowania, na sztywno nie każdemu pasuje,
|
|
|
Osiolek |
Dodany dnia 17-09-2012 22:56
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 17.09.12 |
dlaczego przy oryginalnych nie można? |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 17-09-2012 23:08
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
ponieważ są za miękkie i kolo by w niego walilo i by popękał
|
|
|
Osiolek |
Dodany dnia 17-09-2012 23:11
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 17.09.12 |
a co proponujesz zrobić żeby obniżyć go? ![]() |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 17-09-2012 23:54
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
To proste zamiast seryjnych amorów daj jakieś krótkie od jakiegoś crosa czy coś tam
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 17-09-2012 23:56
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Kolego, witamy na forum ![]() jezeli chccesz obnizyc kinga, to polecam robic Ci go na sztywno. Ja u siebie obnizylem ok. -40mm. Jezeli chcesz zobaczyc jak to wyglada, to zapraszam do mojego tematu. Niestety nie podam Ci linku, bo jestem na tel., i jednoczesnie przepraszam za brak polskich liter. Pozdro ! |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 18-09-2012 00:04
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
Tylko gdy ma się tył na sztywno to trzeba liczyć się z tym ze - gorszy komfort jazdy - gorzej się trzyma drogi przy dziurach i zakrętach - i tylne koło z łożysko obrywa Daj mniejsze i twardsze i będzie git Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 18-09-2012 07:19
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
sam mam sztywniaka i powiem, że moim zdaniem lepiej go czuję w zakrętach, nie buja się tak przez cały zakręt, trochę cierpi na tym komfort jazdy, ale za to możesz osadzić błotnik choćby i 2 cm nad kołem, jeżeli natomiast chcesz amortyzowany, to przesuń mocowania do tyłu
Edytowane przez kuba dnia 18-09-2012 07:20 zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 18-09-2012 10:01
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
Kuba Ale jak obniży na seryjnych to będzie mu do dobijać do błotnika. A jechaniu w dwóch może zapomnieć.
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 18-09-2012 14:24
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
a jak obniży na większych sporo to mu będą się niebezpiecznie wyginały, tak jak sysy'emu
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Osiolek |
Dodany dnia 18-09-2012 14:31
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 17.09.12 |
Zaciekawiliście mnie tą opcją na sztywno. ![]() Mój King to 1-osobówka ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 18-09-2012 14:36
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
no nie wiem, na razie nie mam takowego, ale będzie na pewno wygodniej, ale i tak mocniejsze wyboje poczujesz dotkliwiej, ja ze swojej strony polecam pas nerkowy, mi się wydaje, że mniej boli kręgosłup i żebra po wjechaniu w dziurę
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Osiolek |
Dodany dnia 18-09-2012 14:43
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 17.09.12 |
Postaram się coś wymyślić. W razie co napisze co i jak. ![]() A Jeśli znalazł bym jakiś podobny amortyzator lecz twardszy żeby przesunąć te mocowania? |
|
|
kuba |
Dodany dnia 18-09-2012 14:46
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
możesz, ale amortyzator będzie się wyginał trochę, jak u sysy'ego, mówił o tym, więc najlepiej jakbyś skrócił ten amortyzator, gdzieś w artykułach było o skracaniu amorów od motorynki czy czegoś takiego
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Osiolek |
Dodany dnia 18-09-2012 14:53
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 17.09.12 |
Jak widziałem u Sysy'ego to miał strasznie długi ten amortyzator i mocowanie było przy ośce tylnego koła, a ja bym chciał przesunąć mocowanie tak z 5-7 cm dalej. Chyba że nadal by się wyginał to ok ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 18-09-2012 14:57
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
to już nie byłoby strasznie, aleprzy amorach ze 2 cm dłuższymi, to tył by ci opadł o zaledwie jakieś 4-5,5 cm, jeżeli to ci wystarcza to git
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 18-09-2012 17:55
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Co do sztywnego tyłu + siedzenia na amortyzatorach. Powiem Ci, że na prawdę jest o wiele wygodniej, niż na sztywnym + org. siedzenie. Co prawda komfort jazdy nie jest jakiś super i nie jest tak miękko jak na org. jednak według mnie jest wygodnie (podejrzewam, że jest to kwestia przyzwyczajenia). Marek, co do przyczepności na drodze, to mam pytanie. Czy miałeś kiedykolwiek sztywny tył w łosiu ? Jeżeli nie, to na prawdę, proszę Cię, nie pisz takich rzeczy. Bo według mnie motor o wiele lepiej czuje się na zakrętach (co prawda jakaś dziurka i podbija trochę, jednak na amortyzatorach jest tak samo). Powiem jeszcze tak, po usztywnieniu tylnego zawieszenia nie boję się wchodzić szybciej w zakręt na jakimś ładniejszym asfalcie, bo wiem, że motor ma dobrą przyczepność i nie położę się (Zipp3k może potwierdzić, że w zakręty to się w miarę składam ![]() Ogólnie rzecz biorąc, jeżeli chcesz obniżać kinga, to albo sztywny tył, ale jakieś twardsze amortyzatory. Bo prawda jest też taka, że jeżeli obniżysz w jakiś sposób na oryginalnych amortyzatorach, to we dwie osoby nie ujedziesz, bo błotnikiem będziesz cały czas szurał. Jeżeli nie jesteś jednak przekonany, co do sztywnego tyłu, to pomyśl może nad obniżeniem na amortyzatorach + mocowanie błotnika o wachacza ![]() Szerokości ! |
|
|
Osiolek |
Dodany dnia 18-09-2012 18:17
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 17.09.12 |
Właśnie błotnik chciałem przymocować do wahacza bo chce mieć go tak z 1-2 cm nad opona. ![]() A jeśli chodzi o przesunięcie mocowań na oryginalnych amortyzatorach to dlaczego nie można? Bo już się pogubiłem. ![]() Bo jeżeli chodzi tylko o to że są za miękkie i błotnik może trzeć o oponę to nie ma problemu bo jak wspomniałem wyżej montuje błotnik do wahacza. Mogę też kupić twardsze amortyzatory (są one tej samej długości więc i tak bym musiał przesunąć mocowanie) tylko czy oprócz tego że opona będzie trzeć to jest jakiś inny problem wykorzystania oryginalnych amortyzatorów? |
|
|
chopperxt50q |
Dodany dnia 18-09-2012 19:38
|
Początkujący biker![]() Postów: 44 Data rejestracji: 22.01.12 |
ja chyba w sobotę obniżyłem swoje Kinga o 8 cm i zrobiłem na sztywno jest epicko poza tłumikiem dlatego że przy wchodzeniu na stacje w sobiesękach prawie zajebałem szlifa przez niego bo jest ok 4 cm nad ziemią i strasznie haczy o asfalt w prawych zakrętach, ale poza tym jeździ się elegancko myślałem ze na dziurach będzie jakoś niemiłosiernie trzaskać a tu miłe zaskoczenie i wygląda bosko bo bobber. Także radzę ci, znajdź kawałek rurki i rób na sztywno, znaczy to jest moje zdanie na ten temat a gust jak ch.. każdy ma swój wiec decyduj |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |