-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
modu łzaplonu 5 pin-granice ich mozliwosci
karston
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2012 04:58
Biker


Postów: 67
Data rejestracji: 29.01.12

Cześć
Mam laike 70cm. z innym licznikiem obrotomierzem. Zauważyłem ze moja moc silnika kończy się idealnie na 10tys obrotów, choć wskazana obrotomierza dopuszczają 12 tys. czy to możliwe ze moduł zapłonu gdzieś w końcu ma jakieś ograniczenia a w tym przypadku na 10tys obrotów czy są moduły, które pozwalają nam w laice przekroczyć te granice-/ barierę dźwięku /. Wskazania 10tys mam na 3,4 modułach zapłonu -i wszystkie miały być odblokowane a żadne z nich nie pozwoliło przekroczyć mi barierę 10tys tzn..czy na tym kończy się nasza moc
 
kuba
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2012 14:21
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

wyreguluj porządnie gaźnik i wtedy będzie jeszcze wyżej kręcił, a po drugie te silniki 50 gdzieś tak max wyciągają, 125 kręcą się z tego co zauważyłem na filmikach do 12k
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
szymo_97
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2012 15:55
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Masz obrotomierz cyfrowy?
Jeżeli tak to może jednak jest on ograniczony do 10k. obr.?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
karston
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2012 20:13
Biker


Postów: 67
Data rejestracji: 29.01.12

odnosnie obrotomierz to jest taki doslownie
http://moto.alleg...73501.html
Edytowane przez kamil_gs dnia 26-10-2012 20:19
 
Sanocki Ghost Rider
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2012 20:25
Awatar

Biker


Postów: 131
Data rejestracji: 13.07.12

Ja mam bardzo podobne w swoim Zumico (tylko bez mil) i na postoju dojdzie do 10 i ani mm więcej , może ten obrotek jest wyskalowany do 10 a pisze 12 ..
:)
Jeśli pomogłem , kliknij POMÓGŁ , mała rzecz a
cieszy ! :)
 
klemens244
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2012 20:54
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Karston, masz może schematy elektryczne podłączenia zegarów w tym obrotomierza lub cały schemat instalacji elektrycznej ? Zasilanie impulsem bierze z cewki WN ?
 
karston
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 26-10-2012 23:31
Biker


Postów: 67
Data rejestracji: 29.01.12

WIC TAK PODLACZENIE TO PESTKA JAK BEDZIESZ MIAL JUZ GO TO PODAM CI KOLORY BEZ PROBLEMU A OBROTOMIERZ BEZ PROBLEMÓW POD CEWKE JAK MÓWISZ . TEN LICZNIKMAJESZCZE WSKAZANIA BIEGÓ - CYFRY DIODOWY WYSWIETLACZ MIEDZY TYMI ZEGARAMI A OGÓLEM BARDZO JESTEM ZADOWOLONY PROSTY W MONTARZU
 
klemens244
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2012 08:24
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

O.K. dojdę sam. Linka prędkościomierza jest klasyczna zapewne, bo silnik nie ma żadnej elektroniki.
 
karston
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2012 08:32
Biker


Postów: 67
Data rejestracji: 29.01.12

Nie ma problemu linka pasi kabelki tyż a ze wskaźnika biegów będziesz bardzo zadowolony
Edytowane przez karston dnia 27-10-2012 08:34
 
klemens244
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2012 08:45
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Daj swoje gg.
 
karston
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2012 22:04
Biker


Postów: 67
Data rejestracji: 29.01.12

na gg jestem bardzo sporadycznie cesciej na poccie karson2010@wp.pl
 
Przeskocz do forum: