Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Hydepark
Argumenty przetargowe
|
|
Skandal |
Dodany dnia 14-03-2013 09:37
|
![]() Biker ![]() Postów: 151 Data rejestracji: 18.07.12 |
Siema ! Kumpel szuka łosia ze śląska w dobrej cenie, znalazł w sumie na drugim końcu miasta, ale typ nie chce zejść za nic z ceny. I tu napadł mnie pomysł, na temat, który może przydać się potomnym. Ja nie mogę się za bardzo wypowiedzieć w tym temacie, iż mój łoś jest jeszcze w częściach, a gdy go kupowałem to za tak śmieszne pieniądze byłem gotowy na wszystko. A wiec, napiszcie waszym zdaniem jakie są najlepsze argumenty przetargowe przy kupnie łosia i na co zwrócić uwagę ![]() Mam nadzieje, ze przyda się w przyszłości ![]() https://t.me/pump_upp |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 14-03-2013 10:12
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
Ja bym się doczepił : rdzy na chromo/niklach, wytartych/porysowanych elementów chromo/niklowanych, przeżarty lakier karterów przez kwas akumulatorowy, niski bieżnik opon, wycieki płynów, brak śrub, zatrzasków itd... jakieś szumy, szmery, skrzypnięcia... ![]() Edytowane przez LukMoto dnia 14-03-2013 10:12 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 14-03-2013 11:32
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Przede wszystkim należy bardzo dokładnie sprawdzić stan maszyny i wtedy się czepiać że to, to i tamto do zrobienia. Oceniamy stan wizualny, rysy, zadrapania, rdza, pęknięcia to wszystko wpływa na ocenę wizualną. Dalej oceniamy mechanikę, łożyska kół, stan napędu, stan klocków i tarcz hamulcowych, łożysko główki ramy.Odpalamy silnik, jak łapie z trudem to czeka nas regulacja zaworów i gaźników, a to kosztuje, jak dymi to bierze olej a to wróży remont góry silnika niby nie jest to drogie ale jak sprzedawca nie jest zorientowany to coś idzie ugrać. Podobnie sprawdzamy pracę sprzęgła czy nie kończy się już. Ważny jest stan elektryki, taśma izolacyjna gdziekolwiek oznacza że coś było niefachowo naprawiane/przerabiane czyli będzie sporo zabawy by doprowadzić układ do ładu a wiadomo że czas to pieniądz. Przed odpaleniem koniecznie należy sprawdzić stan oleju, jak jest go mało to "panie jak pana nawet oleju nie pilnujesz to znaczy ze czeka mnie gruntowny serwis maszyny, bo jak brak oleju to kto wie czego jeszcze się spodziewać" i taki argument swoje powinien zdziałać. Tyle mi przyszło na myśl tak na szybko. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 14-03-2013 17:23
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
jeszcze tylko czy licznik nie cofany był. Jeśli nie ruszany to cyfry idą równo, jeśli ruszany był to równo nie będą. Tak to już chyba wszystko wymienione zostało
|
|
|
Luksas |
Dodany dnia 14-03-2013 20:05
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 289 Data rejestracji: 10.06.11 |
kamil_gs napisał/a: Jeśli nie ruszany to cyfry idą równo Wszystko przemilczę ale nie to ![]() ![]() ![]() |
|
Przeskocz do forum: |