Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Strona 1 z 2: 12
|
Dwa ślady i spadający łańcuch
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 27-04-2013 20:20
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
Cześć Wam. Zacznę od tego, że mam "kopniętego" Kinga. Robi dwa ślady. Domyślam się dlaczego (mały wypadek), ale problem w tym jak to naprostować ? Żeby robił jeden ślad ? Drugi problem to spadający łańcuch. Nieważne jakbym napiął czy poluzował to ciągle mi spada. Jak za mocno napnę to sztywny i strzela, lekko poluzuje to też spada. Podczas jazdy słyszę jak coś ciągle tam zgrzyta, strzela, charczy czy coś. Wiecie może jak to naprawić ? Trzecie pytanie to odnośnie bębna w tylnym kole. Czy to normalne, że on tak trochę wystaje (jakby nie był do końca wsadzony) ? Próbowałem go do końca wsadzić nawet i młotkiem. A i jeszcze takie (może i łatwe) pytanie: w tylnym kole, krótsza tulejka ma być od strony zębatki, tak ? Edytowane przez Krengiel dnia 27-04-2013 20:25 Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
kew |
Dodany dnia 27-04-2013 20:21
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
Z tym łańcuchem to może być problem z krzywo ustawionym tylnym kołem (ustawiane tymi śrubami na wahaczu) Sprawdź choćby przystawiając śrubokręt, zębatka jest wtedy pod skosem i łańcuch spada i może to mieć także wpływ na robienie 2 śladów. Jeśli koło jest prosto to sama zębatka może jest krzywo (Może wytłukły się gumy). Możliwe, że masz krzywą ramę bądź wahacz ;P. Z bębnem to normalne że troszkę jakby wystaje. I polecam zębatkę na sztywno.
Edytowane przez kew dnia 27-04-2013 20:31 Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 27-04-2013 20:37
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
kew napisał/a: Z tym łańcuchem to może być problem z krzywo ustawionym tylnym kołem (ustawiane tymi śrubami na wahaczu) Sprawdzałem suwmiarką i jest równo ustawione. kew napisał/a: Z tym łańcuchem to może być problem z krzywo ustawionym tylnym kołem (ustawiane tymi śrubami na wahaczu)Jeśli koło jest prosto to sama zębatka może jest krzywo (Może wytłukły się gumy). Właśnie zębatkę mam na sztywno, więc chyba nie w tym problem ;/ Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 27-04-2013 22:40
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
Zrób zdjęcie od tyłu to więcej ci doradzimy co może być nie tege ale u mnie zawsze tak było jak miałem źle koło ustawione Ja jadę jakieś 50km/h wbijam luz puszczam kierownice i jeśli łoś jedzie prosto to jest ok a jeśli ściąga lub traci równowagę to znaczy ze źle koło ustawione A jeszcze jedno bo może ci spadł łańcuch i się wygiął lekko ? Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 27-04-2013 23:24
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
No jak puszczam kierownice to ściąga mi w lewo. Jutro zrobię zdj to wrzucę.
Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
iAdrian |
Dodany dnia 28-04-2013 09:17
|
Biker![]() Postów: 78 Data rejestracji: 12.01.13 |
Ja miałem tak samo. 2 ślady, spadający łańcuch a do tego nierówno pracował. U mnie przyczyna była tego że rozwaliło śruby trzymające silnik w ramie i silnik się ruszał. Łańcuch spadał i nwm jakim cudem ale robil 2 ślady. Jak coś to napisalem to bo chciałem pomóc ![]() Wbijać do mojego czopsa ![]() |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 28-04-2013 09:28
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
No tak też może być taka możliwość ale to łatwo wyczuć kiedy silnik jest luźny A jak cię ściąga to o ile dobrze myślę naciągnij tylne około w prawym naciągaczem Do pewności odkręć zębatkę połóż ją na równej powierzchni i zobacz czy nigdzie nie jest krzywa ale to mało prawdopodobne. Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
kew |
Dodany dnia 28-04-2013 10:04
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
Właśnie zębatkę mam na sztywno, więc chyba nie w tym problem ;/ No i właśnie pytanie, czy jest równo przykręcona ;P A tak ciekawości to problem zaczął się po zrobieniu na sztywno czy przed? Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
Krisztu |
Dodany dnia 28-04-2013 10:57
|
Początkujący biker![]() Postów: 46 Data rejestracji: 29.08.10 |
A jaki stan zębatki i łańcucha? Dwa ślady może powodować amortyzator np jak jest oberwany z mocowania. Edytowane przez Krisztu dnia 28-04-2013 12:06 |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 28-04-2013 13:47
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
Ja nie ma podkładek pod zębatka i wszystko ok
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
kew |
Dodany dnia 28-04-2013 18:17
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
No i to właśnie kwestia czasu ;P Nawet jeśli jest ok to warto dać podkładki.
Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 28-04-2013 20:40
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
kew napisał/a: A tak ciekawości to problem zaczął się po zrobieniu na sztywno czy przed? Zrobiłem zębatkę na sztywno i nie było żadnych z nią problemów. Jeździłem normalnie i wgl, ale to jeszcze na starym silniku. W sumie problemy zaczęły się jak zmieniłem silnik na 110. Z tego co zauważyłem to łańcuch się rozciągną, bo raz jest fest napięty, że prawie sztywny, a raz, że zwisa. Możliwe, że zębatka też jest skrzywiona albo jakiś ząbek, bo w pewnym momencie obrotu łańcuch jakby na niej odskakuje trochę. Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 28-04-2013 20:58
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
I to tylko i wyłącznie tej osi wina i łańcucha wina ? Z zębatką wszystko w porządku powinno być ? Bo jeśli tak to zakupiłbym tylko tą oś i łańcuch, a nie dodatkowo zębatki. I jaki łańcuch powinien to być ? Ile ogniw ? Mógłby być np taki: http://allegro.pl...80453.html ? Czy to raczej badziwie tanie, którego nie warto kupować ? Edytowane przez Krengiel dnia 28-04-2013 21:20 Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 28-04-2013 23:03
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
KucaQ Ja mam orginalną ośkę w kingu 125ccm stawiam go na koło paliłem gumę do wystrzału na oponie samochodowej robię różne głupie rzeczy a oś idealnie prosta Tak więc morał z tego taki że zależy z czego robili ośki w danej chwili. A co do łańcucha to ja dwa dni temu też miałem raz luźny a za chwile sztywny i to wina była źle ustawionej zębatki z tyłu Edytowane przez pmimarek dnia 28-04-2013 23:06 Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 29-04-2013 16:37
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
A mógłby mi ktoś powiedzieć jeszcze jak skrócić łańcuch ? Bo kupiłem ten 420 130 ogniw i jest dość sporo za długi.
Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 29-04-2013 17:17
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
bierzesz i ,,zeszlifywujesz,, tą główkę od bolca i wybijasz i musisz sobie zobaczyć o ile chcesz mieć krótszy wybijasz spinasz spinką i gotowe ;D troche nie jasno ale mam nadzieje że zrozumiałeś |
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 08-05-2013 00:07
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
Dzięki wielkie za pomoc ! Winowajcą był jednak tylko łańcuch, ośka była prosta. A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie silnika 110. Co zrobić gdy mi się jakby dławi przy większej prędkości ( jakieś 80-90 km/h ) np z górki ? Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 08-05-2013 00:23
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Podnieś iglicę o jeden ząbek. |
|
|
Krengiel |
Dodany dnia 08-05-2013 19:27
|
Początkujący biker![]() Postów: 43 Data rejestracji: 23.03.12 |
KML_TDU napisał/a: Podnieś iglicę o jeden ząbek. Niestety prawie nic nie pomogło. Jakieś inne pomysły ? Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje.. |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 08-05-2013 23:16
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Jaki masz gaćnik i dyszę główną?? |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |