-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problemy po przerobce nq 110
didi1102
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2013 07:56
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

Czesc wszystkim

Opisze zaistnialom sytuacje:

Silnik 50 z przebiegiem 1200 km troche sie rozciekl wiec zima postanowilem go rozebrac na czesci pierwsze wymienic w nim zurzyte elemety i poskladac no i jak jus mialem rozebrane i kupowalem nowe czesci wiec kupilem wszystko potrzebne do 110 poskladalem i teraz pojawil sie problem

silnik odpala za pomoca rozrusznika i pracuje na sucho tz bez oleju odpalilem go na 5- 10s to jest ok

ale po probach chcialem go odpalic za pomoca kopki i okazuje sie ze kopka dziala kreci skrzynia ale nie kreci cylindrem magnetem i rozrzadem jak krece silnikiem za pomoca rozrusznika i ustawie kopke w polowie wolnobieg na kopce dziala prawidlowo i nie umiem znalezc tutaj zaleznosci dlaczego kopka nie wprawia w ruch cylindra



do tego nie dziala mi sprzeglo silnik z rozrusznika kreci wszystkim biegi wchodza bez sprzegla ale podczas krecenia rozrusznikiem nie umiem zatrzymac zebatki zdawczej po wcisnieciu sprsegla czy brak oleju moze powodowac takie dzialanie?

jesli macie jakies materialy które mogłyby pomoc w rozwiazaniu problemu podsylajcie bo ja juz pomalu siwieje polowa sezonuu prawie a ja nie umiem wyjsc z garazu :-P
Edytowane przez szymo_97 dnia 18-05-2013 16:35
szok2
 
klemens244
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2013 08:39
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Żebyś nie tracił czasu. Bardzo CZYTELNIE chłopaki opisali ustawienia m.in. półksiężyca i zabezpieczeń wałka. POSZUKAJ W OPISACH. TAM jest rozwiązanie TWOJEGO PROBLEMU. Lewa.

Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
didi1102
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2013 09:30
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

KLEMENS bardzo prosze o linki bo nie mam dostepu do kompa. urzywam komorki a opcje wyszukiwania i korzystania z forum sa na tej platformie bardzo utrudnione. z gory dziekuje!!!
szok2
 
klemens244
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2013 09:40
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Muszę poszukać.
Edytowane przez klemens244 dnia 17-05-2013 09:45
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
didi1102
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2013 09:46
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

THX JESTES WIELKI jak brukselki :-)
Edytowane przez didi1102 dnia 17-05-2013 09:48
szok2
 
klemens244
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2013 09:48
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

http://www.youtube.com/watch?v=VC2vsm0-jmM, udostępnił Boros
http://www.youtube.com/watch?v=xo0k6fUHTC0&feature=related, udostępnił Kuba
Edytowane przez klemens244 dnia 17-05-2013 09:51
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
didi1102
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2013 11:27
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

wedlug tych filmow jest dobrze poskladane a u mnie kopnik nie przekazuje obrotow na wal korbowy zatrzymuje sie na skrzyni :/
szok2
 
didi1102
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2013 11:27
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

Problem rozwiazany okazalo sie ze sprzeglo bylo caly czas wcisniete :-p jak nie bylo pokrywy wszystko bylo dobrze po zalozeniu pokrywy sprzeglo sie wciskalo ze wzgledu na wklad w lozysko
szok2
 
klemens244
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2013 16:43
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Didi: W marcu jak składałeś pokrywę sprzęgła nastapił BŁĄD. Pomiędzy mechanizmem wyciskacza sprzegła /mały dekielek sprzegłowy/ od środka pokrywy sprzęgła ZA BARDZO został wykręcony walec gwintowanej tulejki ze sprężynką. Stąd STAŁE załączenie sprzęgła, a po lince w rączce sprzęgła na kierze była stała pozycja OFF. Fajnie,że znalazłeś te niedokładnośc przy montażu. Parę siwych włosów mniej. Ale takie przypadki dają DUŻO do myślenia. No nie ? Trzy miesiące gryzienia paznokci, hahaha. Współczuję Ci. Jeszce parę takich przypadków i zatrudnią Ciebie jako speca w jakimś TEAM'ie. Lewa.
Edytowane przez klemens244 dnia 18-05-2013 16:44
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
didi1102
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2013 01:44
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

Teraz total off top hehe problem ze sprzeglem trwal 3/5 dni wczesniej bylo kilka innych problemow zwiazanych ze skladaniem silnika a 3miesiace dopiero sie z nim bawie plan byl inny ale sprawy sie pokomplikowaly i teraz z wymiany kol na wieksze i prostej przerobki silnika powstal pomysl na kilka zmian w ramie wachaczu tlumik zrobiony na nowo przetaczanie tarcz chamulcowych pod odpowiednia srednice do zacisku zeby spasowac ,wiec nie ma zle a do timow sie nie nadaje za stary jestem :-P i mam za malo czasu na wszystko hehe
szok2
 
klemens244
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2013 07:01
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Didi:
1. Zazdroszczę Ci tych problemów, które szanuję zawodowo. Chyba naszą dewizą bedzie niebawem: My je rozwiazujemy, a nie je stważamy. No nie ?
Regulaminy sa przydatne dla młodych kotów jeszcze z mleczakami,ażeby wiedzieli do czego służy np. przekładnia hipoidalna w mostach napędowych.
2. M.in: zacisk hamulcowy pływający możemy obgadać na gg /0,2-0,3 mm luzu/. Jak chcesz to jest WIELE powszechnie małoosiagalnych informacji z fabryk.
3. Co do wieku: Masz 29 lat, więc połowę mojego całego życia w technice motoryzacyjnej. Team ZAWSZE skorzysta z Twojego zdania, gdyż tam nie mondraluja się jak tu poniektórzy moderzy i admini. Tam od Prezesa do Sprzataczki wszyscy są równi wobec nowelizacji rozwijających sie technologii i pomysłów. W BMW-Monachium, sprzątacz na korytarzu bąknął pod nosem:"jeden ząb mniej na 2-ce w skrzyni". Człowieku ...hekatomba, zawrzało jak w ulu.
3. Nocami pogadaj na stronach internetowych z redakcjami pism. Jest ich sporo w Europie. Walczą o speców każdej marki motocyklowej. Lewa.
Edytowane przez klemens244 dnia 19-05-2013 07:44
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
didi1102
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2013 13:06
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

Jakos nie chcialo mi sie wiezyc ze ktos starszy o drugie tyle co ja siedzi na takim forum tak jak mowilem na komorce ciezko sie szuka ale dzis sprawdzilem i chyba faktycznie powinienem per pan pisac :-P hehe to tak po pierwsze a dalej ...

problemow sie nie zazdrosci podejmuje sie wyzwania z ktorymi sie walczy. gdyby nie to ze mam tak jak mam w zyciu nie bawil bym sie w 50ccm pamietajac lepsze czasy skladalo sie ciekawsze zabawki 126p 903ccm kilka zabytkow opla (rekord, senator) dzis hehe 50 ccm ekonomia sklania do takich przeskokow malo kto ma checi kupowac zlom i cos z tego robic ale zlom kosztuje 1 zl za kilo wsadu :- P a gotowy produkt krocie cieszy fakt gdzie cos z tego puzniej wychodzi jak i z tego ze robi sie to samemu jak i z tego ze bmw za 100 000 niechce sie wylonczyc ma problemy z zaplonem itp... to ja jednak wole to sam robic hehe podpierajac sie materialami zdobytymi w karzdy mozliwy sposob tutaj mialem zagwozdke ktora nie dawala mi spokoju niestety nie znalazl sie nikt kto umial udzielic bezposredniej pomocy i powiedziec ze to wlasnie to ale po nitce do klembka udalo sie dojsc do tego ze w lozysko na deklu sprzegla maja byc odpowiednie odleglosci i wszystko dzis juz chula co do chamulca wystarczy mi seryjny zacisk tylko tarcze musze przystosowac do odpowiedniego wymiaru (najtaniej i najprosciej) jak zakoncze prace i wyjade z piwnicy napewno pojawia sie jakies foty w temacie mojej zabawki ...

Co do temow i pism hehe o czym ja mam z nimi rozmawiac skoro rok jezdze w dodatku zabawka 3 miesiace ja remontuje w dodatku po kosztach i chyba brak mi cywilnej odwagi heh
Edytowane przez didi1102 dnia 19-05-2013 13:31
szok2
 
Przeskocz do forum: