Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Silikon
|
|
iAdrian |
Dodany dnia 17-05-2013 22:46
|
Biker![]() Postów: 78 Data rejestracji: 12.01.13 |
Leci mi olej z pod głowicy tak delikatnie. Nałożyć tam cienką warstwę sylikonu bo nie chce rozbierać go znowu.
Edytowane przez kew dnia 17-05-2013 23:29 Wbijać do mojego czopsa ![]() |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 17-05-2013 22:49
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
nir będzie ci to trzymać raczej, kup n ową uszczelke, koszt kilku złotych
|
|
|
kew |
Dodany dnia 17-05-2013 23:29
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
Nie opłaca się bawić z silikonem ;P kupuj uszczeleczkę jak kamil mówi ;D
Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-05-2013 02:40
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
To nie tyle ta uszczelka jest Twoim problemem, lecz gumowy oring 14x2 [mm] w rowku pomiędzy głowicą a cylindrem. Jest taki i drugi pomiędzy karterem a cylindrem. Paru zawodowych mechaniorów o tym zapomina w Polsce. W podkładce/uszcelce pod głowicę zwiększałem średnicę otwonu pod nią, ażeby ułożyła się prawidłowo, bo chiński wycinak był na 12 mm.
Edytowane przez klemens244 dnia 18-05-2013 06:19 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 18-05-2013 11:34
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Być może jest to ten gumowy oring o którym wspomniał Klemens. Najlepiej by było, gdybyś zdjął tą głowicę i sprawdził, bo pewnie i tak Cię to czeka. Możesz sam dorobić sobie uszczelkę i później jeszcze położyć silikon z dwóch stron, żeby się lepiej trzymało i było bardziej szczelne. Jednak pamiętaj, że jeżeli nałożysz ten silikon to nie możesz jeździć przez jakieś 24h, a jak dobrze założysz uszczelkę to możesz od razu śmigać. Niestety, coś za coś ; )) Lewa |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-05-2013 16:52
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Bez urazy. Zadnego silikonu nie musisz nakładać. Aluminiowy pierścień uszczelin ci komorę spalania. Czasami zakłada się/robi uszczelkę z puszki po piwie. Serio. Alu zawsze ułoży się do żeliwa. Ważne: oringi nad i pod cylindrem w kanałach olejowych. Ciśnienie jest 0,5-0,9 bara [atm]. Stąd Twój problem. Over Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Przeskocz do forum: |