-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zumico GR500 Pomoc Pilnie Zębatka!
BilonWDZ
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2013 22:48
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 09.08.11

Witam Posiadam Zumico Gr 500 2012 rocznik z Kwietnia i Problem Polega na tym ze moto zachowuje sie jakby miał nadbieg tzn na 3 biegu wszystko pięknie ładnie a po wbiciu 4 oborty spadają do 6tyś i zwalnia zamiast przyspieszac Pomózcie o co chodzi Przebieg 2200km
Edytowane przez BilonWDZ dnia 19-05-2013 22:48
WDZ
 
szymo_97
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2013 22:58
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

może po prostu nie mam już mocy?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kamil_gs
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2013 23:09
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

weź wyreguluj gaźnik i zawory, łoś kolegi miał niemal tak samo kiedyś i pomogło ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
BilonWDZ
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2013 21:00
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 09.08.11

a w tych silnikach mozliwe jest spalic sprzęgło ? tzn na 3 biegu mam tak ze jak za duzo gazu to obdroty rosną ale prędkosc powoli dopiero jak troche puszcze gazu na mniej to przyspiesza nawet ale tylko na 3 biegu czy poprostu to regulacja ?
WDZ
 
klemens244
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2013 21:06
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Spalić to nie, bo jest w oleju, ale może się ślizgać w tym momencie. Jak wczorej napisałem komuś, sprawdź tulejkę ze sprężynką czy nie jest za bardzo wykręcona w wysprzęgliku: od środka dekla są one, przy małym dekielku. Atakują sprzęgło w jego wyciskaniu.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
infermus
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2013 21:43
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

sorry za off, ale:
po czym poznać zjarane sprzęgło :P

EDIT:
szymo popiszmy na pv bo mam jeszcze kilka pytań
Edytowane przez infermus dnia 20-05-2013 22:29
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
szymo_97
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2013 21:53
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Jedziesz na biegu przy niskich-średnich obrotach, dajesz gazu, obroty skaczą, a ty nie przyspieszasz. Odczucie podobne do takiego jakby się łańcuch ślizgał po zjechanej zębatce.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
BilonWDZ
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2013 16:04
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 09.08.11

Jednak Problem jest na kazdym juz biegu i wiecie co to moze byc juz sprzęgło do wymiany ale czemu skoro taki mały przebieg i na 50ccm tego nie było tylko jak wsadziłęm zestaw 72ccm takie objawy dziwne ?
WDZ
 
BilonWDZ
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2013 16:22
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 09.08.11

A tylko wystarczy odkręcic srubki od dekla z docikiem nic nie trzeba kombinowac ?
WDZ
 
Kompozytor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2013 17:48
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Wracajac do tego pytania jak wlalem olej 2 tyg temu i chce zdjąć prawy dekiel i spuszcze ten olej to mogę go wlać z powrotem ?
Edytowane przez Kompozytor dnia 21-05-2013 17:50
 
kamil_gs
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2013 18:11
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

możesz wlać taki co stoi i 2lata w garażu
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
klemens244
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 22-05-2013 01:38
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Dokup magnetyczny korek spustu oleju. Na docieraniu i w eksploatacji wyciagnie wszystkie śmieci /opiłki/ duralowe.
Edytowane przez klemens244 dnia 22-05-2013 01:42
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
marine94
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 22-05-2013 15:11
SuperVIP


Postów: 2
Data rejestracji: 28.08.12

co do pyania w moto,mialem tak ze swoim i u mnie pomoglo zmiana zebatki na 14 zębów z 16.bo mialem 48/16,teraz na 14/48 fajnie smigał.
Wszystko jest dla ludzi,ale z umiarem
 
BilonWDZ
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 22-05-2013 20:25
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 09.08.11

A to ze gdy sie nagrzeje i to sprzęgło ciągnie to tylko wina moze byc tarczy tak ?
WDZ
 
Przeskocz do forum: