Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Hydepark
Pytania co do chłodnicy...
|
|
infermus |
Dodany dnia 05-06-2013 22:01
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Witajcie, nie tak dawno kupiłem sobie chłodnicę od juszczaka i mam kilka pytań: 1. Po co są 2 blaszki w zestawie? 2. Czy jak dmuchnie się w chłodnice to powietrze powinno tak ciężko przechodzić? 3. W zestawie mam jeszcze 2 jakby śrubki do zamocowania do węży i chłodnicy lub adaptera, ale one tam nie pasują, o co chodzi? Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 05-06-2013 22:39
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Ok, to spoko. Dzisiaj z tatą to rozkręcaliśmy żeby sprawdzić czy wszystko jest ok i oczywiście śruba do chłodnicy krzywo nakręcona i połowę gwintu diabli wzięli :/ Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 06-06-2013 09:11
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
1. j.w. 2. Po rozebraniu chłodniczki widać wytłoczki z gum /uszczelki gumowe z prowadnicami na poszczególne żeberka. Z jednej strony jakość UE, a od spodu chinole. Ostry nożyk w łapę i dokrojenie jakości UE. Po tej naprawie, jak dmuchnę lekko to bez ŻADNEGO oporu powietrze wychodzi z wylotu. Pompa olejowa chyba by się zarżnęła, a przewód elastyczny tłoczny /do chłodniczki/ rozp... by się na amen. Zastosowałem przewody paliwowe, niebieskie z siateczką plastikową wtopioną w tę rurkę. W zimie te fi 6 nie wchodziło. Teraz z dużym /i dobrze/ oporem są przewody na swoich miejscach. Zaciski skrętne nawet byłyby niepotrzebne, ale są na swoich miejscach. Temperatura na wlocie chłodnicy nie osiąga 80 st. C, bo bimetal /czujnik temperatury/ nie uruchamia wentylatorka chłodnicy /adaptacja z komputera/. 3. Enigmatyczne tłumaczenie D. Juszczaka nie dotyczy silnika z choppera. Edytowane przez klemens244 dnia 06-06-2013 09:12 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
infermus |
Dodany dnia 06-06-2013 14:03
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
klemens czyli uszczelka ma po prostu za mały otwór na olej, tak? Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 06-06-2013 16:48
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Tak, ale uszczelki, które są nad radiatorem/chłodnicą/ i pod spodem. Spokojnie możesz odkręcić 6-ć szt. nakrętek M4 i rozebrać to. Sam zobaczysz jakie jest dławienie w tychże uszczelkach gumowych. Szok i zawał serca będziesz miał ze śmiechu. Dokręcaj te nakrętki równomiernie i przemiennie, ażeby prawidłowo ułożyły się i przylegały do chodniczki. Otworów masz dużo , łączą one poszczególne lamele składowe chłodniczki. Ludziska myślą, że to chodnica bloku silnika na "borygo". W sumie niewielka różnica przy tym brzdącu, ale masz super wychłodzenie oleju, czyli tym samym silnika. Nie ma strachu, że przegrzejesz olej i straci on właściwości lepkości i smarujące.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
infermus |
Dodany dnia 06-06-2013 17:26
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dobra, dzięki. W tym tygodniu się tym raczej nie zajmę, bo w następnym lecę na wycieczkę i cały tydzień mnie nie bedzię, a jak wrócę to znajdę temat i do roboty. Masz pomógł Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
Przeskocz do forum: |