Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Falujące obroty i lekkie poszarpywanie przy równej jeździe
|
|
diego93z |
Dodany dnia 16-06-2013 21:21
|
SuperVIP![]() Postów: 7 Data rejestracji: 23.05.12 |
Witam, otóż od miesiąca mój KING zaczął szaleć ![]() Z góry dzięki i pozdrawiam ![]() Edytowane przez diego93z dnia 16-06-2013 21:26 |
|
|
krysiak115 |
Dodany dnia 16-06-2013 22:54
|
Biker![]() Postów: 96 Data rejestracji: 29.04.12 |
ja jakoś nigdy nie regulowałem w łosiu zaworów i nic się nigdy tam nie działo... Nie tylko zawory sprawdź u mnie przyczyną falujących obrotów było sprzęgło, wyreguluj je w koszu sprzęgłowym, odkręcasz pokrywę, lekko przekręcasz nakrętkę w koszu (klucz 10) i śrubokrętem już możesz kręcić w prawo,lewo i dojdziesz w końcu, czy to sprzęgło czy zawory ,bądź odpukać inne cholerstwo ![]() Edytowane przez krysiak115 dnia 16-06-2013 22:54 łoś user |
|
|
diego93z |
Dodany dnia 17-06-2013 10:30
|
SuperVIP![]() Postów: 7 Data rejestracji: 23.05.12 |
no tak jakoś zapomniałem o tym, o wszystkim pamiętałem a o zaworach mi całkiem wypadło, będę musiał na kumpla poczekać to zrobi się to bo ja nie jestem super ogarnięty w praktyce przy silnikach ![]() ![]() |
|
|
diego93z |
Dodany dnia 24-06-2013 19:12
|
SuperVIP![]() Postów: 7 Data rejestracji: 23.05.12 |
Witam ponownie ![]() Zawory były dobrze ustawione, ale pokreciliśmy i ustawiliśmy na górę 0,05 i dół na 0,10, nic to nie dało, dolny mechanik polecił ustawić też na 0,05, to samo, a zauważyłem, że jak są bardzo wysokie obroty to szarpie jak porypany i się dusić zaczyna, sprzęgło też było regulowane w środku i to samo, gaźnik wyczyszczony wszystko git a nadal problem jest, że czym wyższe obroty tym większe szarpanie, zaraz nie da się jechać. Kolega rzucił pomysł by wlać paliwo np z BP i zobaczyć bo to może robić problem. Takie szarpanie nasila się od początku tego sezonu i jest coraz większe. Pomóżcie chłopaki bo mnie coś bierze już ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 24-06-2013 20:22
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Zdejmij na moment filtr powietrza i wyjedź na jakiś asfalt. Jak nie będzie szarpania to masz odpowiedź - czas na czyszczenie filtra/kupno nowego. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Toman94 |
Dodany dnia 25-06-2013 12:29
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 239 Data rejestracji: 16.03.10 |
Obroty falują też na postoju czy tylko jak jedziesz? Przeczyść filtr jak mówi Szymon oraz zajrzyj w gaźnik. ![]() |
|
|
diego93z |
Dodany dnia 25-06-2013 14:52
|
SuperVIP![]() Postów: 7 Data rejestracji: 23.05.12 |
Pisałem, że gaźnik wyczyszczony, nawet nic w nim nie było, czyściutki bo mam filtr paliwa założony, zaraz wezmę się za powietrza. Obroty zacznają falować wraz ze wzrostem obrotów i tylko pod obciążeniem czyli podczas jazdy, jak stoi to se mogę gazować i jest ok. Na już bardzo wysokich to już nie jest falowanie a szarpanie i duszenie się.
Edytowane przez diego93z dnia 25-06-2013 14:54 |
|
|
diego93z |
Dodany dnia 26-06-2013 14:29
|
SuperVIP![]() Postów: 7 Data rejestracji: 23.05.12 |
no to sprawdziłem też i filtr, czysty nadal to samo, bez filtra jak przejechałem się też szarpał :-( co to może być? Bo już nie wiem ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 26-06-2013 14:39
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Cewka/moduł. Nie ma innych pomysłów już.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
diego93z |
Dodany dnia 26-06-2013 20:28
|
SuperVIP![]() Postów: 7 Data rejestracji: 23.05.12 |
Zaleję go firmowym paliwem bo zawsze był tankowany na mniej popularnej stacji EKO-JAZ jak to nei da rady to podmienie moduł i/lub cewke z kinga od kuzyna i się zobaczy ![]() ![]() |
|
|
diego93z |
Dodany dnia 12-07-2013 19:37
|
SuperVIP![]() Postów: 7 Data rejestracji: 23.05.12 |
Witam, jak też mówiłem wcześniej, napiszę co było przyczyną bo pewnie wielu to ciekawiło, cewkę kupiłem nową i nic to nie dało, no troszkę jakby moto równiej chodził, ale te szarpanie spowodował... łańcuch napędowy, który mimo dobrego wyglądu zewnętrznego nie działał jak potrzeba, a dopiero niedawno zaczął pokazywać, że to on i dlatego go wymieniłem i jak ręką odjął. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za zaangażowanie ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-07-2013 23:48
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jak swego czasu napisał HansRPG zmierz luz łańcucha na całym jego obwodzie, tzn, kręć tylnym kołem i ustaw luz 2-3 cm w miejscu gdzie jeszcze nie jest rozciągnięty. Te strzelanie ze sprzęgła zwykły łańcuch rozciągają właśnie w sposób właściwy dla czajnalandu. Markowy łańcuch nie stworzy tego problemu. Tyle. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Przeskocz do forum: |