Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Łoś o co kaman?
|
|
KingMen |
Dodany dnia 25-06-2013 12:52
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Siema Posiadam motocykl Chopper Kingway XT50Q z cylindrem 72cc z 2009r. Jeżdżę nim juz prawie 3 lata i zrobiłem nim około 4000km (troche mało jak na 3 lata). W 2011 roku zaczęły sie dziać dziwne rzeczy. Gdy licznik pokazał 560km zaczęła wariować elektryka i tak jest do dziś. Byłem z nim już u kilku elektryków i żaden nic nie zrobił. Chopper strasznie palił żarówki i rozwala mu aku co jest dziwne ponieważ ostatnio kupiłem mu nowy od Bosha. Pytanie co sie dzieje? Kolejnym problemem jest brak ładowania, na poczatku było teraz nie ma. Rozwiązałem problem z palącymi żarówkami zmniejszając napiecie poprzez założenie drugiej lampy i podpięcie jej pod krótkie światła. Świecą tylko krótkie długie dalej pali. Następnym problemem jest nie odbijające sprzęgło tu nie mam pojęcia co może być. Ostatnim problemem jest V-Max który wynosi o 5km/h wiecej niż na 50cc a mam 72cc. Najwięcej jechałem na 72cc 80max. Mój kumpel posiada identycznego i na 72cc leci mu 95 a czasami nawet 100km/h. W moim chopperze zostały wymienione następujące części: -Cylinder 72cm3 -Filtr powietrza na stożkowy -Isrkownik gdyż górna rolka sie przepaliła -Regulator napięcia -Bezpiecznik Proszę pomóżcie mi |
|
|
Toman94 |
Dodany dnia 25-06-2013 13:03
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 239 Data rejestracji: 16.03.10 |
Na luzie jak dajesz gaz wkręca się na obroty? Możliwe że moduł uszkodzony,jeśli się nie wkręca. ![]() |
|
|
Zipp3k |
Dodany dnia 25-06-2013 13:13
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 396 Data rejestracji: 24.09.11 |
SzymonLK napisał/a: Vmax 72cc jak dobrze dotrzesz i wyregulujesz wszystko to 85-90 Może lekki off ale poprawię, że jak polecisz 75km/h to będzie to dobry wynik. I nie powracać do tego co teraz napisałem. |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 25-06-2013 13:33
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
Co do nieodbijającego sprzęgła to spróbuj wyregulować, a jak to nic nie da to zamontuj dodatkową sprężynę (Jeden koniec przypnij do tego co trzyma linkę od sprzęgła a drugi koniec do ramy, czy gdzieś indziej). Elektryka to standard w łośku. Na palące żarówki jest żarówka H4 najlepiej od razu z nowym kloszem (np. od fiata 125). Brak ładowania to pewno wina zepsutego iskrownika lub regulatora napięcia. Ostatnią rzeczą jest v-max. Tak jak napisał Zipp3k nie patrz na licznik bo i tak się nic z niego nie dowiesz. Na zestawie 72ccm głównie wzrasta moc. V-max też, ale nie w jakim dużym stopniu.
|
|
|
KingMen |
Dodany dnia 25-06-2013 16:13
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Problem ładowania został naprawiony. Wymieniłem regulator i działa ;D sprzegło też naprawione ![]() ![]() |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 25-06-2013 17:55
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
To jeżeli chcesz trochę szybciej pojechać, nie tracąc aż tak dużo mocy to zmień przednią zębatkę na 15z lub 16z. Ewentualnie możesz wymienić tylną na 35z.
|
|
|
KingMen |
Dodany dnia 27-06-2013 17:26
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Wszystkie problemy rozwiązałem można zamknąć |
|
Przeskocz do forum: |